הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Procter & Gamble משיקה את הקמפיין העולמי Thank You Mom לקראת האולימפיאדה של לונדון 2012

מתכוונת לגייס 5 מיליון דולרים עבור ספורטאים צעירים ולתמוך ביותר מ-150 ספורטאים

15/1/2012 11:30
אינסברוק, אוסטריה --(BUSINESS WIRE)-- חברת Procter & Gamble (NYSE:PG), שותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner), התחייבה היום לסייע בשיפור חיי היום יום של ספורטאים ברחבי העולם, במסגרת הקמפיין Thank You Mom לקראת האולימפיאדה של לונדון 2012.
בחברה מתכוונים לגייס סכום של 5 מיליון דולרים כדי להקים ולבסס תוכניות לספורטאים צעירים ברחבי העולם. החברה תקצה חלק מהמכירות והתרומות של המותגים המובילים של החברה, ובכלל זה Pampers®, Tide®, Gillette® ו-Pantene®, למי שהאמהות אוהבות יותר מכל... הילדים. מלבד זאת, תסייע P&G גם לאלפי אמהות של ספורטאים אולימפיים ליהנות מחוויית האולימפיאדה.
"אנו מאמינים שמאחורי כל ספורטאי ניצבת אמא מדהימה עוד יותר" אמר מרק פריצ'רד, מנהל עולמי לשיווק ובניית מותגים בחברת P&G. "במסגרת פעילותה של P&G אנו מסייעים לאמהות. תוכנית Thank You Mom תאפשר לנו לתמוך לא רק באמהות של הספורטאים האולימפיים - אלא גם בכל אמא שעושה כל שביכולתה כדי להעניק לילדיה חיים טובים ככל האפשר".
"שמחתי לראות את עוצמת המחויבות של P&G לאולימפיאדה" אמר ז'אק רוג, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי. "באמצעות התמיכה באמהות של הספורטאים האולימפיים, מסייעת P&G גם לספורטאים. באמצעות התמיכה בספורטאים הצעירים מסייעת החברה גם למשפחות ומאפשרת להכשיר ספורטאים מדי יום. פעילות זו תואמת היטב את הערכים האולימפיים".
כמו כן מעניקים חברת P&G ומותגיה חסות ליותר מ-150 ספורטאים, אשר יופיעו בפרסומות ובפעילויות ברשתות שיווק, על מנת להניב מכירות ותרומות שיסייעו לתמוך בספורטאים צעירים. עם הספורטאים ברמה העולמית שזוכים לחסות של חברת P&G ומותגיה נמנים:
מייקל פלפס - ארצות הברית, שחייה, Head & Shoulders
פאולה רדקליף - בריטניה, אתלטיקה, Fairy ו- Pampers
רוג'ר פדרר - שווייץ, טניס, Gillette
ג'סיקה אניס - בריטניה, אתלטיקה, Olay
לין דן - סין, בדמינגטון, Gillette
"הספורט מילא תפקיד חשוב בהתפתחותי כילד ולמעשה שינה את חיי" אמר הספורטאי של Head & Shoulders מייקל פלפס, אשר זכה ב-16 מדליות אולימפיות והחל לשחות בגיל שבע. "כשהייתי ילד אובחנה אצלי הפרעת קשב וריכוז (attention-deficit hyperactivity disorder) ונעזרתי בספורט כדי לתעל את כל עודפי האנרגיה שלי. הספורט סייע לי לשפר את חיי גם מחוץ לבריכה".
"אנו מבקשים ליצור מהלך של הכרת תודה לאמהות אשר מחוללות שינוי בחייהם של ספורטאים צעירים בכל רחבי העולם" הוסיף מרק פריצ'רד.
רשימה מלאה של נכסים ומידע על קמפיין Thank You Mom של P&G, כולל תמונות וסרטוני וידאו, אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.PGThankYouMomMediaCenter.com.
אודות חברת P&G
חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם עם מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. על המותגים המובילים של החברה נמנים Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) ו-Ambi Pur(R). עם פעילות בקרוב ל-80 מדינות מוצעים המותגים של P&G ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.
המקור: חברת Procter & Gamble
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת P&G
לוסי הודג'סון
+1-513-983-5073
+1-513-377-2945
hodgson.l@pg.com
או
משרד Taylor
מרי רלה
+1-212-714-5744
+1-516-316-4611
mrella@taylorstrategy.com