הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rimini

Rimini Street משיקה פעילות מקומית ביפן

Rimini Street משיקה פעילות מקומית ביפן ומרחיבה את יכולות תמיכת התוכנה שלה במדינה תוך הצעת חיסכון משמעותי ורמות שירות משופרות לארגונים יפנים המשתמשים בתוכנות של SAP ו-Oracle

9/3/2014 12:00

 


לאס וגאס  וטוקיו--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc., היא הספקית העצמאית המובילה בעולם לשירותי תחזוקה של תוכנות ארגוניות, המציעה שירותים לתוכנות Business Suite ו-BusinessObjects של SAP AG  (NYSE: SAP)ולתוכנות Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Hyperion ו-Oracle Retail BusinessObjects של תאגיד Oracle (NYSE: ORCL), הודיעה היום על השקת פעילות מקומית ביפן. פעילות זו עתידה להרחיב את יכולות החברה עטורות הפרסים בכל הקשור לתמיכה בתוכנה בארגונים ביפן. מאז השקת פעילותה ביפן, הספיקה Rimini Street להחתים מספר לקוחות חדשים במדינה. כמו כן, משרתת החברה מזה שנים את פעילותם העולמית של ארגונים יפנים בין-לאומיים. השקת הפעילות המקומית ביפן מהווה חלק מתוכניתה של החברה להרחבת יכולות התמיכה שלה בארגונים יפנים המשתמשים בתוכנות של SAP ושל Oracle. את התרחבותה המשמעותית של Rimini Street לשוק היפני הניעה דרישה משמעותית למבחר פתרונות בתחום התמיכה בתוכנה עבור מוצרים של SAP ושל Oracle. דרישה זו לוותה בדרישה ניכרת נוספת מצידם של ארגונים יפנים לשירותי תמיכה בזמינות גבוהה ביותר ולחיסכון ניכר בעלויות שאותם מציעה Rimini Street.

דרישה משמעותית הניעה את פתיחתה של Nihon Rimini Street

Nihon Rimini Street, K.K. היא חברת בת בבעלות מלאה של Rimini Street, שפתחה את המטה היפני שלה ביולי 2013 ברובע העסקים נישי-שינג'וקו שבטוקיו. כיום, מספקת החברה שירותי תמיכה לארגונים יפנים בין-לאומיים המפיקים תועלת מחיסכון שנתי של מאות מיליוני ין בעלויות תחזוקת התוכנה (ביחס לתעריפי תחזוקת התוכנה שמציעים המוכרים עצמם) וממודל תמיכה זמין ועוצמתי יותר.

לאחרונה, מינתה החברה צוות הנהלה חדש ב- Nihon Rimini Streetוכיום היא מעסיקה צוות גדול של אנשי תמיכה מקומיים, עובדי פיתוח וסגל מחקרי בתחומי המיסוי, החוק והרגולציה. צוות זה עתיד להשתלב בכוח העבודה העולמי הקיים של Rimini Street המונה כ-400 מומחים.

צוות ההנהלה הבכירה של Nihon Rimini Street:

·  מנכ"ל    Nihon Rimini Street הוא מר קאזויה אוהטה המחזיק בניסיון של כשני עשורים בתעשיית מערכות המידע. אוהטה הצטרף ל- Nihon Rimini Street לאחר שעבד ב-Sabre Decision Technologies International. הוא כפוף למר אנדרו פאוול, מנכ"ל חטיבת אסיה, מדינות האוקיינוס השקט והמזרח הרחוק.

·     מר היסאמיצ'י נגמורי, שלו ניסיון של 15 שנים בתעשיית מערכות המידע, מונה לסמנכ"ל המכירות של Nihon Rimini Street . נגמורי הצטרף ל-Nihon Rimini Street לאחר שעבד ב- IBM Japan.

·     מר טומונורי אוקו, שגם לו ניסיון של 15 שנים בתעשיית מערכות המידע, מונה לסמנכ"ל למתן שירות ב-Nihon Rimini Street.אוקו הצטרף ל-Nihon Rimini Street לאחר שעבד ב-Qunie, חברת בת של NTT Data.

"חברות יפניות חשו תסכול לנוכח העובדה שהאפשרות היחידה שעמדה לרשותם עד היום היתה רכישה של שירותים קריטיים אלה במחירים יקרים ביותר היישר מ-SAP או מ-Oracle. באותה עת, חזו החברות היפניות בחברות בצפון אמריקה ובאירופה שלהן מתאפשרת נגישות לחלופות תמיכה תחרותיות כבר יותר מעשור," כך אמר אוהטה והוסיף: "את השקעתנו המשמעותית בהרחבת הפעילות המקומית לשוק היפני האיצה דרישה משמעותית מצד ארגונים יפנים מקומיים המעוניינים בתמורה רבה יותר לכספם ובשירות באיכות גבוהה יותר עבור הכסף אותו הם משקיעים בשירותי תמיכה בתוכנות ארגוניות."

Rimini Street מובילה בתעשיית התחזוקה של תוכנות ארגוניות עצמאיות

Rimini Street אומדת את היקפו של שוק התחזוקה של תוכנות ארגוניות ביפן ב-120 מיליארד ין לשנה עבור מוצריהן של SAP ושל Oracle בלבד. עם זאת, מנהלי מערכות מידע רבים מדווחים על אכזבה לנוכח תעריפי שירותי התחזוקה הגבוהים שמציעים מוכרי התוכנות עצמם והתמורה המזערית הנלווית לתעריפים אלה. על פי ממצאי סקר, שערכה חברתConstellation Research, טוענים המנהלים כי הם "משלמים הרבה מדי בשביל פחות מדי" וזוכים, כאמור, לתמורה מזערית בלבד במסגרת שירותי התחזוקה שמספקים מוכרי התוכנות בעצמם1. כמו כן, נחתם הדו"ח של חברת המחקר באמירה לפיה "חיסכון בעלויות הוא אמנם אחד היתרונות הברורים של (שירותי תחזוקה מצד שלישי), אולם אין להמעיט גם בערכם של שיפורים ברמות השירות (המוצעות מצד שלישי). 2"

Rimini Street הגיעה לעמדת הובלה בשוק בכל הקשור באספקת תמורה מוכחת ללקוח. לכך אחראית תוכנית תמיכה באיכות פרימיום המתומחרת בכמחצית מתעריפי תחזוקת התוכנה השנתיים אותם משלמים כיום ארגונים שונים ישירות ל-SAP ול-Oracle. כמו כן, מאפשרת Rimini Street ללקוחותיה להשתמש בגרסאות התוכנה הקיימות שלהם, ללא כל צורך בשדרוג במשך עשור לפחות. עוד מספקת החברה שירותי תמיכה לתוכנות שעברו קסטומיזציה ועדכונים בתחומי המיסוי, החוק והרגולציה היפנים וזאת ללא כל עלות נוספת. לקוחותיה של Rimini Street נהנים אף ממודל שירות מסביב לשעון במשך כל ימות השנה ומשירותיו של מהנדס תמיכה ראשי (PSE) ייעודי. מאפיינים אלה מסייעים ללקוחות ליצור קשר ישיר עם מהנדסי תמיכה מנוסים במהירות ובקלות רבות יותר במסגרת הבטחה למענה תוך 30 דקות במקרים הנמצאים בראש סדר העדיפויות.

מר סת' רייוין, מנכ"ל Rimini Street, ציין: "מאז 2005, אנו מציעים מבחר תוכניות תמיכה בתוכנות ארגוניות לארגונים ברחבי העולם. כיום, אנו מספקים פיתרון עטור פרסים ללקוחות SAP ו-Oracle המחפשים שירות משופר וזמינות רבה יותר במקביל לחיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה לשירותי התמיכה שמציעים מוכרי התוכנות עצמם." עוד אמר רייוין כי "Rimini Street מתחייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים להם מצפים לקוחותינו היפנים ואף להתעלות מעל סטנדרטים אלה. אנו מגבים מחויבות זו באמצעות תהליכי אבטחת איכות ומידע קפדניים. בהקשר זה, Rimini Street היא הספקית העצמאית הראשונה של תחזוקת תוכנה שהשיגה אישורים לתקן ISO 9001:2008 לניהול מערכות איכות ולתקן ISO 27001 לאבטחת מידע."

1,2 “Why Every CIO Should Consider Third Party Maintenance,” Constellation Research,

אודות Rimini Street, Inc.

Rimini Street היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות. החברה מגדירה מחדש את שירותי התמיכה לתוכנות ארגוניות באמצעות תוכנית חדשנית ועטורת פרסים המאפשרת לבעלי רישיונות שימוש בתוכנות של Oracle ו-SAP לחסוך עד 90 אחוזים מסך הוצאות התמיכה שלהם במשך עשור. חיסכון זה כולל צמצום בהיקף של 50 אחוזים בהוצאות השנתיות לתמיכה. הלקוחות יכולים להמשיך ולהשתמש בגרסאות התוכנה הקיימות שלהם מבלי להידרש לשדרוגים או למעבר בין תוכנות במשך עשור לפחות. את שירותיה של Rimini Street בחרו מאות ארגונים בעולם וכן ארגונים הנמנים עם רשימת Fortune 500, ארגונים בגודל בינוני וארגונים במגזר הציבורי. ארגונים אלה בוטחים בה כספקית שירותי תמיכה עצמאית. לפרטים נוספים, בקרו באתר www.riministreet.com או התקשרו ל-888-870-9692 (בתוך ארה"ב) או ל-+1 702-839-9671 (ברחבי העולם).

Rimini Street והלוגו Rimini Street הם סימנים מסחריים שלRimini Street, Inc.. כל שמות החברות והמוצרים האחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם המתאימים. Copyright © 2014. כל הזכויות שמורות.

  המקור: Rimini Street, Inc
להודעה כפי שהופצה במקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20140306005555/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282
apark@riministreet.com