הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
FlexTrade Systems

חברת FlexTrade זוכה בקטגוריית פלטפורמת הסחר הטובה ביותר בתחרות קרנות הגידור

הפרס הוענק לה בטקס פרסי קרנות הגידור האירופאיות לטכנולוגיה HFM לשנת 2015 בלונדון

30/11/2015 10:00
גרייט נק, ניו יורק—(BUSINESS WIRE)— חברת FlexTrade Systems , מובילה עולמית בתחום מערכות ניהול וביצוע הוראות סחר מרובות נכסים, הודיעה היום שמערכת ניהול וביצוע הסחר EMS) FlexTRADER) זכתה בקטגוריית "פלטפורמת הסחר הטובה ביותר" בתחרות HFM קרנות הגידור האירופאיות לטכנולוגיה לשנת 2015, שנערכה בגן הארטילריה שב-HAC, לונדון, ב-23 בנובמבר.

תחרות קרנות הגידור האירופאיות לטכנולוגיה HFM מכירה בחברות שפיתחו מוצרי ושירותי טכנולוגיה חדשניים ויוצאי דופן לתעשיית קרנות הגידור בשנה האחרונה.

לדברי ויקאס קדיה, מנהל משרדי FlexTrade בלונדון, הזכייה בפרס זה מספקת אישור והכרה במאמצי FlexTrade לספק לקרנות הגידור ולמנהלי צד-קונה אחרים מערכת ניהול וביצוע הוראות סחר מרובות נכסים מתקדמת וחדשנית העונה על כל צרכי הסחר שלהם. "כבוד הוא לנו לזכות בהכרה שבפרס זה," אמר קדיה. "גישת השקיפות נטולת הברוקר של FlexTRADER מעניקה לסוחרים את היתרון האיכותני לו הם זקוקים על מנת להגיע לביצוע המיטבי בסביבה מרובת נכסים המשתנה תדיר."

FlexTRADER, שלאחרונה זכתה לתואר מערכת הביצוע Front Office הטובה ביותר ב -Financial News, היא מערכת ניהול וביצוע סחר (EMS) הניתנת להתאמה מלאה ובעלת אלגוריתמים מוזנים לאסטרטגיות וטקטיקות סחר מוכנות מראש למסחר תיקי השקעות או מניות בודדות עבור כל קטגוריות הנכסים.

אודות חברת FlexTrade Systems

חברתFlexTrade , שנוסדה בשנת 1996, היא חלוצת התעשייה בפלטפורמות מסחר אלגוריתמיות נטולות-ברוקר למניות, למט"ח ולנגזרים רשומים. עם משרדים בארצות הברית, אירופה ואסיה, יש ל FlexTrade -בסיס לקוחות ברחבי העולם ובו מעל ל-175 חברות קנייה ומכירה, ביניהן רבים מן הבנקים הגדולים להשקעות, קרנות הגידור, ניהול נכסים, יועצי מסחר בסחורות וברוקרים מוסדיים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר FlexTrade  ב www.flextrade.com

או עקבו אחרינו בטוויטר www.twitter.com/flextrade

או בלינקדאין http://www.linkedin.com/company/flextrade

מקור: FlexTrade Systems, Inc.

להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151130000000/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FlexTrade Systems, Inc.
James Tolve
טלפון: (516) 304-3601
נייד: (516) 395-0549
james.tolve@flextrade.com