הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Arbonne

חברת Arbonne International מרחיבה את פעילותה העסקית לפולין

עם מוצרים בעלי מרכיבים צמחיים טבעיים והזדמנות יוצאת מן הכלל

6/10/2014 11:30
אירווין, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)—חברת Arbonne International (Arbonne) השיקה היום, באמצעות חברת הבת שלה Arbonne Europe Sarl, את פעילותה העסקית בפולין ומציינת בזאת 34 שנים לכניסת החברה לשוק האירופי. עם ההשקה מציגה Arbonne את מוצרי הטיפוח, הבריאות ואיכות החיים לכל המשפחה המבוססים על רכיבים צמחיים טבעיים והמיוצרים ברמה הגבוהה ביותר. על ידי קצירת המיטב שבטבע ושילובו בנוסחאות מדעיות פורצות דרך, מתוכננים מוצרי הפרמיום של Arbonne לספק תוצאות מדהימות ונראות לעין. מסורת זו ממשיכה עוד מימי הקמת החברה לפני מעל לשלושה עשורים על ידי היזם הנורווגי, פטר מורק.

צמיחתה העקבית של Arbonne בארבע המדינות בהן היא פעילה כיום יוצרת תנופה חיובית שתישא עימה את תרבות החברה, תחושת הקהילתיות שלה, מוצריה וההזדמנויתיה אל תוך פולין. קודם ההשקה, התקייימו בתחילת החודש בפולין אירועי Arbonne בערים סופוט, ורשה וקרקוב, בהשתתפות של קרוב ל-1,200 אורחים נלהבים. יועצות יופי עצמאיות של Arbonne מארצות אחרות נכחו אף הן באירועי קדם ההשקה כדי לתמוך ולחלוק מניסיונן והתלהבותן. פולין היא המדינה החמישית בה פעילה Arbonne לצד אוסטרליה, קנדה, אנגליה וארצות הברית.

"על פי כל קנה מידה, אנו רואים בששת החודשים האחרונים ציפייה ניכרת והתלהבות רבה בקרב האנשים הנהדרים בפולין לקראת כניסתה הצפויה של Arbonne. פולין מסבירה לנו פנים והמותג שלנו ישגשג בקרב הקהילה הפולנית. רבות מיועצות היופי ומנהלות המכירות העצמאיות שלנו – שמספר גדול מהן מפולין – חיכו וציפו לפתיחתו של שוק חדש זה", אמר קיי נאפיר, מנכ"ל Arbonne. "מאז 1980 חזינו בכוחם הנהדר של מוצרי Arbonne לשנות את חייהם של אנשים וכעת אנו נרגשים לחלוק בכך גם עם פולין", הוסיף נאפיר.

למידע נוסף על אודות ההשקה של Arbonne בפולין ראו www.arbonne.pl או www.arbonne.com

מוצרי Arbonne אינם מכילים מוצרים מן החי ואינם מכילים גלוטן. המוצרים נבדקו דרמטולוגית ונבחנו לאלרגיה. ניתן לרכוש את כל מוצרי Arbonne דרך רשת יועצות היופי העמצאיות של Arbonne או בחנות המקוונת של החברה באתר www.arbonne.com.

 Arbonne טהור, בטוח, יעיל.

אודות חברת Arbonne International

Arbonne International, שהחלה את דרכה בשוויץ בשנת 1975 ויוסדה בארצות הברית ב-1980, מייצרת מוצרי טיפוח ובריאות המורכבים מן המרכיבים הצמחיים הטבעיים הטובים ביותר ומתגליות מדעיות חדשניות. Arbonne, טהור, בטוח, יעיל. נוסחאות מוצרי הטיפוח והתזונה של Arbonne אינן מכיליות רכיבים מן החי והמוצרים מיוצרים בהתאם למדיניות קפדנית של טוהר ובטיחות. מוצריArbonne  ניתנים לרכישה באתר arbonne.com  או באמצעות רשת נרחבת של יועצות יופי עצמאיות של Arbonne בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, פולין ובאנגליה. Arbonne היא חברה בבעלות פרטית ומשרדיה הראשיים נמצאים באירווין, קליפורניה. למידע נוסף, לרבות מידע על רשימות המרכיבים במוצרים, אנא בקרו באתר www.arbonne.com. Arbonne היא סימן מסחרי רשום של חברת Arbonne International.

http://www.facebook.com/arbonne

http://www.youtube.com/user/arbonne

http://twitter.com/arbonne

http://www.pinterest.com/arbonne/

http://arbonnefoundation.org/

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141003005665/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Creative Media Marketing
Carolanne Coviello, 212-979-8884
המקור: Arbonne International, LLC