הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Executives Online

חברת Executives Online מתרחבת למזרח התיכון; פותחת משרד חדש בקטאר

חברת Executives Online, ספקית של שירותים לגיוס בכירים ומנהלים זמניים, הכריזה על פתיחה של משרד ראשון במזרח התיכון, בעיר דוחה שבקטאר.

14/11/2012 12:00
דוחה, קטאר--(BUSINESS WIRE)-- חברת Executives Online, ספקית של שירותים לגיוס בכירים ומנהלים זמניים, הכריזה על פתיחה של משרד ראשון במזרח התיכון, בעיר דוחה שבקטאר.

המשרד החדש יאפשר ליהנות מהצמיחה בגיוס בכירים באזור הנרחב של המועצה לשיתוף פעולה במדינות המפרץ (GCC - Gulf Cooperation Council) ולהציע את תהליך הגיוס הייחודי של Executives Online לחברות ולמחפשי עבודה באזור.

Executives Online GCC תציע שירותי גיוס זהים לאלה שזכו לפופולריות רבה בקרב הלקוחות ברחבי העולם: שירות של מנהלים זמניים (Interim management) שמאפשר להציב מנהלים מוכשרים במהירות לעבודה בארגונים, במסגרת הסכמים לתקופה קצובה מראש; וכן שירות של גיוס בכירים לעבודה קבועה (executive recruitment), אשר מניב תוצאות מהירות בהרבה בהשוואה לחיפוש בכירים ומאפשר לספק את המועמדים המתאימים לכל משרה בכירה.

את Executives Online GCC ינהל אחמד מג'יד, יזם מנוסה  עם רקורד מוכח בניהול פרויקטים ובמודלים עסקיים מקוונים.

ביחס לשאיפות של Executives Online במזרח התיכון אמר אחמד כי "המותג של Executives Online והמודל העסקי שלה מציעים יכולות ייחודיות במזרח התיכון, הודות למאגר עולמי של מועמדים מוכשרים, שיטות מקוונות עטורות פרסים ושירות אישי 'בעולם הפיזי' מאנשי עסקים מקומיים ומנוסים. ההשפעה של המשבר הכלכלי העולמי על האזור הייתה שונה מאשר בשאר חלקי העולם, וכתוצאה מכך זקוקות חברות שפועלות במזרח התיכון במהירות למועמדים מוכשרים על מנת להמשיך בצמיחה מוצלחת. הפעילות החדשה של Executives Online תאפשר לנו לפתח קשרים עם הלקוחות ולשרת אותם בצורה יעילה יותר, בכל מדינות GCC, בגיבוי של מותג עולמי ותהליכים עסקיים מתקדמים".

לאחמד מצטרפים ב-Executives Online GCC מנהל הגיוס הוותיק פטריק דווייר אשר ישמש כמנהל כללי; וג'ון דיקסון אנטוני, איש מקצוע בתחום של משאבי אנוש בעל ניסיון בניהול ובפיתוח עסקי.

קורות חיים מפורטים ותצלומים של אנשי הצוות העיקריים אפשר למצוא בדף Leadership שבאתר www.ExecutivesOnline.qa.

אודות Executives Online: חברת Executives Online, שהוקמה בשנת 2000 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בבריטניה, היא חברה לגיוס בכירים אשר רותמת את האינטרנט כדי להאיץ את תהליך החיפוש. הייחוד של Executives Online בא לביטוי במנוע המקוון עטור הפרסים לרכש מועמדים מוכשרים, שאותו ניתן ליישם מיד ברחבי העולם, על מנת לחסוך ללקוחות זמן וכסף. זאת תוך התבססות על מאגר הכשרונות העולמי (Global Talent Bank) של Executives Online, אשר מונה 150,000 מועמדים למשרות בכירות שמחפשים עבודה זמנית או קבועה, ואשר ממנו שואבים כל המגייסים של Executives Online על מנת לשרת את הלקוחות. חברת Executives Online פועלת באמצעות רשת בינלאומית של 26 משרדים ברחבי בריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.ExecutivesOnline.com.

המקור: חברת Executives Online

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

אחמד עותמאן עבדל מג'יד, מנהל אזורי, Executives Online GCC

לוגו (Logo

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פטריק דווייר,
+974(0)4432-4126