הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Reed Sinopharm Exhibitions

סין תארח בשנת 2015 את “tHIS”, האירוע המשולב הגדול בעולם בענף הבריאות

25/6/2014 12:00
 

tHIS 2015

שנגחאי--(BUSINESS WIRE)--  חברת Reed Sinopharm Exhibitions, המארגנת המובילה בסין של אירועים בענף הבריאות, הודיעה ביום ד' על השקת הוועידה של ענף הבריאות (The Health Industry Summit (tHIS)) בשנגחאי. האירוע החדש ייערך בתאריכים 15 עד 18 במאי 2015 במרכז הארצי לתערוכות וכנסים (National Exhibition and Conference Center) בשנגחאי - תשלובת התערוכות הגדולה בעולם במבנה בודד. התוכנית של האירוע תכלול יותר ממאה ועידות ושטח תצוגה ענק של 260,000 מ"ר, שבו ימוקמו במשותף שלוש תערוכות מובילות בענף הבריאות - CMEF, PHARMCHINA ו- API CHINA- מה שייצור את האירוע המשולב הגדול בעולם בענף הבריאות.

אין זה מפתיע ש-Reed Sinopharm, מיזם משותף לקבוצת Sinopharm הנמצאת בבעלותה של ממשלת סין ול-Reed Exhibitions, מארגנת האירועים המובילה בעולם, החליטה להשיק אירוע בינלאומי כה גדול. בסין צופים כי ההיקף של ענף הבריאות יצמח עד שנת 2020 לשמונה טריליון יואן (1.2 טריליון דולר של ארה"ב) ונוכח העלייה בביקוש במגזר הבריאות, המהלך נועד להגביר את הסחר הבינלאומי וההשפעה הבינלאומית על המגזר בסין, שהיקפו ענק כבר היום.

לצד התערוכה, אשר משלימה את שרשרת הערך בענפי הפרמצבטיקה והרפואה, תוצע תוכנית ועידות רחבת היקף שבה יוצגו ההשקפות המתקדמות ביותר על מדיניות והשקעות, מחקר ופיתוח, ייצור והפצה, הדרכה מקצועית ויישומים בבתי חולים. מעריכים כי יותר מ-6,000 מציגים ומספר עצום של 150,000 מבקרים - אנשי מקצוע ואנשי אקדמיה מובילים מ-140 מדינות ואזורים - יגיעו לשנגחאי בחודש מאי הבא כדי להצטרף לאירוע הייחודי. כך תיהנה העיר מהזדמנויות להכנסה משמעותית בתחומים של שירותים עסקיים ותיירות.

מעבר להיקף העצום, ישמש אירוע tHIS כפלטפורמה לחקר הסינרגיה והאינטראקציות ההדדיות בין מגזרי הפרמצבטיקה והרפואה - מגזרים שבמקרים רבים יש להם מפיצים ומשתמשי קצה משותפים. יותר ויותר חברות מתחילות לפיכך לפעול בשני המגזרים.

מאחר ומגזר הבריאות בסין אחראי לכחמישה אחוזים בלבד מהתל"ג של סין, נותר פוטנציאל רב להשקעות נוספות וצמיחה, במיוחד נוכח המגמות הדמוגרפיות ומגמת העיור הצפויה בעשרות השנים הקרובות. אולם, גורמים רבים בענף מאמינים כי למרות שהמשך הצמיחה של הענף הוא בלתי נמנע, הרי שקרוב לוודאי כי יחולו בו שינויים משמעותיים שיבואו לידי ביטוי בארגון מחדש. התאגידים המקומיים יצטרכו להגביר את כושר התחרות שלהם, והסביבה תצטרך לטפח חדשנות במידה רבה יותר, לפני שסין תוכל להגשים את החזון הזה לעתיד.

המקור: Reed Sinopharm Exhibitions

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Reed Sinopharm Exhibitions
James Wang, +86-10-59339302
james.wang@reedexpo.com.cn