הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

הצהרה מאת יושב ראש מועצת המנהלים של ASRR קפיטל, אלכס ספיר, בנוגע למלון נומו סוהו

12/4/2015 02:40
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- אלכס ספיר, נשיא ארגון ספיר ויושב ראש מועצת המנהלים של  ASRRקפיטל, החברה הציבורית הישראלית של אלכס ספיר ושל רותם רוזן, פרסם היום הודעה בנוגע להליכים המשפטיים הנוגעים למלון נומו סוהו.

"פסיקת בית המשפט השבוע מעבירה את המשך ההליכים לשופט מרקס, שבפניו אנו צפויים להופיע בשבוע הבא. בכוונתנו לבקש צו המורה למורגנס לעזוב את המלון שבבעלותנו, שבו לדעתנו הם מחזיקים כעת באופן לא חוקי.

כשהבעלים יקבלו חזקה על רכושם, כפי שאנו בטוחים שיקרה, יהפוך נומו סוהו לאחד המלונות המלהיבים בניו יורק, ואנו מלאים ציפייה לפתיחת דלתותינו בסוהו. בימים אלה אנו מחפשים מקומות במיאמי ביץ' ובלונדון למלונות ידועים יותר עבור המותג החדש שלנו.

טענתה של מורגנס שהבעלים פעלו באופן לא ראוי כשביקשו להרחיקם מהנכס שלנו אינה ראוייה כשלעצמה, ובכוונתנו להטיל על מורגנס את מלוא האחריות למעשיה ולהתנהגותה."

שאלות ניתן להפנות לאימייל NOMOSOHO@dkcnews.com.

אודות  ASRRקפיטל בע"מ

 ASRRקפיטל בע"מ היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה של תל אביב. מטרתה של ASRR קפיטל, שבבעלותה נכסים בינלאומיים רבים, להגביר את פעילותה בארצות הברית תוך ניצול הניסיון והמומחיות של בעלי השליטה אלכס ספיר, נשיא ארגון ספיר, ושל רותם רוזן, מנכ"ל ארגון ספיר. ארגון ספיר הוא קבוצה של חברות פרטיות בבעלות בני משפחת ספיר. במשותף נמצאים בבעלות ארגון נדל"ן זה, הממוקם בניו יורק, כ-550,000 מטר רבוע של שטחים מובחרים למגורים ולמסחר במנהטן. בבעלותה ובניהולה של החברה, שנוסדה על ידי מר תמיר ספיר, נמצאים מבנים אדריכליים בולטים ברחבי מנהטן ובהם שדרות מדיסון 11, ברודווי 2, שדרות מדיסון 260 ושדרות מדיסון 261. בנוסף פיתח הארגון פרוייקטים חשובים וידועים בדרום מנהטן. ארגון ספיר ממשיך להגדיל את הנכסים הבינלאומיים שלו באמצעות רכישה אסטרטגית בשוקי נדל"ן חשובים. בין השוכרים והשותפים של הארגון נמצאים Zuma, Eleven Madison Park, קרדיט סוויס, סוני, קוקה קולה, William Morris Endeavor, ילפ, צ'ייס, Signature Bank ו-Fidelity.

אנשי קשר

מקור:   ASRRקפיטל בע"מ

צפו בהודעה זו לעיתונות בשפת המקור  באינטרנט: http://www.businesswire.com/news/home/20150408005912/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ASRR Capital LTD.
Alyssa Faden, 212-981-5291
alyssa_faden@dkcnews.com