הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Synchronoss Technologies

חברת Synchronoss Technologies רוכשת את נכסי שירותי הענן האישי של F-Secure

הרכישה תבסס את Synchronoss כמובילת השוק ומציבת הסטנדרט דה-פקטו ברחבי העולם במתן פתרונות שירותי ענן אישי למפעילים

5/2/2015 12:30
ברידג'ווטר, ניו ג'רזי—( Synchronoss Technologies, Inc.  (NASDAQ:SNCR, החברה המובילה בחדשנות שירותי ענן למובייל הפעלה מבוססת תוכנה עבור מפעילי סלולר וקמעונאי ויצרני ציוד מובייל מקורי (OEMs ) ברחבי העולם, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת נכסי שירותי ענן אישיים מחברת F-Secure. באמצעות רכישה זו, בשילוב עם הנוכחות הגלובלית הנוכחית של  , Synchronoss תשרת מהיום החברה מעל ל-75 מפעילים סלולריים, כולל תשעה ספקים גלובליים של Tier-1. מפעילים סלולריים אלה יספקו ל- Synchronoss גישה ישירה ליותר מ-3.5 מיליארד מנויים ברחבי העולם לפלטפורמת הענן האישי שלה.

בתמורה לרכישה תשלם Synchronoss כ-60 מיליון דולרים אמריקאים במזומן ל-F-Secure והעסקה צפויה להיסגר עד סוף הרבעון הראשון של שנת הכספים 2015. F-Secure היא חברת אבטחה ופרטיות מקוונים המציעה למיליוני אנשים ברחבי העולם את האפשרות לגלוש, לאחסן ולשתף בבטחה מידע באמצעות האינטרנט.

Synchronoss תוכל, כחלק מההסכם, לשלב ולמכור את מוצרי F-Secure כחלק משירות הענן האישי שלה, שיציע למפעילים ולמנויים שירותי ענן מאובטחים ובטוחים יותר. בכך תשפר Synchronoss משמעותית את איכות השירות שתספק ללקוחותיה.

"הצלחת פלטפורמת הענן האישי שלנו היא הצלחה מבוססת במיוחד משום שאנחנו לא רק עוזרים למפעילים סלולריים לאמץ את השירות טוב מהצפוי ובאופן שמאפשר לענן להפוך לחלק מרכזי בשירותי התקשורת שלהם, אלא כי המומנטום משתנה לכיוון מעורבות טובה מהצפוי ויצירת הזדמנויות הכנסה נוספות עבור  Synchronoss כמו גם עבור המפעיל הסלולרי," אמר סטפן וולדיס, מייסד, יו"ר ומנכ"ל Synchronoss."לאור קצב ההצטרפות הנוכחי שלנו, העומד על  מאות אלפי מנויים מדי שבוע ברחבי העולם, ושוק יעד זמין של 3.5 מיליארד מנויים, אנו נמצאים בתחילתו של תהליך צמיחה שאנו מאמינים שיהיה עקבי ויציב לטווח הרחוק."

שירות ה- Synchronoss Personal Cloud™ מאפשר למפעילי תקשורת סלולרית להציע ללקוחות פתרון ענן ממותג למובייל המספק חוויה לקוח ברמה עולמית, הזדמנויות הכנסה חדשות והגדלת הכנסות הנטו על ידי צמצום נטישה.

Synchronoss צופה כי השפעת הרכישה על תוצאותיה הכספיות לשנה המלאה 2015 על בסיס non-GAAP תהיה נייטרלית ברובה או מעט מגדילה. תוצאות non-GAAP אינם כוללים הוצאות תגמול מבוססי מניות, הפחתת נכסים בלתי מוחשיים הקשורים לרכישות, שכרי טרחה חד פעמיים הקשורים לסגירת רכישות וצמצום חשבונאות הרכישה להכנסות דחויות הקשורות לחברות שנרכשו. החברה תספק את פירוט תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי שלה, כמו גם הנחיות לרבעון הראשון ולשנה המלאה 2015, בשיחת הוועידה לסקירת תוצאות הרבעון הרביעי שלה לשנה המלאה 2014, שנקבע ל-08:30 (ET) ביום חמישי, פברואר 5 , 2015.

אודות Synchronoss Technologies

Synchronoss Technologies -NASDAQ:SNCR  היא החברה המובילה בחדשנות שירותי ענן למובייל והפעלה מבוססת תוכנה עבור ספקיות הסלולר ברחבי העולם. הפתרונות הטכנולוגיים של החברה הם מוכחים ומדרגיים ומאפשרים ללקוחות להתחבר, לסנכרן ולהפעיל מכשירים ושירותים המאפשרים לארגונים ולצרכנים לחיות בעולם מחובר. לקבלת מידע נוסף, בקר אותנו בכתובת: www.synchronoss.com

הצהרת הסרת חבות

מסמך זה עשוי לכלול "מידע תחזית עתידית" כמוגדר בחוק רפורמת תביעות ניירות הערך הפרטיים משנת 1995. אמירות צופות פני עתיד אלה כוללות בין היתר תוכניות, מטרות, ציפיות, כוונות והצהרות אחרות הכלולות בהודעה לעיתונות זו שאינן עובדות היסטוריות והצהרות עובדתיות, אותן ניתן לזהות בעזרת מילים כגון "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מאמינה", "מבקשת", "מעריכה", "יעדים" "תחזית" או מילים בעלות משמעות דומה. הצהרות אלה מבוססות על האמונות או הציפיות הנוכחיות שלנו וחשופות מטבען לסיכונים שונים ואי ודאויות, לרבות אלה שנקבעו במסגרת "גורמי סיכון" המופיעים בדו"ח השנתי של Synchronoss בטופס 10-K לשנה שהסתיימה 31 דצמבר 2014 ובמסמכים אחרים שהוגשו לרשות ניירות הערך האמריקנית. תוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מתחזיות אלה כתוצאה משינויים פוליטיים, כלכליים, עסקיים, תחרותיים, שוק וגורמי רגולציה בעולם. Synchronoss אינה מתחייבת לעדכן כל מידע צופה פני עתיד הכלול במסמך זה כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או אחר.

הלוגו של Synchronoss, Synchronoss, ו-Synchronoss Personal Cloud  הם סימנים מסחריים של Synchronoss Technologies, Inc . כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכוש של בעליהם, בהתאמה.

המקור: Synchronoss Technologies, Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150204005350/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Synchronoss Technologies, Inc.
Media:
Stacie Hiras, +1 908-674-0758
Stacie.hiras@synchronoss.com
Investor:
Brian Denyeau, +1 646-277-1251
investor@synchronoss.com