הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AB SCIEX

AB SCIEX מרחיבה את תמיכתה במדענים במזרח התיכון

החברה המובילה בעולם בטכנולוגיות ספקטרומטריית מסה פותחת מתקן חדש בדובאי

31/10/2013 10:00
30/10/2013

דובאי, איחוד האמירויות הערביות – BUSINESS WIRE – חברת AB SCIEX, המובילה העולמית בתחום הטכנולוגיות האנליטיות, הכריזה היום על פתיחתם של משרד אזורי ומרכז תמיכה טכנית חדשים בדובאי. צעד זה משקף את המשך השקעתה של החברה במזרח התיכון מתוך כוונה לשרת את הקהילה המדעית באיזור זה.

 

"המתקן החדש של AB SCIEX בדובאי מושתת על שאיפתנו למינוף השירותים במזרח התיכון," אמר ח'אלד ע'פאר, הממונה על המזרח התיכון ואפריקה ב-AB SCIEX, והוסיף: "כיום, מתאפשר ל-AB SCIEX, יותר מאי פעם, לתמוך ישירות בקהילת המדענים במזרח התיכון הנעזרים בספקטרומטריית מסה לניתוח דגימות ביולוגיות, מזון, קרקע וכל חומר אחר. ביחס לטכנולוגיות אנליטיות אחרות, מאפשרת טכנולוגיה זו להשיג תשובות מהירות ומדויקות יותר לשאלותיהם."

 

AB SCIEX צברה מוניטין רב כספקית מובילה של פתרונות בתחום ספקטרומטריית המסה במזרח התיכון. ספקטרומטריית מסה היא טכנולוגיה מתקדמת בה משתמשות מעבדות לצורך זיהוי תרכובות, חומרים מזהמים וחלבונים וכימותם. הטכנולוגיה מיושמת במגוון רחב של הקשרים, כגון בטיחות מזון, גילוי תרופות, ניתוח סביבתי ומחקר ביו-רפואי.

 

צרכניה של ספקטרומטריית המסה במזרח התיכון מכירים בחשיבותם של שירות ותמיכה. AB SCIEX מתגאה בהרחבת שירותיה, במכשור באיכות מעולה ובנוכחות חזקה יותר באיזור. כמו כן, מחויבת החברה לספק יישומים ותמיכה טכנית ברמה גבוהה ללקוחותיה, בפרט לאור הרחבת קשריה הישירים עימם. 

 

"אנו מתכוונים ליישם באיזור המזרח התיכון את המוניטין שלנו כחברה מובילה בעולם, את מומחיותנו המדעית ואת משאבינו. מטרתנו היא לסייע לקידום המדע במספר רב של מדינות," אמר ריינר בלייר, נשיא AB SCIEX. "AB SCIEX רואה במזרח התיכון זירה גיאוגרפית חשובה. בדומה לכל שותף מהימן, נמשיך לטפח ולהרחיב את קשרינו עם לקוחות בכל רחבי האזור."

 

מרכז התמיכה הטכנית עתיד לספק שירותי תמיכה טרם רכישת המוצרים ואחריה. בין שירותים אלה נמנים הכשרות ותמיכה בשימוש שוטף. כמו כן, תציע החברה סדרת קורסים מתקדמים בתחום המדעים האנליטיים, שיילמדו במזרח התיכון.

 

אודות AB SCIEX

AB SCIEX מסייעת לשפר את העולם בו אנו חיים באמצעות עידודם של מדענים ואנליסטים במעבדות לפריצת גבולות בתחומי מחקרם ולהתמודדות עם אתגרי מחקר מורכבים.  עמדתה המובילה של החברה בעולם ואיכות השירותים והתמיכה שהיא מספקת לתעשיית ספקטרומטריית המסה הפכו אותה לשותפתם המהימנה של אלפי מדענים ואנליסטים במעבדות ברחבי העולם המתמקדים במחקר בסיסי, בגילוי תרופות ובפיתוחן, בניסויים בתחומי המזון והסביבה ובמחקר פורנזי וקליני. הודות ליותר מ-40 שנות חדשנות מוכחת, מצטיינת AB SCIEX בהקשבה לצרכיהם המשתנים ללא הרף של לקוחותיה ובהבנת צרכים כאלה. גישה זו נועדה לפיתוח פתרונות אמינים, רגישים ואינטואיטיביים, שירחיבו ללא הרף את גבולות המושג בתחום האנליזות הרוטיניות והאנליזות של דוגמאות מורכבות. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.absciex.com. עקבו אחר AB SCIEX בטוויטר ב-@ABSCIEX, בפייסבוק ובלינקדין.

 

© 2013. AB SCIEX.  מוצרי AB SCIEX מיועדים לשימוש מחקרי בלבד, אלא אם צוין אחרת במידע המסופק לגביהם. המוצרים אינם מיועדים לשימוש בהליכים דיאגנוסטיים. למידע נוסף, פנו ל-www.absciex.com/products. הסימנים המסחריים המוזכרים כאן מהווים רכוש שלAB Sciex Pte. Ltd. או של הבעלים הנוגעים בדבר. השימוש ב-AB SCIEXTM נעשה תחת רישיון.

 

מקור: AB SCIEX

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
AB SCIEX Media Contact
Anthony Petrucci, 1-508-383-7961
Director of Global Public Relations
anthony.petrucci@absciex.com