הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hilton Worldwide

תוכנית Hilton HHonors הופכת מארגני כנסים לנוסעים מיליונרים

במסגרת מבצע חדש מוצעות למארגני כנסים מיליון נקודות בונוס בתוכנית HHonors על הזמנת אירועים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

16/7/2012 01:00
לונדון ומק'לין, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- נסיעת מבחן באחת ממכוניות הספורט הטובות באירופה (sports cars). מסע קניות עם ייעוץ אישי בדבלין (Dublin). חמישה לילות של פינוק ב- Grand Wailea, אתר נופש של Waldorf Astoria בהוואי. ועדיין נותר עודף בנקודות. Hilton HHonors, תוכנית הנאמנות של עשרה המותגים של חברת Hilton Worldwide, מציעה למארגני כנסים הזדמנות לנסוע כמו מיליונרים במסגרת מבצע Become a Hilton HHonors Millionaire!.

המבצע נועד לעודד מארגני כנסים שיארגנו אירועים בשנים 2012 - 2013 באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ,להזמין אירועים במלונות המשתתפים במבצע, ממערך המותגים של Hilton Worldwide, עד 30 בספטבר 2012. עבור אירועים שמזכים בהשתתפות במבצע, יוכלו מארגני הכנסים לזכות בעד מיליון נקודות בונוס HHonors.

"זכייה בעד מיליון נקודות בונוס HHonors היא הישג שאליו מגיעים מדי שנה רק החברים המובחרים ביותר" אמר ג'ף דיסקין, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ללקוחות בחברת Hilton Worldwide. "במסגרת מבצע Become a Hilton HHonors Millionaire! יכולים החברים לפדות את הנקודות שלהם וליהנות מחוויות ייחודיות ויוקרתיות - אותן כדאי לחלוק השנה ובשנה הבאה עם חברים ובני משפחה".

בין המלונות והיעדים המשתתפים במבצע:

- London Hilton on Park Lane: עם נוף מדהים של לונדון שנשקף מכל החדרים, נודע מלון London Hilton on Park Lane בשירות ברמה של חמישה כוכבים, מעל לכל תחרות, ובמיקום היוקרתי. עם שמונה חדרי ישיבות גמישים,Hilton Meetings  שבקומה הרביעית הוא מרכז אידיאלי למצגות, ישיבות מועצת מנהלים וקבלות פנים לעד 50 אורחים. המלון מציע גם ארבעה אולמות אירועים שאירחו במשך השנים רבים מהאירועים הידועים בתולדות העיר.

- Hilton Abu Dhabi: על חוף המפרץ, מרחק של 10 דקות בלבד ממרכז העיר ההומה, מציע מלון זה שבאבו דאבי מועדון חוף מצויד היטב, שלוש בריכות שחייה ו-15 מסעדות וברים. לאנשי העסקים מציע המלון 14 אולמות כנסים שמצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

- Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts: כמלון הראשון באירופה שנמנה על המותג היוקרתי Waldorf Astoria Hotels & Resorts, אין ספק ש-Rome Cavalieri הוא יותר מעוד מלון בעל חמישה כוכבים; למעשה, הוא מלון היוקרה הבולט ביותר ברומא. מעבר למוניטין שלו כאתר נופש, הוא ידוע ברחבי העולם כמלון המוביל באיטליה לעסקים וועידות. עם מספר אולמות לוועידות גדולות וכנסים, חדרי ישיבות רבים וסוויטות משרדיות, מציע המלון לאנשי העסקים ושאר האורחים מגוון רחב של אפשרויות.

- Hilton Istanbul: כמלון הראשון בעל חמישה כוכבים שממוקם בצד האירופאי של איסטנבול, שימש Hilton Istanbul כמרכז חשוב לאירועים פוליטיים וחברתיים מאז שנפתח. המלון יכול לארח אירועים של עד 3,000 משתתפים במספר מתחמי אירועים ייחודיים, ובכלל זה מתחם Convention & Exhibition Center הרב תכליתי. אנשי העסקים יכולים ליהנות מ-27 חדרי ישיבות וממרכז עסקים שפועל 24 שעות ביממה.

לפרטים נוספים והזמנות יכולים החברים לפנות למלונות המשתתפים במבצע, בהתאם לרשימה המתפרסמת בכתובת HHonors.com/Bonus. המבצע בתוקף לכנסים או אירועים שייערכו עד 31 בדצמבר 2013. נקודות בונוס HHonors יוענקו לאחר תום האירוע. לפרטים נוספים על תוכנית Hilton HHonors והצטרפות כחבר בקרו בכתובת HHonors.com.

אודות תוכנית Hilton HHonors

Hilton HHonors היא תוכנית הנאמנות עטורת הפרסים של עשרה מותגי המלונות של חברת Hilton Worldwide, אשר מציעה ל-30 מיליון החברים יותר דרכים לזכות בנקודות ולממש אותן מכל תוכנית נאמנות אחרת לאורחים, ומאפשרת להם ליהנות מחוויות שכדאי לחלוק עם אחרים ביותר מ-3,800 מלונות ב-91 מדינות. חברי HHonors יכולים כעת לממש נקודות עבור כל חדר, בכל מקום ובכל עת, כולל הסוויטות היוקרתיות ביותר, תוך שימוש בהטבות על ארבעה סוגי חדרים: Premium Room Rewards, Room Upgrade Rewards, Points & Money Rewards ו-Standard Room Rewards. בנוסף לכך, יכולים חברי HHonors להשתמש בנקודות גם כדי לרכוש חוויות נסיעה ייחודיות, מזכרות וחבילות נופש, לתרום לצדקה ועוד. HHonors היא גם תוכנית הנאמנות היחידה לאורחים שמעניקה הטבות של Points & Miles ו- No Blackout Datesלאותה שהייה במלונות ברחבי העולם, ובכלל זה המלונות המשתתפים בתוכנית של המותגים Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton ו-Hilton Grand Vacations. החברות בתוכנית מוצעת חינם. הנוסעים יכולים להירשם לתוכנית באינטרנט, בכתובת HiltonHHonors.com, או ליצור קשר בכתובת news.hiltonhhonors.com.

אודות חברת Hilton Worldwide

Hilton Worldwide היא חברת אירוח עולמית מובילה, שפועלת בענף המלונאות - מבתי מלון מפוארים שמעניקים שירותים עסקיים מלאים ועד אתרי נופש, סוויטות לשהייה ממושכת ומלונות ברמת מחיר בינונית. מזה 93 שנים מציעה חברת Hilton Worldwide לאנשי עסקים ולנופשים את סידורי הלינה, השירותים והמתקנים הטובים ביותר, והתמורה הגבוהה ביותר. החברה מחויבת להמשיך במסורת ולספק לאורחים חוויה יוצאת דופן בכל המותגים העולמיים. המותגים כוללים למעלה מ-3,800 בתי מלון ונכסים של יחידות נופש בשיטת Timeshare, עם 630,000 חדרים ב-91 מדינות, ובכלל זה Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton ו-Hilton Grand Vacations. כן מנהלת החברה את תוכנית ההטבות לאורחים ברמה עולמית, Hilton HHonors®.. מידע נוסף על החברה מופיע בכתובת www.hiltonworldwide.com. ניתן ליצור קשר עם החברה בכתובות www.facebook.com/hiltonworldwide, www.twitter.com/hiltonworldwide, www.youtube.com/hiltonworldwide, www.flickr.com/hiltonworldwide ו- www.linkedin.com/company/hilton-worldwide

המקור: תוכנית Hilton HHonors

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
סקוט קרמן
Hilton Worldwide,
(703) 883-5803
scott.carman@hilton.com
news.hiltonhhonors.com