הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Africell Sierra Leone

אפריסל החזקות רכשה את השליטה באורנג' אוגנדה מקבוצת אורנג'

21/5/2014 12:00

ביירות -  (EON: Enhanced Online News ) - אפריסל החזקות (Africell Holding) חתמה על הסכם עם קבוצת אורנג' לרכישת השליטה באורנג' אוגנדה.


השלמת העסקה, בכפוף לאישורים הרגולוטוריים, תיתן לפורטפוליו של אפריסל 4 מפעילים עם פוטנציאל שוק של למעלה מ-120 מיליון תושבים.


" אוגנדה עם 37 מיליון תושבים ו-50% חדירת שוק הינה עמוק בתחום הקריטריונים שקבענו להרחבת פעילות באפריקה, בה אנו מכוונים לשווקים עם פוטנציאל גבוה ושוק צומח" אמר זיאד דלול, יו"ר ומנכ"ל קבוצת אפריסל.


אפריסל עדיין מחפשת להוסיף עוד שוק לפורטופליו שלה לפני סוף שנת 2015 ולהמשיך לפתח ולגוון את הפורטפוליו שלה ולכסות את מערב, מרכז ומזרח אפריקה.


אפריסל מחזיקה בפלח שוק דומיננטי בגמביה וסיירה ליאונה והצליחה להשיג פלח שוק של 20% בקונגו בתוך פחות משתי שנות פעילות ומול מפעילים מבוססים. לקבוצה כיום יש למעלה מ-9 מיליון מנויים פעילים והיא חוזה כי תגיע ל-11 מיליון עד סוף השנה.


"אנו בטוחים כי נצליח להשיג תפנית מהירה בפעילות באוגנדה, מודל הפעילות שלנו הוכיח כי נוכל להציע הצעות מושכות לצרכנים באוגנדה שיאפשר עליה מהירה בנתח השוק ויביא את הפעילות לרווחיות" הוסיף אליאס ארוודי, מנהל הפעילות של קבוצת אפריסל.



המקור: Africell


לצפייה בהודעה בשפת המקור
http://eon.businesswire.com/news/eon/20140519006094/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Africell
Hala Haddad, Tel: 961 1 966777
hhaddad@africell.com