הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מזמינה לווין SES-14 חדש במסגרת צמיחתה ביבשות אמריקה ובאזור הצפון אטלנטי

17/2/2015 01:00
לוקסמבורג --(BUSINESS WIRE)— חברת אס אי אס NYSE Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום על  הזמנת לוויינה החדש, SES-14, שיספק מענה להזדמנויות צמיחה בשווקים דינאמיים, במגזרים עסקיים מוצלחים ופעילים ובסביבות וידיאו מתפתחות ביבשות אמריקה ובאזור הצפון אטלנטי.

את הלווין החדש תבנה Airbus Space and Defence. השקתו מתוכננת לרבעון האחרון של 2017. הלווין יפעל ב-47.5/48 מעלות מערב, מיקום בו יחליף את NSS-806, לווין אחר של SES, ויוסיף קיבולת חדשה.

SES-14 הוא לווין היברידי, שאלומתו מכסה טווח תדרים רחב בתחומי התדרים C ו-Ku. כמו כן, יתגאה הלווין ביכולתו להציע נפחי תקשורת גבוהים (High Throughput Satellite. HTS) בתחומי התדרים Ku ו-Ka ביבשות אמריקה ובאזור הצפון האטלנטי. הלווין יסתמך על הנעה חשמלית בלבד ויצויד במערכת חשמלית להנעת פלזמה לצורך העלאת מסלול ותמרונים בתוך מסלול. נוסף על כך, תאפשר מערכת ההנעה החשמלית הפחתה ניכרת במשקלו של הלווין לצד נשיאת מטע"דים (מטענים ייעודיים) בהיקף גדול יותר. ספינת החלל החדשה תכלול אף מעבד דיגיטאלי שקוף  (Digital Transparent Processor, DTP), שיוסיף לגמישות המטע"ד ויספק בכך פתרונות רוחב פס מותאמים אישית ללקוחותיה של SES.

אלומותיו הרחבות של SES-14 בתחום התדרים Ku ירחיבו את היכולת לשרת סביבות וידיאו DTH (שידור לוויני ישירות לבית) ו-DTC (שידור לוויני לכבלים) ביבשות אמריקה וישפרו את התמיכה בשירותי VSAT קיימים בשני התחומים. פרט לכך, יוסיפו האלומות הממוקדות בתחומי התדרים Ku ו-Ka קיבולת בנפחי תקשורת גבוהים ויהיו אידאליות ליישומי מידע המתאפיינים בתעבורה אינטנסיבית, כדוגמת תמסורת backhaul סלולרית ושירותים בים ובאוויר.  

רכש הלווין נכלל בהנחיותיה של SES באשר להוצאתה ההונית הנוכחית.

מרטין האליוול, המנהל הטכנולוגי הראשי ב-SES, ציין: "רכישתו של SES-14, לווין הספק גבוה ראשון בקטגוריית הלוויינים במשקל 4 טונות, מרחיבה את היצע השירותים שאנו מעניקים ללקוחות ביבשות אמריקה ומוסיפה לגיבוש מעמדה של SES בשווקים דינאמיים אלה. ספינת החלל החדשה משלבת בין דריסת רגל משמעותית הודות למטע"ד היברידי רב-עוצמה לבין חידושים טכנולוגיים לווייניים. הלווין אף יסייע לספק מענה לפוטנציאל צמיחה חשוב, יתייחס לצרכיהם של לקוחות בסביבות וידיאו ושל לקוחות ארגוניים ויתמוך בפיתוחם של שירותי הדור הבא בוידיאו ובמידע. יתר על כן, ישלים הלווין את קיבולת    ה-HTS של O3b במסלול הלווייני הבינוני ויעזור לנו להעניק היצע שירותים אינטגרטיבי וייחודי באמת."

"SES מפגינה שוב את יכולתה להיענות לדרישותיהם של שווקים משתנים. אנו מרוצים מיכולתנו לספק לשווקים אלה את שירותי הטכנולוגיה החדשניים והטובים ביותר שלנו בכל הנוגע למטע"ד ולפלטפורמה," כך אמר אנטואן אוק, מנהל מערכות החלל ב-Airbus והוסיף: "בדומה ל-SES-12, החיסכון הנובע מהנעה חשמלית ב-SES-14 יאפשר לנו לשלב בין שתי משימות בקיבולת גבוהה ולספק שירותים של שני לוויינים קונבנציונאליים באמצעות לווין אחד."

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים מופיעים בקישור הבא: https://extranet.ses.com/18706236/pictures

מסמכים עסקיים (White papers) מופיעים בקישור הבא http://www.ses.com/18681915/white-papers

אודות Airbus Defence and Space

Airbus Defence and Space היא חטיבה של Airbus Group, שנוצרה מאיחוד פעילויותיהן העסקיות של Cassidian, Astrium ו-Airbus Military. החטיבה החדשה היא המפעל המוביל באירופה בתחום ההגנה והחלל והעסק השני בגודלו בעולם במגזר עסקי החלל. כמו כן, נמנית החטיבה עם עשרת מפעלי ההגנה המובילים בעולם. בחטיבה מועסקים 38,000 עובדים. פדיונה נאמד ב-14 מיליארד אירו לשנה. 

אודות SES

SES  היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES  דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat  ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת   www.ses.com

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150216005098/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES S.A.:
Markus Payer
Corporate Communications
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
or
Airbus Defence and Space:
Astrid Emerit
Media Relations Space Systems
Tel: +33 139068943
astrid.emerit@astrium.eads.net