הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Viber

Viber מציעה הודעות ושיחות בחינם במכשירי Windows Phone 8

חברת Viber שחררה גרסה חדשה לפלטפורמת Windows Phone; היישום תומך בהודעות ושיחות בחינם במכשירי Windows Phone החדשים

4/4/2013 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת  Viber שמציעה את הפלטפורמה המובילה לתקשורת במכשירים ניידים, עם הודעות ושיחות טלפון באיכות HD בחינם, הודיעה היום על גרסת Viber עבור Windows Phone 8. עם גרסה זו יכולים ליהנות מההודעות והשיחות בחינם של Viber גם המשתמשים בגרסה החדשה והמתקדמת ביותר של מכשירי Windows Phone.

גרסת Windows Phone 8 של Viber כוללת ממשק "טבעי" שהותאם במיוחד למכשירי Windows Phone. החידושים העיקריים כוללים מסך שיחה טבעי ותמיכה בממשק live tiles של  Windows Phone, שמאפשרת למשתמשים לצפות בהודעות החדשות ובמידע נוסף במסך הבית שלהם.

חידושים חשובים נוספים בגרסה החדשה כוללים:

- שיחות בחינם עם קול באיכות HD

- הודעות טקסט ותמונה בחינם

- שיתוף תמונות ישירות מגלריית התמונות של המכשיר

- תקשורת עם חברים בשיחות קבוצתיות שכוללות עד 40 משתתפים

- שיתוף מיקום בהודעות

- נעיצת שיחות מועדפות במסך הבית

- נעילת התראות במסך

- תמיכה ב-30 שפות

"אחד היעדים החשובים ביותר שלנו הוא תמיכה בפלטפורמות מרובות, על מנת להבטיח שהמשתמשים שלנו יוכלו להגיע לכל החברים ואנשי הקשר שלהם, בכל מערכת הפעלה שבה הם משתמשים במכשירים הניידים שלהם" אמר טלמון מרקו, מנכ"ל Viber. "התמיכה ב- Windows Phone 8 היא חלק חשוב של אסטרטגיה זו ואנו שמחים שפלטפורמת  Viber מוצעת כעת גם עבור מכשירי Windows 8, שמספרם גדל והולך".

את היישום אפשר להוריד מהכתובת http://www.viber.com/windowsphone

אודות :Viber

את פלטפורמת Viber מפתחת Viber Media, חברה חלוצית להודעות ושיחות VoIP במכשירים ניידים. פלטפורמת Viber מאפשרת לכל אדם בעולם לנהל תקשורת. בחינם. משתמשי Viber יכולים לשלוח הודעות טקסט והודעות תמונה, לשתף מיקום מכל מקום בעולם, ולנהל בחינם שיחות באיכות HD במכשירי iPhone®, Android™, Blackberry®, Windows Phone, Symbian, Nokia S40 ו- Badaשפועלים ברשתות דור שלישי/דור רביעי או בתקשורת WiFi. עם יותר מ-175 מיליון משתמשים ב-193 מדינות, מחדשת Viber כל העת, מציגה פלטפורמות חדשות ומוסיפה יכולות חדשות ומהנות, כולל מדבקות וסמלי emoticons.

פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובות:

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לקשר עם Viber Media:
פירמת Blonde 2.0 בשם Viber
יונה בלפור,+972-3-6771133 (משרד)
Jonah@blonde20.com