הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NSK

תרומת NSK 'מאחורי הקלעים' לחדשנות בתעשיית הרכב

מוצרים חדשים לקידום יעילות דלק ובטיחות בשנת 2014

1/3/2015 12:00
טוקיו—(BUSINESS WIRE)— על אף שחברת NSK Ltd.  (TOKYO:6471) היא יצרנית המיסבים הגדולה ביפן והשלישית בגודלה בעולם, החברה, היושבת בטוקיו, נוטה להשאיר את אור הזרקורים ללקוחותיה, מותגי הרכב המובילים בעולם. אנחנו עובדים מאחורי הקלעים, אבל לקוחות סומכים על NSK הודות להתמדתה האינסופית בחדשנות ולהקפדתה על בטיחות, יעילות, עמידות וביצועים סביבתיים בכל היבטי "תנועה ובקרה." בשנת 2014, הביאה חריצות זו למספר חידושים משמעותיים, שניים מהן הם מפורטים להלן.

ראשית, מספר הקשר נסתרים. אף פעם לא רואים אותם, והם גם לא אמורים להתגלות, אבל במכונית שלך עובדים בכל עת 100 עד 150 מיסבים במנוע, בתמסורת, בגלגלים ובמזגן. כל דבר שזז זקוק למיסב ש-NSK מספקת. ככל שהם עובדים טוב יותר, כך הופך הרכב שלך לחסכוני יותר בצריכת הדלק, הוא מגיב טוב יותר ועמיד יותר. זו הסיבה שהחדשנות של NSK חשובה.

שיא חדש בבטיחות

בזמן שיצרניות הרכב עוברות מהיגוי המונע בכוח הידראולי להיגוי המונע בכוח אלקטרוני, הם חייבים לעמוד בציפיות גבוהות של לקוחות במונחים של בטיחות ומהירות תגובה. בשנת 2014, NSK נענתה לאתגר והציגה מערכת היגוי אלקטרונית חדשה (EPS) לשימוש במכוניות קומפקטיות.

המערכת החדשה, העומדת בתקן ISO 26262, משתמשת במוליכים למחצה חסרי מטען וממסרי מוליכים למחצה ללא קשר מכאני. הודות לכך השיגה NSK מוצר קומפקטי וקל יותר, בעל גודל רדיאטורים ומספר רכיבים כולל קטן יותר. התוצאה היא הקטנה של 10% בנפח לעומת המוצר הקונבנציונלי האחרון (או ירידה של 45% בנפח ו-40% במשקל לעומת המוצר המקורי מלפני עשור).

למוצר החדש תכונות כגון חיישני זווית היגוי מובנים בנוסף לחיישני מומנט היגוי פנימי המספקים תאימות למגוון רחב של ביצועים רוויים של בקרת הרכב. התוצאה:

• שיפור הבטיחות

• פחות מאמץ מצד הנהג

• יעילות גדולה יותר בצריכת דלק

NSK עובדת במהירות על מנת לספק את המערכת החדשה ליצרני רכב ברחבי העולם והציבה לעצמה יעד עסקי EPS כללי בסך 250 מיליארד ין (בערך 2137 מיליון דולר) במכירות בשנת הכספים שתסתיים במרץ 2016.

למידע נוסף: www.nsk.com/company/presslounge/news/2015/press0114a.html

מיסב טוב יותר הופך את מנוע הדיזל לנקי יותר

הדאגה לאיכות הסביבה והשאיפה ליעילות גדולה יותר בצריכת דלק גרמו לצרכנים רבים, באירופה בפרט, לא לבחור במנועי דיזל בשנים האחרונות. מגמה זו אתגרה את יצרניות הרכב לשפר את ביצועי הדיזל. הפן החיובי של מנועי דיזל הוא שהם מציעים יעילות תרמית גבוהה ופליטת CO2 נמוכה. מצד שני, החיסרון שלהם הוא פיח המכיל תחמוצות חנקן וגופרית מזיקות. מעבר להשפעה שלהם על האטמוספרה, המזהמים הללו נוטים לגרום לקורוזיה של חלקים בשסתום המנוע. זאת הייתה הבעיה שגרמה לחוקרי NSK להתמקד בפיתוח שסתום גליל חדש בעל מומנט נמוך עבור זרוע הנדנדה של מנועי דיזל.

זרוע הנדנדה הוא המנגנון, המונע על ידי הפיקה, הפותח וסוגר את שסתומי המנוע. לכן הוא חשוף לפליטות הגורמות לקורוזיה הזורמות דרך השסתומים. סביבה קשה מעלה את הסבירות לקורוזיה בפירים של גלילי השסתום. עד היום ,כדי להתמודד עם תופעה זו, היה צורך באמצעים קיצוניים כדי להבטיח עמידות. אך חוקרי NSK הבינו שחייבת להיות דרך טובה יותר.

הפתרון שהם מצאו כדי להחליף את מיסבי הגליל הכפולים הקונבנציונליים הוא מיסב גליל בעל מחט אחת המפחית את החיכוך ב-10% וכך תורם באופן משמעותי ליעילות גבוהה יותר בצריכת דלק. הודות לציפוי כרום עמיד להיסדקות, הפתרון מציע עמידות משופרת וניתן להתקין אותו באותו האופן כמו מיסבים קונבנציונליים.

NSK מצפה שהמכירות של המוצר החדש יגיעו ל-1.5 מיליארד ין (בערך 13 מיליון דולר) עד לשנת 2019.

המצאה חדשנית זו של NSK היא צעד אחד קטן לקראת מנועי דיזל נקיים יותר ובעלי יעילות דלק גבוהה יותר. אבל עד מהרה מצטברים שיפורים אלה והופכים לצעדים משמעותיים קדימה.


NSK מובילה בחדשנות מתקדמת

מוצרים חדשים אלה הם רק שני חידושים מתוך זרם מתמשך של התקדמות הנעשית על ידי חוקרי NSK. לסיפורי חדשנות נוספים אנא בקרו באתר NSK.com.

אודות NSK

בשנת 2016, תחגוג חברת NSK (NSK; המטה: טוקיו, יפן; הנשיא ומנכ"ל: נוריו אוטסוקה) מאה שנים של חדשנות מאז הקמתה כיצרנית המיסבים הראשונה ביפן. עם הנושא "תנועה ובקרה" בליבת העסקים שלה, NSK היא היום ארגון גלובלי עם 213 מתקנים ב-31 מדינות המשרת מגוון רחב של לקוחות תעשייתיים עם מבחר רחב של רכיבי דיוק בנוסף למסבים. החברה מספקת ללקוחות פתרונות כוללים הודות ליכולות הטכנולוגיות המובילות שלה, המכירות ושירות הלקוחות שלה.

המקור: NSK Ltd

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150226006937/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
NSK
Makiko Urushino
urushino@nsk.com
Fax: 81-3-3779-7431