הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

הלוויין ASTRA 2F של חברתSES נכנס לפעולה

22/11/2012 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום כי הבדיקות של הלוויין ASTRA 2F במסלול הושלמו בהצלחה והוא הוכנס לפעולה מלאה ולשירות מסחרי בעמדת המסלול 28.2/28.5 מעלות מזרח. הלוויין ה-52 במספר של SES שוגר בהצלחה על גבי הרקטה Ariane 5 מהעיר קורו שבגיאנה הצרפתית ב-28 בספטמבר 2012.

הלוויין ASTRA 2F יוצר על ידי חברת Astrium בטולוז על פלטפורמה מסוג Eurostar E3000. הלוויין הרב תכליתי נושא משדרים לתחומי התדרים Ku-band ו-Ka-band, לאספקה של שידורים רבי עוצמה ישירות לבתים (DTH - Direct-to-Home) ושירותי פס רחב מהדור הבא לאירופה ואפריקה. מבין המשדרים שנושא הלוויין, 48 משדרי Ku-band מכסים את אירופה ו-12 משדרי Ku-band מוקדשים לאפריקה שמדרום לסהרה. שלושה משדרי Ka-band יאפשרו לחברת SES Broadband Services לתמוך בקצב הורדה של עד 20 Mbps.

ASTRA 2F הוא חלק מסדרה של לוויינים שיוצבו בעמדת המסלול 28.2/28.5 מעלות מזרח, במסגרת תוכנית שכוללת את הלוויינים ASTRA 2E, 2F ו-2G, על מנת לספק קיבולת חלופית ויכולות נרחבות לבריטניה ואירלנד, וכן שירותים נוספים מחוץ לתחומי אירופה. השיגור של הלוויינים ASTRA 2E ו-ASTRA 2G, שמיוצרים גם הם על ידי Astrium, מתוכנן כיום לשנים 2013 ו-2014, בהתאמה.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים אפשר למצוא בכתובת: http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 52 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES   
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לפרטים נוספים אפשר לפנות אל:
איב פלטז
קשרי מדיה
טל. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com