הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

חברת ProChon Biotech תציג בוועידה השנתית של אגודת האורטופדים האמריקנית לרפואת ספורט

החברה תעדכן את המשתתפים ביחס למוצר BioCart System

15/7/2010 10:10

וובורן, מסצ'וסטס--(BUSINESS WIRE)-- חברת ProChon Biotech, אשר מפתחת טכנולוגיות חדשניות לשחזור רקמות לצורך שיכוך כאבים, שיקום יכולת התנועה ושיפור איכות החיים למי שסובלים מפגיעות בסחוס המפרק, הודיעה היום כי תציע מידע והדרכה ביחס למוצר BioCart Autologous Cartilage System למשתתפים בוועידה השנתית של אגודת האורטופדים האמריקנית לרפואת ספורט (American Orthopaedic Society for Sports Medicine Annual Meeting) אשר תתקיים בין התאריכים 15-18 ביולי במרכז הכנסים של רוד איילנד שבפרובידנס, רוד איילנד. ProChon תציג בביתן מספר 431.
"הטכנולוגיה הקניינית של ProChon, שעליה מבוסס המוצר BioCart System, נועדה לבודד ולהצמיח בצורה צפויה ויעילה תאים בעלי פוטנציאל גבוה לשחזור של סחוס המפרק. המוצר BioCart System מייצג התקדמות משמעותית בטיפול בשחזור הסחוס, התקדמות שהיא חשובה במיוחד נוכח העובדה שמדי שנה נערכים בארה"ב ובאירופה 1.8 מיליון הליכים לטיפול במטופלים שסובלים מפגיעות בסחוס" אמר פטריק או'דונל, מנכ"ל ProChon. "אנו מצפים להסביר למשתתפים, אשר מטפלים במגוון רחב של מטופלים פעילים שעוסקים בספורט, את הפוטנציאל של הטכנולוגיה לשנות את הפרדיגמה בטיפול בפגיעות בסחוס המפרק".
"מטופלים ממשיכים להצטרף לשלב II במחקר הקליני של BioCart System" הוסיף או'דונל. "עד כה נרשמו שישים אחוזים ואנו מצפים כי ההרשמה תושלם עוד לפני סוף השנה".
אודות המוצר BioCart Cartilage Regeneration System
BioCart Cartilage Regeneration System היא מערכת להשתלה בטוחה ואיכותית, תוך פלישה מינימלית, של תאי סחוס עצמיים, לשחזור ארוך טווח של סחוס המפרק במקרים של פגמים ופציעות. מערכת BioCart מוצעת בצורה מסחרית ביוון ובישראל, וחברת ProChon הקימה מפעל לעיבוד תאים באיטליה. בארה"ב נערך במערכת מחקר קליני בשלב II של FDA. עד כה הושתלו השתלים ב-70 מטופלים וחלקם עברו כבר למעלה מחמש שנים מאז ההשתלה.
אודות חברתProChon Biotech 
ProChon היא חברה פרטית לביו-טכנולוגיה אשר מתמקדת בוויסות מערכת הצמיחה של תאי פיברובלסט על מנת להציע פתרונות יעילים יותר לשחזור רקמות. המוצרים של ProChon משלבים בין טכנולוגיות לשחזור תאים לבין גורמי צמיחה קנייניים ושתלים תואמים-ביולוגית על מנת לשקם ולתקן רקמות פצועות, או רקמות בעלות פגיעות כרוניות. חברת ProChon הגישה בקשות לרישום פטנטים, רכשה רישיונות לפטנטים על טכנולוגיות ומוצרים, וקיבלה רישיונות לשימוש בפטנטים בארה"ב, אירופה, ישראל ואוסטרליה. מרכז המחקר והפיתוח של ProChon שוכן בנס ציונה שבישראל, והנהלת החברה ממוקמת בוובורן שבמסצ'וסטס.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
Schwartz Communications
ג'ון סיגל או רייצ'ל גרוס, 781-684-0770
prochon@schwartz-pr.com
או
חברת ProChon Biotech
תומס סי. מאי, 508-735-5524
tmay@prochon.co.il
המקור: חברת ProChon Biotech