הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

מכוננים מורשת חינוכית למען גיבורי הספורט של העתיד

- חינוך טוב יותר לספורטאים יהיה חלק מהמורשת של אולימפיאדת לונדון 2012, הודות לשיתוף פעולה עולמי בינלאומי שעליו הכריזו האקדמיה העולמית לספורט (World Academy of Sport) וקרן International Baccalaureate. - במסגרת הפרויקט יוצעו לספורטאים מסלולים גמישים ללימודי המשך (post-16); גישה להסמכות בינלאומיות מובילות לצד קידום הקריירות הספורטיביות. - זקוקים לתמיכה בשיפור החינוך של ספורטאי העל וכדי להבטיח שגופי הספורט והממשלות יציבו בעדיפות גבוהה את עתידם של הספורטאים בטווח הארוך.

6/9/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- האקדמיה העולמית לספורט ( WAoS - World Academy of Sport) וקרן International Baccalaureate (IB) הכריזו היום על פרויקט שבמסגרתו תינתן לספורטאי העל ברחבי העולם הזדמנות להשיג חינוך מוכר ברחבי העולם תוך קידום הקריירות הספורטיביות שלהם. במסגרת התוכנית ייהנו ספורטאים צעירים מהזדמנות ללמוד קורסים בתוכנית ללימודי תעודה של IB (IB Diploma Programme), בחלוקה גמישה לתקופה של שלוש או ארבע שנים, בהתאם למחויבויות שלהם לאימונים ונסיעות.

בסקרים נמצא כי ספורטאים והוריהם מודאגים מהמבנה הקשיח של תוכניות החינוך הקיימות. מהממצאים עולה כי ספורטאים מעניקים עדיפות לדרישות של תוכנית האימונים ודוחים את לימודי ההמשך (post-16), כאשר רבים מהם אינם שבים עוד ללימודים לאחר שפרשו מהעיסוק בספורט. כתוצאה מכך הם מתקשים, במקרים רבים, לקדם את הקריירה, וגוברת החשיבות של מציאת דרך שתעניק לספורטאים מסלול קריירה יציב ו-"ביטחון תעסוקתי".

בפרויקט תומכים חברים מקהילת הספורט הבינלאומית ובכלל זה האצן האולימפי שפרש פרנק פרדריקס, שגרירת הוועד העולמי של אולימפיאדת הנכים קטרינה ווב, שותפים מהפדרציה העולמית לספורט וחברים בוועד האולימפי העולמי.

הגורמים השונים מבקשים לגייס תמיכה והשקעות נוספות כדי לספק מלגות למימון האימונים של הספורטאים והוצאות המחיה שלהם במהלך התוכנית ועל מנת לסייע לספורטאים רבים ככל האפשר.

לדברי סיר פיליפ קרייבן, נשיא הוועד העולמי של אולימפיאדת הנכים, "התקופה שבה אולימפיאדת הנכים ניצבת במרכז תשומת הלב היא הזדמנות מצוינת להסב את תשומת הלב לחשיבות הכינון של מורשת חינוכית לאולימפיאדת לונדון 2012. בפרויקט זה אנו מבקשים להבטיח שספורטאי העתיד יזכו לחינוך, מיומנויות וידע הנחוצים כדי לאפשר להם לשגשג מעבר לקריירה הספורטיבית שלהם, ולהמשיך בתפקידיהם כדוגמה ומופת להצלחה, וכשגרירים של ענף הספורט שלהם".

פניות לגבי מעורבות בתוכנית אפשר להפנות אל מייקל קרי: mcary@worldacademysport.com

 

המקור : האקדמיה העולמית לספורט (World Academy of Sport)

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Cohn & Wolfe
בקטי גז'ר
+ 44 (0) 20 7331 5363
bhakti.gajjar@cohnwolfe.com