הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GSTAT

GSTAT Software Solutions הישראלית חתמה על עסקה אסטרטגית עם Scotiabank, מהבנקים המובילים באמריקה.

Scotiabank הנו בנק גלובאלי מוביל , עם צוות של יותר מ -70,000 עובדים וכ- 20 מיליון לקוחות בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם.

9/1/2013 12:00
תל אביב, ישראל -   GSTAT Software Solutions מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות Big Data Analytics מתקדמים  לבנקים, חברות תקשורת ורשתות שיווק הודיעה היום על הסכם אסטרטגי עם Scotiabank

פתרונות התוכנה של החברה מתבססים על תהליכי Data Mining אוטומטיים המאפשרים לארגונים למקסם את ההכנסות מלקוחותיהם באמצעות המלצות פרסונליות להעמקת פעילות ושימור.

בימים אלה מטמיעה החברה ב- Scotiabank  את  המערכת GSTAT Next Best Offer , מערכת אנליטית ייחודית, פרי פיתוח החברה, המאפשרת לבנק לזהות את המוצר ו/או שירות  הפיננסי המתאים ביותר כהמלצה שיווקית ללקוח ולזהות את הלקוחות הפוטנציאליים להעמקת פעילות בתחום האשראי וההשקעות. המלצות המערכת מתבססות על ניתוח אוטומטי של פרופיל ההתנהגות והצריכה של כל לקוח ושימוש באלגוריתמי Data Mining חדשניים. 

היקף העסקה מוערך בכ -3 מיליון דולר.

אורי דוידוביץ', סמנכ"ל פיתוח עסקי  אומר "אנו גאים להתחיל לעבוד עם Scotiabank, מהבנקים המובילים בעולם. אנו מאמינים כי פתרונות התוכנה שלנו  יסייעו לבנק לחזק את הקשר עם לקוחותיו ולהגדיל את שביעות רצונם במקביל להצמחת הכנסותיו מהם .  החדשנות הטכנולוגית שבמוצרי GSTAT מאפשרת לנו לספק המלצות ממוקדות לקוח באופן מהיר ויעיל יותר מטכנולוגיות אחרות הקיימות בשוק. התוצאה היא לקוחות המשתמשים יותר מאי פעם ב- Data Mining ואנליזה מתקדמת ונהנים מגידול בהכנסות בעקבות כך".

החברה נמצאת בימים אלו במגעים מתקדמים לסגירת עסקאות עם לקוחות פיננסים נוספים בעולם, חברות תקשורת ובנקים מובילים ברחבי אירופה ודרום אמריקה,עוד מוסיף דוידוביץ:" למוצר שלנו חדשנות טכנולוגית, ממש כמו בסטארט-אפ" היכולות וההוכחה המהירה של ערך המוסף שלנו מאפשר לחדור במהירות לשווקים חדשים ופוטנציאלים בעולם"

אודות Scotiabank

Scotiabank הוא אחד המוסדות הפיננסיים המוביל בצפון אמריקה, והבנק הבינלאומי ביותר של קנדה. נוסד בשנת 1832, Scotiabank בנק גלובאלי מוביל , עם צוות של יותר מ -70,000 עובדים, Scotiabank עיקר פעילות הבנק הינה מגוון רחב של מוצרים ושירותים, לרבות בנקאות, אישי מסחריים, חברות השקעה, ומונה כ- 18,600,000 לקוחות בלמעלה מ 50 מדינות ברחבי העולם.

אודות GSTAT Software Solutions

GSTAT מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות Automatic Data Mining לחברות תקשורת, בנקים ורשתות שיווק.

פתרונות התוכנה של GSTAT מתבססים על תהליכי Data Mining אוטומטיים המאפשרים לארגוני B2C למקסם את ההכנסות מלקחותיהם באמצעות המלצות פרסונליות להעמקת פעילות ושימור.

המקור: GSTAT Software Solutions

תמונה: מר אורי דוידוביץ סמנכ"ל פיתוח עיסקי GSTAT במסיבת עיתונאים עם Scotiabank


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
איש קשר
אורי דוידוביץ
סמנכ"ל פיתוח עסקי
טל נייד: 052-8342389
ori.davidovich@g-stat.com
http://www.g-stat.com/