הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת SciQuest ממנה את מייק לנט לסגן נשיא מכירות לאזור ה-EMEA

מנהל המכירות המנוסה מצטרף לצוות כדי להאיץ צמיחה מהירה בעוד SciQuest ממשיכה לשנות את פני תחום הרכש ברחבי ה-EMEA

8/10/2015 01:40
מוריסוויל, צפון קרוליינה—(BUSINESS WIRE)—חברת SciQuest בע"מ (נאסד"ק: SQI), ספקית מובילה של פתרונות מיכון מבוססי ענן לניהול רכש לעסקים, הודיעה היום על מינויו של מייק לנט לתפקיד סגן נשיא מכירות לאזור ה-EMEA. לנט ינהיג את ההתרחבות וההתפתחות המתמשכת של תיק הלקוחות של SciQuest והשירותים שהיא מציעה באזור ה- EMEA. בנוסף, הוא יעבוד עם צוות החברה בבריטניה ובגרמניה על מנת לוודא שהלקוחות יזכו ליהנות מגישה אסטרטגית יותר לניהול רכש, מיקור ופתרונות פירעון.

בחמש השנים האחרונות צומחת SciQuest צמיחה מואצת באזור ה-EMEA והיא מצפה להמשך תהליך ההתרחבות בעוד חברות אזוריות וגלובליות הופכות את תהליכי הרכש שלהם לאוטומטי ויעיל יותר. צמיחתה האחרונה של SciQuest בפרט היא בחלקה הודות להבנה העמוקה שלה את צרכי החברות הרב-לאומיות ואת הדקויות שבניווט אתגרים עולמיים ומקומיים. באמצעות שירותים כגוןAdvanced Sourcing Optimizer  (כלי מיקור מתקדם) ו-Enterprise Reagent Manager (מנהל ריאגנטים כימיים) אפשרה SciQuest למעל ל-120 חברות מחוץ לארצות הברית, ביניהן Maersk, SABMiller ו- CEVA Logisticsלהפיק את המיטב מתהליך מיכון תהליכי הרכש  והמיקור source-to-settle.

"מייק מביא עמו ניסיון משמעותי בניהול צוותי מכירות מצליחים ובפיתוח יחסים אסטרטגיים ארוכי טווח עם צוותים פנימיים ועם לקוחות," אמר סטפן ווי, נשיא ומנכ"ל SciQuest. "היכולת המוכחת שלו בהבנת הצרכים המיוחדים של כל לקוח והעזרה שלו לכל חברה לזהות את הפתרונות המתאימים לה ביותר, תהיה חסרת תחליף בעוד הוא מוביל את צמיחתה של  SciQuest ברחבי אזור ה-EMEA."

לנט, מומחה מנוסה בתעשיית המכירות, מצטרף ל- SciQuestלאחר שעבד ב-Oracle, שם אייש תפקידים מובילים במשך 17 שנים והתמקד במכירת פתרונות ה-ERP של Oracle לתעשיות שונות לרבות תעבורה ושירותים מקצועיים ובבניית יחסי עבודה עם לקוחות גדולים ברחבי העולם. קודם עבודתו ב- Oracle עבד לנט 13 שנים ב-Wang, שם עבד כמנהל חשבונות ומכירות.

אודות SciQuest

SciQuest (נאסד"ק: SQI) מייצרת פתרונות ניהול המאפשרים למומחי רכש, מיקור וכספים להתמקד בהחלטות אסטרטגיות שיכולות להביא לשינוי תהליכים עסקיים. המוצרים שלנו, עתירי התכונות, ומומחיות השירותים שלנו מסייעים למאות ארגונים, בכללם כמה מן החברות המובילות בעולם, לשפר את תוצאות השורה התחתונה על ידי שיפור, מיכון וייעול תהליכי הרכש והמיקור. למידע נוסף על הפתרונות שלנו ועל האופן בו אנו יכולים לעזור לארגון שלכם להפוך הוצאה לחיסכון, בקרו באתר http://www.sciquest.com.

הצטרפו לשיחה בבלוג שלנו http://www.sciquest.com/blog  או עקבו אחרינו בטוויטר @SciQuest.

הצהרת הסרת חבות

כל אמירה בהודעה זו שאינה בגדר עובדה היסטורית או נוכחית היא מידע צופה פני עתיד. כל ההצהרות העתידיות בהודעה זו נעשו בכפוף להוראות החוק לרפורמת ניירות הערך הפרטיים משנת 1995. הצהרות אלו אינן ערובה לביצועים עתידיים וכרוכים בהם סיכונים ידועים ובלתי ידועים, אי ודאויות וגורמים אחרים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל, לביצועים או להישגים להיות שונים באופן מהותי מכל תוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים שנאמרו במפורש או במשתמע בהצהרות העתידיות. חלק מסיכונים אלה נדונים ב "חלק א, פריט 1A, גורמי סיכון" ובמקומות נוספים בדוח השנתי האחרון של SciQuest על גבי טופס 10-K ובדיווחים אחרים, כפי שהוגשו לרשות לניירות הערך של ארצות הברית ("SEC"). דיווחי SEC של החברה זמינים ללא תשלום באתר האינטרנט של הרשות לניירות ערך ב: http://www.sec.gov או באתר האינטרנט של החברה ב: http://www.sciquest.com. הצהרות עתידיות אלה מתייחסות רק למועד דוח מידי זה, ו-SciQuest אינה מתחייבת לעדכן, לתקן או להבהיר כל הצהרה צופה פני עתיד, מכל סיבה. בהתחשב בסיכונים ובאי ודאויות אלה, אין על המשקיעים להסתמך על מידע צופה פני עתיד זה כניבוי של תוצאות בפועל.

מקור: SciQuest


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SciQuest דוברות
Roberta Patterson, 919-659-2230
rpatterson@sciquest.com
או
Edelman for SciQuest, Inc.
Megan Smith, 404-832-6776
Megan.Smith3@edelman.com
או
קשרי משקיעים
SciQuest, Inc.
Jamie Andelman, 919-659-2322
jandelman@sciquest.com