הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Source Technologies

חברתSource Technologies מציגה בוועידתNRF’s EXPO שתי מדפסות בר-קוד תרמיות

ועידת NRF 101st Annual Convention & Expo

18/1/2012 03:20
שרלוטה, צפון קרוליינה --(BUSINESS WIRE)-- Source Technologies, חברה עולמית מובילה שמתמחה בפתרונות הדפסה, הציגה שני דגמים חדשים בסדרה של מדפסות הבר-קוד התרמיות המתקדמות, ST Performance Series. המדפסות החדשות STp.1115 ו-STp.1125, שהן מרשימות לא פחות מהדגם הראשון בסדרה STp.1120n, מציעות מאפיינים דומים של תכנון מוביל, עמידות קשוחה, קצבי הדפסה מהירים ואמינות מעל לכל תחרות. המדפסות תוכננו לתמוך במגוון רחב של יישומים בשוקי הייצור, תובלה, לוגיסטיקה, קמעונאות, בריאות וממשל.
המדפסות מדגמיST Performance Series כבר קנו לעצמן ברחבי העולם מוניטין כמי שמציעות שילוב קל, שימוש נוח ואיכות מעולה בהדפסה ורישום. המדפסות מתעלות על הדרישות של השותפים ומשתמשי הקצה ומתאפיינות בתכנון המתקדם ביותר, תוך שהן מציבות רף חדש באיכות של הדפסה תרמית: מדפסת של 300dpi במחיר של 203dpi.
"ההרחבה של סדרת הדגמים ST Performance Series מבטיחה ששותפינו ולקוחותינו יוכלו ליהנות מהפיתרון המתאים ביותר לצורכיהם בתחום של מדפסות הבר-קוד התרמיות. אנו שמחים להציג את שני הדגמים החדשים, תוך הרחבה של היצע המוצרים שלנו אשר מכסה מגוון עשיר של יישומים" אמר דאג סלבדור, סגן נשיא לשיווק. "אנו מעלים את הרף בענף של מדפסות הבר-קוד התרמיות באמצעות תכנון של מוצרים קלים לשימוש שמציעים למשתמשים בדיוק את מה שהם רוצים: הדפסה באבחנה גבוהה יותר ובאיכות גבוהה יותר במחירים נגישים יותר".
המדפסות מדגמי ST Performance Series מציעות:
- STp.1115 - קצב הדפסה של 6 ips , ליישומים בסביבות תובעניות ומחזורים של עומס כבד
- STp.1125 - קצב הדפסה של 10 ips, אמינות מעל לכל תחרות, אידיאלית ליישומים קריטיים בכל התנאים, כמעט
המאפיינים הסטנדרטיים בכל דגמי ST Performance Series כוללים:
- צג מגע גרפי, צבעוני ואינטואיטיבי
- הטענה אוטומטית של תוויות
- התקנה אוטומטית של סרט ותוויות
- חיבורי USB ו Ethernet-
- מתיחה רציפה של הסרט
- זיכרון Flash בנפח של 32 מ"ב, זיכרוןDRAM בנפח של 64 מ"ב
המדפסות מדגמי ST Performance Series תוכננו לשימוש בשפת ההדפסה הסטנדרטית בענף PCL5e, דבר שחוסך קשיי הטמעה שנגרמים בדרך כלל כתוצאה משימוש בשפות קנייניות. מלבד זאת, השימוש בשפת PCL מאפשר למדפסות להציע תמיכה ב-50 גופנים מובנים וברי הרחבה. פרטים נוספים על מדפסות הבר-קוד התרמיות המתקדמות של Source Technologies אפשר למצוא בתשובות לשאלות הנפוצות (Frequently Asked Questions) או לקבל בביקור בדוכן שלנו בוועידת NRF’s 101st EXPO - דוכן מס. 3314.
אודותינו
Source Technologies, חברה עולמית מובילה שמתמחה בפתרונות הדפסה מיוחדים ומציינת 25 שנים של חדשנות, מפתחת מוצרים לשווקים עולמיים ובכלל זה מחסנים והפצה, כספים, בריאות, קמעונאות, תחבורה ולוגיסטיקה. הפתרונות כוללים מדפסות תרמיות לברקוד וקבלות, מדפסות לייזר MICR (זיהוי תווים בדיו מגנטי) להדפסה לפי דרישה של מסמכים סחירים, מדפסות מאובטחות לנתונים ותוכנות הפצה. הפתרונות העסקיים שלנו תוכננו לשימוש קל ואמינות גבוהה, והם מסייעים לארגונים לפשט את הפעילות ולהגביר את יעילות התפעול. גלו את החידושים שלנו בכתובת: www.sourcetech.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50135212&lang=en
המקור: חברת Source Technologies
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Source Technologies
לורל סיליברטי, 1-704-969-7573
מנהלת תקשורת שיווקית
lciliberti@sourcetech.com
בשירות Twitter: http://twitter.com/#!/source_tech