הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Y&R

Y&R מקדמת את מייקל זוסמן לתפקיד נשיא BAV העולמי

Y&R מחזקת את מחויבותה ל-(BAV) Brand Asset Valuator® באמצעות שילובו בסוכנות ובמוקדי הפעילות האזוריים של החברה

1/6/2014 09:40
ניו-יורק—(BUSINESS WIRE)-- דיוויד סייבל, המנכ"ל העולמי של סוכנות Y&R, הודיע ​​היום כי הוא מקדם את מייקל זוסמן לתפקיד נשיא BAV® העולמי, Y&R. זוסמן עובד בחברת Y&R זה 17 שנים ובתפקידו האחרון היה המנהל העולמי של אסטרטגיה ותובנות אנליטיות עבור חטיבת הפרסום של Y&R. מייקל מפקח על הערכת שווי מותגים, (BAV) Brand Asset Valuator®, מודל המותג הקנייני ומסד הנתונים העולמי של Y&R, לצד כלים כמותיים אחרים החיוניים לתהליך האסטרטגי של הסוכנות. כעת יהיה זוסמן אחראי על שילובו וצמיחתו של BAV® בסוכנות.


"מייקל החל לקחת חלק בפיתוח BAV® זמן קצר לאחר הקמתו", אמר סייבל. "הוא מחויב עמוקות לסוכנות, מלא תשוקה למותגים ומיומן בפירוש הנתונים ובהפיכתם לסיפורים מרתקים. מייקל חבר צוות BAV® מאז ימיו הראשונים, והוא בהחלט האדם המתאים ביותר לעזור לנו לקדם את BAV® בשווקים מרכזיים. זהו רגע מיוחד ל-BAV®, שזו שנתו העשרים; הוא היה ונשאר מסד הנתונים הגדול ביותר והוא בעל תפיסה צרכנית של מותגים, ומייקל יהיה בלתי נפרד מיכולתנו לשמור על הרף ועל הרלוונטיות הייחודית שלנו בשוק."


בנוסף לעבודתו לצד סנדי תומפסון, מנהלת התכנון העולמי ב-Y&R, ובנוסף להמשך שילוב BAV® וניתוחי שוק בתהליך האסטרטגי של Y&R, לייעוץ ללקוחות הסוכנות ולקידום מנהיגות מחשבתית, זוסמן גם יפקח על המחקר העולמי של BAV® ועל מחקרי השדה. על זוסמן הוטלה המשימה להגדיל את כמות מחקרי "brandscape" הנערכים בשווקים חשובים; זאת לצד שמונה מחקרי שוק חדשים שכבר יצאו לדרך השנה.


מייקל אף הקים צוות של מובילים אסטרטגיים אזוריים בשווקי מפתח של  Y&R ("מוקדים של מומחיות") כדי לעזור ולהנחות את תהליך מחקרי השדה הגלובלי. צוות זה יעודד שיתוף פעולה ושילוב מוצלח של מנהיגות מחשבתית בכל הרשת סוכנויות  Y&R, כמו גם העמקת ייעוץ מבוסס BAV® ללקוחות  Y&R ברחבי העולם.


"זהו כבוד גדול עבורי לעלות לשלב הבא בקריירה שלי ב- Y&R, ואני נרגש ומאמין בעתיד BAV® במסגרתו אנו עובדים עם מובילים אסטרטגיים מרחבי רשת הסוכנות במטרה להגביר את השפעת התובנות מבוססות המחקרים והנתונים שלנו לרמות חדשות", אמר זוסמן. "אני נרגש לקחת את 17 שנות הניסיון שלי בניהול מחקר, פירוש הנתונים, ובדיקת שווי הון מותג עבור לקוחותיה של Y&R עם BAV®, ולשלב את שלמדנו ברמה עולמית".


זוסמן וצוותו ימשיכו לשתף פעולה עם ג'ון גרזמה, יו"ר ומנכ"ל ייעוץ BAV ® ועם צוותו, כדי לבנות סינרגיה טובה יותר בין פרסום Y&R לייעוץ BAV®, המחזיקים בבסיס לקוחות משלהם.


"מייקל ואני מכירים כבר שנים", אמר גרזמה, "הוא חי ונשם BAV במשך שנים רבות, וניסיון זה עוזר לו להביא לשולחן הבנות וניתוחים חדשים של הנתונים ושל מודל ה-BAV כל העת. אנו מצפים לקראת פיתוחו של מייקל את מוקדי הפעילות האזוריים ברחבי סוכנות Y&R. אני יודע שלקוחותינו ייהנו מתשתית חדשה זו ובאמת מצפה לשיתוף פעולה נוסף איתו בתפקידו החדש". 

אודות Y&R


Y&R היא אחת מחברות השיווק והפרסום המובילות בעולם. היא מורכבת מסוכנות הפרסום Y&R המוכרת; VML, אחת מסוכנויות הפרסום הדיגיטלי המוערכות ביותר ובעלות קצב הצמיחה הגבוה ביותר בעולם, ו-iconmobile, אחת החברות המובילות בשיווק סלולרי.


סוכנות הפרסום של,Y&R  מחלקתה הגדולה ביותר של החברה, מחזיקה ב-187 משרדים ב-91 מדינות ברחבי העולם, עם לקוחות הכוללים את חברת המרק של קמפבל, קולגייט-פלמוליב, דנונה, וירג'ין אטלנטיק, Xerox, GAP, לנד רובר וטלפוניקה, בין רבים אחרים.


Y&R היא חלק מ-WPP (סימול: WPPGY)


עקבו אחרינו ב:


המקור:  Y&R


לצפייה בהודעה בשפת המקור

 


 

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Y&R
Jordana Altman, 212-210-3715
jordana.altman@yr.com