הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Fairfax County

הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס בחרה בחברת Value Base מיזוגים ורכישות כנציגתה בעבודה מול חברות ישראליות המעוניינות להתרחב לשוק האמריקאי

16/7/2015 02:10
מחוז פיירפקס, וירג'יניה, ותל אביב, ישראל—(BUSINESS WIRE)—הרשות לפיתוח כלכלי במחוז פיירפקס (במדינת וירג'יניה שבארצות הברית), המקדמת את המחוז כאחת מזירות העסקים הטובות בעולם, חידשה את קשריה עם חברת Value Base  מיזוגים ורכישות (לשעבר DS Apex), בית השקעות/בנק מתל אביב, ומינתה אותה לנציגתה במגעיה עם חברות ישראליות המעוניינות להרחיב את פעילותן העסקית לארצות הברית. יאיר אפרתי, מנכ"ל Value Base  מיזוגים ורכישות, ימשיך לנהל את משרדי FCEDA בתל אביב.

"הודות להיכרות המעמיקה שלה עם הקהילה העסקית, Value Base תמשיך להיות שותפה מצוינת לעבודה מול חברות ישראליות המבקשות להתרחב לארצות הברית ובפרט מעוניינות בהזדמנויות עבודה עם סוכנויות פדרליות ממשלתיות וקבלנים באזור וושינגטון," אמר ד"ר ג'רלד ל. גורדון, נשיא ומנכ"ל FCEDA. "הבסיס העסקי של מחוז פיירפקס, הגישה ללקוחות והמיקום בין בירת האומה ונמל התעופה הבינלאומי דאלס שבוושינגטון, הופכים את המחוז למרכז עסקי נוח ומבוקש."

Value Base מיזוגים ורכישות תעבוד עם FCEDA, תבסס יחסי עבודה עם חברות ישראליות ותקדם את מחוז פיירפקס כמיקום עסקי רצוי וזירת התרחשות טכנולוגית. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות פעילותה של FCEDA בישראל.

"Value Base שמחה על היבחרה זו הפעם השלישית לשמש כנציגת EDA של מחוז פיירפקס בישראל ולמנף את העניין הרב של חברות ישראליות בארצות הברית כשוק ייצוא יציב וגדל," אמר אפרתי. "כאשר מחפשים אחר ראש גשר בארצות הברית מבינים כי מחוז פיירפקס, על קרבתו לסוכנויות פדרליות ממשלתיות, קבלנים ומשלבים אמריקאים גדולים, מערכת חינוך ראשונה במעלה, ושדה תעופה מרכזי בעל יעדי תעופה רבים בארצות הברית ובעולם - הוא המיקום המוביל בארצות הברית ל-IT, אינטרנט, בטחון פנים וחברות הגנה."

מעל ל-30 חברות ישראליות כבר מחזיקות נוכחות במחוז פיירפקס. במספר זה כלולים קבלני הגנה, חברות יישומים עסקיים וחברות סטארט-אפ בתחום אבטחת הסייבר, טלקום ואפליקציות מובייל. חברות ישראליות אלו הן חלק ממעל ל-410 חברות בבעלות זרה המחזיקות בשלוחה במחוז פיירפקס. לחצו כאן לקריאה נוספת אודות נוכחות FCEDA ברחבי העולם.

כתב העת טיים כינה את מחוז פיירפקס "אחד מסיפורי ההצלחה הכלכלית הגדולים של זמננו." צמיחת העסקים וחדשנותם מסייעים למחוז פיירפקס לבסס את אחת ממערכות החינוך הטובות ברחבי ארצות הברית וכן שירותים ציבוריים אחרים התורמים לאיכות החיים של התושבים.  מחוז פיירפקס מציע לעסקים תשתית טלקומוניקציה הטובה מסוגה, גישה לשווקים גלובליים דרך שדה התעופה הבינלאומי דאלס שבוושינגטון, קהילת משקיעים תוססת וכוח אדם מיומן ומשכיל.

הרשות עטורת הפרסים לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA) מקדמת את מחוז פיירפקס כמרכז עסקים וטכנולוגיה. לצד משרדיה העיקריים בטייסון קורנר, מתחם העסקים הגדול ביותר של מחוז פיירפקס, מחזיק ה- FCEDA משרדי שיווק בשישה מרכזים עסקיים עולמיים חשובים: בנגלור, מינכן, לונדון, לוס אנג'לס, סיאול ותל אביב.

המקור: Fairfax County Economic Development Authority

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150716005274/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FCEDA
Alan Fogg, +1 703-790-0600 (o)
+1 571-213-5065 (m)
afogg@fceda.org