הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
BioTime

חברת LifeMap Solutions מפתחת מוצרי מובייל רפואיים בשיתוף עם בית הספר לרפואה Icahn שבבית החולים 'מאונט סיני'

11/5/2014 12:00
אלמדה, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)—חברת BioTime (סימול:BTX)  הודיעה היום כי חברת הבת שלה, LifeMap Sciences, חברה טכנולוגית מובילה בתחום המידע הביו-רפואי המקוון, הקימה את LifeMap Solutions, חברת הזנק של טכנולוגיה רפואית המתמקדת ביצירת מוצרי ושירותי מובייל רפואיים חדשניים (mHealth) הפועלים על בסיס ביג דאטה ביו-רפואי או אישי אחר. המוצר המתוכנן הראשון צפוי לספק מידע המבוסס על פרשנות של רכיב אחד או יותר של נתונים קליניים ומידע אישי אחר, לרבות מידע גנטי במידה והוא נמסר, על מחלות, בריאות או חוסן.

חברת LifeMap Solutions תשתף פעולה עם בית הספר לרפואה Icahn של בית החולים 'מאונט סיני' בפיתוח מוצרי ה- mHealthהאישיים החדשים. בעוד תוכניות מוצר מפורטות אינן מוצגות בשלב זה, החברה חשפה כי המוצרים המתוכננים הם אפיליקציות מובייל אינטראקטיביות שיחברו את הצרכנים עם המידע הרפואי האישי והמורכב שלהם ועם סוגי ביג דאטה נוספים. חברת LifeMap Solutions  תאתר במשותף את גרעין חברי צוות פיתוח המוצר בינות בית החולים 'מאונט סיני', אשר יעבדו לצד צוות מחקר ופיתוח בהובלתו של ד"ר אריק שאט, מנהל מכון Icahn לגנטיקה וביולוגיה רב שלבית בבית החולים 'מאונט סיני'. ההתמקדות העיקרית של בית החולים 'מאונט סיני' במעורבותו בפיתוח המוצר נוגעת בפיתוח מנוע התוכנה. חברת LifeMap Solutions תהיה אחראית לפיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית כולה, לרבות רכיבי שרת ולקוח. יחד עם זאת, שני הצדדים ייקחו חלק בתכנון ובפיתוח של כל היבטי מערכת התוכנה המשולבת.

המימון הראשוני של חברת LifeMap Solutions יינתן לחברת LifeMap Sciences על ידי חברת האם BioTime באמצעות קניית מניות רגילות נוספות של LifeMap Sciences. BioTime עשוייה לרכוש מניות רגילות נוספות של חברת LifeMap Sciences במזומן או תמורת מניות רגילות של BioTime, כאשר מטרות פיתוח המוצר יושלמו ובמידה והמימון לא יגיע ממקורות אחרים. בנוסף על כך, בית החולים 'מאונט סיני' יכסה חלק מהוצאות הפיתוח הראשוניות של הפרויקט על ידי אספקת שירותים בידי צוות בית החולים ועל ידי התרת שימוש במתקני בית החולים במחיר מוזל.

"הקמתה של LifeMap Solutions היא צעד אסטרטגי בדרכה של  חברת BioTime  אל עבר הפיכתה של חברת LifeMap למובילה בתחום המידע הגנומי והרפואי המקוון", אמר ד"ר מייקל ווסט, מנכ"ל BioTime . "אנו שותפים לחזונו של ד"ר שאט למוצרים ושירותים חדשים המתוכננים לקדם במידה ניכרת את נגישות הציבור לביג דאטה ולקידום איכות חיים".

קוריי ברידג'ס, עובד ותיק של עמק הסיליקון, יכהן כמנכ"ל LifeMap Solutions. במהלך שני העשורים האחרונים פיקח מר ברידג'ס על ההצגה בשוק של מספר חברות טכנולוגיה חדשניות, בינהן נטפלקיס,Zone Labs, ו-The Multiverse Network . כשעבד ב-Netscape, לפני הנפקתה הראשונה לציבור, הוא השיק מספר מוצרי אינטרנט בינלאומיים חלוציים, ומספר שנים אחר כך השיק את קבוצת CAMERON | PACE של ג'יימס קמרון בסין ובאירופה.

אודות   חברת  BioTime

BioTime
 היא חברת ביוטכנולוגיה העוסקת במחקר ופיתוח מוצרים בתחום הרפואה המשחזרת  (Regenerative Medicine). רפואה משחזרת עוסקת בטיפולים רפואיים המבוססים על טכנולוגיית תאי גזע שמטרתם לבנות מחדש תפקוד תאים ורקמות שנפגעו בגלל ניווניות או בגלל פציעה. חברת BioTime מתמקדת בטכנולוגיית תאי גזע פלוריפוטנטים אשר מבוססת על תאי גזע של עוברים אנושיים (hES) ועל תאי גזע פלוריפוטנטים מושרים (iPS). hES ו-iPS מספקים דרך לייצור כל סוג תא בגוף האדם ועל כן מהווים הבטחה של ממש לפיתוח מספר מוצרי טיפול רפואי  חדשים. מוצרי הטיפול הרפואי והמחקר של BioTime כוללים שורה של  PureStem® פרוגניטורים, HyStem®  הידרוג'לים, תקשורת תרבית, וערכות דיפרנציאציה קניניים. BioTime מפתחת את Renevia , (מוצר של HyStem®) כמטריצה יישומית של חומצה הילארונית מבוססת קולגן עבור פיתוח תאים ביישומים קליניים אנושיים. בנוסף, חברת BioTime פיתחה את Hextend®, מוצר המגדיל את נפח פלסמת הדם לשימוש בניתוחים, טפולי חירום של מקרי טראומה ויישומים אחרים. Hextend® מיוצר ומופץ בארה"ב על ידי חברת Hospira ובדרום קוריאה על ידי תאגיד CJ HealthCare תחת הסכם רישוי בלעדי. 

BioTime גם מפתחת תאי גזע ומוצרים אחרים המיועדים למחקר, טיפול רפואי ואבחון באמצעות חברות הבת שלה:

·        חברת Asterias Biotherapeutics, היא חברת בת חדשה שרכשה את נכסי תאי הגזע של תאגיד Geron, בתוכם נכללים פטנטים ונכסי קניין רוחני אחרים, חומרים ביולוגיים, ריאגנטים וציוד לפיתוח מוצרי טיפול רפואי חדשים בתחום הרפואה המשחזרת.

·        תאגיד OncoCyte מפתח מוצרים וטכנולוגיות לאבחון וטיפול בסרטן.

·        חברת Cell Cure Neurosciences היא חברת ביוטכנולוגיה ישראלית המתמקדת בפיתוח טיפולים רפואיים המבוססים על תאי גזע למחלות נוירולוגיות ומחלות רשתית העין, ובכלל זה פיתוח תאי פיגמנט של רשתית העין לטיפול בניוון מקולרי, וכן טיפול בטרשת נפוצה.

·        חברת LifeMap Sciences משווקת, מוכרת ומפיצה את GeneCards®, מסד הנתונים המוביל של הגנום האנושי, כחלק ממערך מסד נתונים משולב הכולל גם את מסד הנתונים של LifeMap Discovery® של התפתחות העובר, מחקר תאי גזע ורפואה משחזרת, ו- MalaCards, מסד הנתונים של מחלות אנושיות.

·        חברת ES Cell International Pte, היא חברה פרטית מסינגפור שפיתחה שורות תאי hES לרמות קליניות ורמות מחקר ומתעתדת לשווק שורות תאים אלה וכן מוצרי מחקר אחרים של BioTime בשווקים מעבר לים כחלק מחטיבת ESI BIO של BioTime.

·        חברת BioTime אסיה, מהונג קונג, העשויה להציע ולמכור מוצרים לשימושי מחקר לחטיבת ESI BIO של BioTime.

·        תאגיד OrthoCyte מפתח טיפולים למחלות ופציעות אורטופדיות.

·        חברת ReCyte מפתחת טיפולים רפואיים למגוון מחלות קרדיו-וסקולריות וכן מחלות איסכמיות נלוות, כמו גם מוצרים למחקר העושים שימוש בטכנולוגיית תכנות מחדש של תאים.

מידע נוסף על BioTime ניתן למצוא באתר www.biotimeinc.com

אודות חברת LifeMap Sciences בע"מ

ליבת הטכנולוגיה והעסקים של LifeMap Sciences (www.lifemapsc.com) מבוססת על הידע הביו-רפואי המשולב ועל פלטורמת המחקר הביו-רפואי שלה, הכולל בימים אלה את; GeneCards®, מסד הנתונים המוביל של הגנום האנושי; LifeMap Discovery®, מסד הנתונים של התפתחות העובר, חקר תאי גזע ורפואה משחזרת; ו-MalaCards, מסד הנתונים של המחלות האנושיות. מוצרי LifeMap נמצאים בשימוש מוסדות רבים לרבות אקדמיה, בתי חולים מחקריים, משרדי פטנטים וחברות תרופות וביוטכנולוגיות מובילות. לצד מוצרי החברה המשווקים כיום, חברת LifeMap מפתחת מספר מוצרים אינטרנטיים ובתחום המידענות בעלי פוטנציאל צמיחת רווחים גבוה, ובכך ממנפת את מוצריה הקיימים ואת בסיס השימוש הרחב שלהם.

אודות חברת LifeMap Solutions

LifeMap Solutions מפתחת טכנולוגיית מובייל רפואית חדשנית בשיתוף עם מכון Icahn לביולוגיה גנטית וביולוגיה רב שלבית, הממוקם בתוך בית הספר לרפואה Icahn שבבית החולים 'מאונט סיני'. LifeMap Solutions היא חברת בת של LifeMap Sciences, שהיא בתורה חברת בת של BioTime, המפתחת מקור משולב למחקר ביו-רפואי ותאי גזע. המטה הראשי של חברת  LifeMap Solutions נמצא באלמדה שבקליפורניה. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.lifemap-solutions.com.

הצהרות ביחס לעתיד

הצהרות שמתייחסות לתוצאות עתידיות, כספיות ו/או תפעוליות, גידול עתידי בהיקף המחקר, הטכנולוגיה והפיתוח הקליני, הזדמנויות פוטנציאליות ל- BioTimeולחברות הבת, וכן הצהרות אחרות של הנהלת החברה ביחס לציפיות לעתיד, הערכות, יעדים, תוכניות או סיכויים, מוגדרות כ-"הצהרות ביחס לעתיד". מלבד זאת, לכל הצהרה שאינה מתייחסת לעובדה היסטורית (ובכלל זה, בין השאר, הצהרות שמכילות ביטויים דוגמת "יהיה", "מאמין", "מתכוון", "מצפה", "צופה" או "מעריך") יש להתייחס כאל הצהרה ביחס לעתיד. הצהרות ביחס לעתיד כרוכות, מטבע הדברים, בסיכונים ובחוסר ודאות, ובכלל זה, בין השאר, סיכונים שכרוכים בפיתוח ו/או מסחור של מוצרים פוטנציאליים, חוסר ודאות ביחס לתוצאות של ניסויים קליניים או אישורים של הרשויות, צורך במימון עתידי ויכולת להשיגו וכן שמירה על זכויות בקניין רוחני. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מאלה שנצפו בהצהרות ביחס לעתיד וכאשר שוקלים אותן יש לקחת בחשבון את הגורמים הרבים לחוסר ודאות אשר משפיעים על פעילותן של חברת BioTime וחברות הבת, ובמיוחד את אלה שצוינו בהערות ובאזהרות המופיעות בדוחות שמגישה החברה לרשות לניירות ערך של ארצות הברית (Securities and Exchange Commission). לחברה אין כל כוונה, והיא אינה מקבלת על עצמה שום חבות, לעדכן את ההצהרות ביחס לעתיד.

לקבלת הודעות שוטפות מחברת  BioTime לחצו על הקישור הבא והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו: http://news.biotimeinc.com

המקור: BioTime, Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

BioTime, Inc.
Judith Segall, 510-521-3390, ext 301
jsegall@biotimemail.com
or
LifeMap Sciences, Inc.
Kenneth Elsner, 781-826-7719
CFO and General Counsel
ke@lifemapsc.com
or
LifeMap Solutions, Inc.
TriplePoint Public Relations
lifemap@triplepointpr.com