הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Elixir Technologies

אליקסיר מציגה את Tango+, הפלטפורמה הראשונה לתקשורת לקוחות במודל תוכנה כשירות שמעניקה עוצמה מלאה למשתמשים לא טכניים

12/4/2015 02:30
אוהאי, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- אליקסיר טכנולוגיות הכריזה היום על שחרור Tango+, פתרון לניהול תקשורת לקוחות שנועד לפטור ארגונים מתהליכי עבודה הנשלטים על ידי אנשי טכנולוגיות מידע, עם חווית משתמש שמאפשרת למשתמשים לא טכניים לבצע משימות מורכבות. הפלטפורמה החלוצית של Tango+ היא מבוססת ענן, פועלת באופן מלא במודל תוכנה כשירות ומספקת יכולות העולות על אלה של מערכות ניהול תקשורת לקוחות מהדור הקודם, שפעמים רבות מדי מוגבלות בטווח הפונקציונליות שלהן.  Tango+ מקנה למשתמשים עסקיים יכולת לנהל כל חלק של תהליך העבודה באמצעות פעולות גרירה פשוטות, המאפשרות להם למזג תוכן ולעשות בו שימוש חוזר לפי הצורך. זהו הפתרון הראשון בשוק המרכז ביעילות סביבה שבה משתמשים טכנולוגיים ועסקיים יכולים לשתף פעולה בקלות.

"Tango+ מדלגת בקלות מעל לדרכים המסורתיות שבהן ניהלו ארגונים את תקשורת הלקוחות שלהם. כבר לפני שנים רבות צפינו את הדרישה העתידית להעברת השליטה במסמכים לידיהם של משתמשים עסקיים, והקדשנו את שבע השנים האחרונות לחשיבה מחודשת על כל פונקציה ועל כל אינטראקציה שיש לחברות עם תקשורת הלקוחות שלהן. ידענו שפשטות, מהירות ואופן שימוש קל וחלק הם גורמים מרכזיים שצריך לקחת בחשבון מההתחלה – והתוצאה היא Tango+," אומר באסיט האמיד, מייסד ומנכ"ל אליקסיר טכנולוגיות. "מה שמלהיב אותנו הוא ש-Tango+ באמת עונה על הצורך בפתרון מלא לניהול מחזור חיי תוכן שמפשט את פיתוח התקשורת עם תהליך עבודה שמשרת את האופן שבו עסקים צריכים לעבוד כיום."

החברה מדווחת שמְאַמְּצֵי טכנולוגיות ראשונים בענף הבריאות כבר משתמשים ב-Tango+ וחשים בירידה דרמטית בעלויות ובעיתוי ההגעה לשוק בתקשורת לקוחות אדיבה בזמן קצוב. הישג עסקי זה מתאפשר הודות ליכולת של Tango+ לאפשר למשתמשים לא טכניים לבנות תבניות, לנהל נתונים ולהתאים את עצמם במהירות לשינויי רגולציה ברגע שהם מתעוררים. בנוסף לכך, הגהה בזמן אמת ויומן פעולות אינטראקטיבי מעניקים למשתמשים אפשרות לערוך שינויי עדיפויות בתהליכים תוך כדי עבודה ובכך לייעל את התפוקה.

Tango+ עושה שימוש בכללים עסקיים ובאוטומציה לניהול תהליכים והשתתפות משתמשים. התכונות התומכות בסביבת העבודה השיתופית ובצרכים של עיתוי ההגעה לשוק כוללים:

• התאמה ממוכנת של תהליכי עבודה

• פורטלים למשתמשים המתעצבים בזמן אמיתי בהתאם לפונקציונליות הדרושה

• תבניות, תוכן ותהליכי עבודה הניתנים לשימוש חוזר

• סביבת עריכה דינמית מבוססת הרשאות

• הגהה ואישורים בזמן אמת

• תמיכה בנתונים ובהדפסה בכל הפורמטים הסטנדרטיים

• תוספים ליישומי מחשב פופולריים

• ניהול זהויות בתקן המקובל בענף וניהול תוכן בתקן CMIS

• תמחור במודל של מנויים ליישומי מסמך יחיד ואפשרות להוסיף עוד עם השינוי בדרישות העסקיות

• תמחור במודל של מנויים לתמיכה בתחומים עסקיים נפרדים

• התקנה אצל הלקוח או אחסון בסביבות ענן

האמיד נמצא בחוד החנית של טכנולוגיות חדשות מאז היותו חבר בצוות שפיתח את ממשק המשתמש הגרפי הראשון בשנת 1983. אחר כך ייסד בשנת 1985 את אליקסיר טכנולוגיות והצעיד את התוכנה לשלב הבא על ידי מעבר מפתרונות שהפיקו מסמכים עם מיזוג של נתונים וגרפיקה לתוכנה שאפשרה תוכן משתנה, שאותו ניתן לעצב ולהדפיס באופן דינמי בזמן אמת.

Tango+ מבוססת על Tango, התוכנה המובילה בתחומה של החברה והפתרון הראשון ליצירת מסמכים הפועל באופן מלא במודל תוכנה כשירות. ארבע מהחברות המובילות בארה"ב לביטוח בריאות משתמשות כיום ב-Tango לניהול תקשורת הלקוחות שלהן. Tango+ היא תוצאה של 30 שנות ניסיון של החברה בפיתוח פתרונות תוכנה חדשניים העונים על צורך הולך ומתפתח לגמישות ולמהירות פריסה.

למידע נוסף על Tango+ בקרו באתר www.elixir.com.

אודות אליקסיר

אליקסיר מספקת טכנולוגיה ושירותים העוזרים לארגונים לשפר את התקשורת עם לקוחות, לייעל תהליכים ולהפחית את עלות התפעול. אליקסיר, שנוסדה בשנת 1985, מספקת באופן עקבי טכנולוגיה מתקדמת לענפים מכל הגדלים, בהם בריאות, ביטוח ושירותים פיננסיים. אליקסיר היא חברה בינלאומית עם סניפים באסיה, באירופה ובמזרח התיכון והמשרד הראשי שלה נמצא בארצות הברית. בקרו אותנו באתר www.elixir.com.

מקור: אליקסיר טכנולוגיות

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Elixir Technologies Corporation
Denise Davert, 805-641-5900 ext. 173
מנהל שיווק
Denise_Davert@elixir.com
www.elixir.com
או
Sterling Kilgore, Inc.
Joe Scolaro, 630-964-8500 ext. 224
מנהל חשבון בכיר
jscolaro@sterlingkilgore.com