הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Xceedium מרחיבה את רשת השותפים העולמית; מצרפת את ConnectIT

החברה נותנת מענה לביקוש הגובר בישראל לפתרונות לניהול הזיהוי והגישה של משתמשים בעלי הרשאות נרחבות

17/7/2012 12:00
הרנדון, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת Xceedium, ספקית עולמית מובילה של פתרונות לניהול הזיהוי והגישה לפי מודל של 'אפס אמון' (Zero Trust) עבור משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (privileged), הודיעה היום על הרחבה נוספת של רשת השותפים העולמית שלה, בעקבות שיתוף פעולה עם חברת ConnectIT שתשווק את סדרת המוצרים Xsuite™. ConnectIT, חברה מובילה לייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ופיתוח עסקי, תספק הטמעה נרחבת ותמיכה שוטפת ללקוחות Xceedium Xsuite™ בישראל.

""ההצלחה של ConnectIT נובעת מהעובדה שהם נסמכים לא רק על המומחיות המקצועית, אלא גם על תובנות לגבי הצרכים של הלקוחות, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עסקית" אמר ג'יי צימט, סגן נשיא בכיר למכירות עולמיות בחברת Xceedium. "הודות לתשומת הלב שלהם לפרטים וליכולת שלהם להבין מה מחפשים הלקוחות, ההחלטה לצרף אותם לרשת השותפים העולמית שלנו הייתה קלה מאוד. אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם ConnectIT ולהרחיב את טביעת הרגל העולמית שלנו, כספקים מובילים של פתרונות לניהול הזיהוי והגישה עבור משתמשים בעלי הרשאות נרחבות".

חברת ConnectIT מתמחה בייעוץ, שירותים מקצועיים ואספקת פרויקטים. חברת ConnectIT מציעה ניסיון עשיר, שירות חסר פשרות ויכולות נרחבות במגזרים שונים. חברת ConnectIT מציעה צוות מתאים ופילוסופיה עסקית נלווית לתמיכה בלקוחות Xsuite של Xceedium. פיתרון Xsuite מגן על ארגונים גדולים מפני איומי אבטחה שקשורים למשתמשים בעלי הרשאות נרחבות, בני אדם ויישומים בעלי הרשאות ניהול לתשתיות המיחשוב והנתונים העסקיים הרגישים ביותר. בפיתרון בעל כושר ההרחבה הגבוה יושמו מודל של 'אפס אמון' (Zero Trust) ויכולות לבקרת גישה של משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (privileged access control) לפי תפקידים, כספת סיסמאות (password vaulting) ותיעוד פעילות (session recording) על מנת להבטיח שמשתמשים בעלי הרשאות נרחבות, דוגמת מנהלי רשת וגורמים מהימנים מצד שלישי, יקבלו הרשאות גישה אך ורק למערכות ספציפיות, התקנים ספציפיים ופקודות נחוצות. לכך נוספת היכולת של פיתרון Xsuite לניהול אחוד של מדיניות, אשר משלבת בין המדיניות ביחס למשתמש או לקבוצה לבין תצורות של התקנים במסגרת בקרות גישה חיוניות לפי מודל של 'אפס אמון' על מנת לשפר את האבטחה, להוכיח עמידה בתקנות ולפשט את הפעילות.

"אנו מסייעים ללקוחותינו להפעיל את מחלקת המיחשוב בצורה יעילה יותר ומאפשרים להם להשיג ביצועים טובים יותר בכל הארגון" אמר אלי כהן, המייסד והמנכ"ל של ConnectIT. "אחת הדרכים להשיג זאת היא להתמודד עם אתגרי האבטחה שמעיקים על ארגונים שמבקשים להרחיב את היכולות של תשתיות המיחשוב שלהם. עם פיתרון Xsuite, אותו אנו משווקים במסגרת שיתוף הפעולה עם Xceedium, אנו מסייעים ללקוחותינו למנוע סיכונים מצד גורמים בלתי מהימנים מצד שלישי ומשתמשים נוספים בעלי הרשאות נרחבות שפועלים ברשתות שלהם".

השותפים של Xceedium בערוצי השיווק נהנים מתהליך הדרכה מקיף, ובכלל זה הדרכה במכירות והדרכה טכנית לפני המכירה ואחריה. כן זוכים שותפי הפתרונות ומטמיעי המערכות של Xceedium להדרכה לגבי הערכת האבטחה של Xceedium (Xceedium Security Assessment). פרטים נוספים על תוכנית השותפים של Xceedium אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.xceedium.com/en/partners/index.php.

אודות חברת ConnectIT

ConnectIT היא חברה לייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ופיתוח עסקי. ConnectIT מסייעת לעסקים להטמיע טכנולוגיות, לתגבר ביצועים, לשפר את שירות הלקוחות ולהשיג תמורה מרבית להשקעות (ROI). החטיבה שלנו לשירותים מקצועיים עוסקת בשלושה תחומים עיקריים: מיקור חוץ, תמיכה באתר ופרויקטים. למומחים שלנו רקע מגוון - ובכלל זה יישומים, אבטחה ותפעול מערכות. כולם אנשי מקצוע ותיקים עם ניסיון מוכח, רקע טכני איתן ודחף למצוינות במיחשוב. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://connectit.co.il/Default.aspx.

אודות חברת Xceedium

Xceedium היא ספקית מובילה של פתרונות לניהול הזיהוי והגישה לפי מודל של 'אפס אמון' (Zero Trust) עבור משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (privileged). מוצרי Xceedium משמשים ארגונים גדולים וסוכנויות ממשל ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות מחמירות של אבטחה ועמידה בתקנות. הטכנולוגיה של Xceedium, ברמה עולמית, מסייעת לארגונים לבקר גישה לרשתות לפי משתמשים. היא מסייעת גם להגביל את המשתמשים למשאבים שצוינו במפורש, וכך למנוע סיכונים שנובעים מפעילות של גורמים בלתי מהימנים מצד שלישי ומשתמשים בעלי הרשאות נרחבות ברשתות. הטכנולוגיה של החברה מאבטחת ואוכפת מדיניות לגבי סיסמאות של משתמשים בעלי הרשאות נרחבות ויישומים שפועלים מול יישומים אחרים. בשילוב עם יכולות הניטור המתקדמות מסייעים הפתרונות של Xceedium לארגונים מסחריים וגורמי ממשל לתת מענה לדרישות לעמידה בתקנות דוגמת PCI DSS, FISMA, NIST-800.53, HIPAA ו-NERC CIP. מוצרי Xceedium נושאים הסמכות FIPS 140-2 Level 2 ו-Common Criteria EAL4+. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.xceedium.com.



 

המקור: חברת Xceedium



 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
חברת Xceedium
קשרי מדיה:
Welz and Weisel Communications
טום רסאו, 703-877-8103
tom@w2comm.com