הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
WWE

תאגיד WWE® "נענה לקריאת" מתן העזרה למשפחות גיבורי משטרת ניו יורק שנפלו

11/8/2015 12:00
סטמפורד, קונטיקט—(BUSINESS WIRE) – תאגיד WWE מצטרף לידוענים מהוליווד ולאתלטים מקצועיים במכירה פומבית מקוונת באתר Charitybuzz.com, בו נמכרות חוויות מיוחדות של 'פעם בחיים', כתמיכה ב"היענו לקריאה לעזרה", הקרן לעזרת ילדי ואלמנות שוטרי ומכבי אש בעיר ניו יורק.

מעריצים יכולים להיכנס לאתר www.Charitybuzz.com/WWE ביום שלישי, ה-25 באוגוסט, בשעה 12 בצהריים שעון מזרח ארצות הברית, כדי להציע מחיר לחוויות בלעדיות עם הכוכב הגדול של ה-WWE, ג'ון סינה®, כוכב היכל התהילה של ההוקי מארק מסייר, קצינת מותג ראשית ב-WWE, סטפני מק'מהון, כוכב היכל התהילה של ה-WWE, סטון קולד סטיב אוסטין, מנחי תוכניות האירוח מייקל סטרהן וקלי ריפה ועוד רבים אחרים. תמיכת WWE ב"היענו לקריאה לעזרה" היא חלק מיוזמות המעורבות בקהילה של WWE לציון ה- SummerSlam® שיתקיים ביום ראשון, ה-23 באוגוסט, במרכז ברקליס בברוקלין, ניו יורק.

"אנו שמחים על תמיכת WWE ועל 'היענותם לקריאת' משפחות ראשוני המגיעים (לאסון מגדלי התאומים) שנפלו בניו יורק," אמר מארק מסייה, סגן הנשיא לענייני קהילה בקרן לטובת אלמנות וילדי שוטרי ומכבי אש ניו יורק. "השותפות שלנו תאפשר לנו להמשיך לספק רשת תמיכה וסיוע כספי לאלה שאיבדו את יקיריהם בעת מילוי תפקידם."

"WWE מחויב לשימוש בכוחו של המותג כדי לשפר את חייהם של משפחות ברחבי העולם," אמרה סטפני מק'מהון, קצינת מותג ראשית ב-WWE. "אנו גאים לתמוך ב'היענו לקריאה'   ובמשפחות של הגברים והנשים האמיצים שהקריבו את הקורבן האולטימטיבי כדי להגן על עירם."

מיטב מבחר המכירה הפומבית באינטרנט:

• הכרטיסים האישיים של מארק מסייה לניו יורק ריינג'רס ופגישה עם כוכבי היכל התהילה של ההוקי,

• פגישה עם ג'ון סינה ב-Monday Night Raw®,

• שימוש במגרש מרכז ברקליס בברוקלין, ניו יורק,

• סיור מאחורי הקלעים ופגישה עם סטפני מק'מהן ב- Monday Night Raw®,

• פגישה עם סטון קולד סטיב אוסטין בהקלטה חיה של פודקסט  של סטון קולד סטיב אוסטין  ברשת  WWE®,

• מיני-מחנה לחמישים איש ברמת מתחילים באיצטדיון MetLife,

• סוויטה במשחק הנטס בברוקלין בעונה 2015-2016 ותמונת צוות חתומה,

• פגישה עם ברוק לסנר ופול היימן באירוע של ה- WWE,

• פגישה עם מייקל סטרהן וקלי ריפה וארבעה כרטיסים לשידור חי עם קלי ומייקל,

• השתתפות בסיום העונה של WWE Tough Enough  ופגישה עם דניאל בריאן, פייג', ליטה,  בוקר טי ובילי גאן,

• שני כרטיסים ללייט נייט עם סת' מאיירס וספל החתום על ידי סת מאיירס.

למידע נוסף או להגשת הצעת מחיר על הרשימה המלאה בקרו באתר www.Charitybuzz.com/WWE. ההכנסות יספקו תמיכה למשפחות שוטרי ומכבי אש ניו יורק, שוטרי רשות הנמלים וצוות החירום הרפואי שנהרגו במסגרת מילוי תפקידם.

אודות WWE

WWE, חברה ציבורית (NYSE: WWE), היא ארגון תקשורת משולב ומנהיגה מוכרת בזירת הבידור העולמי. החברה מורכבת מפורטפוליו של עסקים המייצרים ומספקים תוכן מקורי 52 שבועות בשנה לקהל ברחבי העולם. WWE מחויבת לבידור לכל המשפחה בתוכניות הטלוויזיה שלה, ב'שלם וצפה', במדיה הדיגיטלית ובפלטפורמות פרסום. תוכניות WWE מגיעות ליותר מ-650 מיליון בתים ברחבי העולם ב-35 שפות. רשת WWE, רשת הפרמיום 24/7 הראשונה אי פעם הכוללת את כל 12 השידורים החיים בשלם וצפה, לוח שידורים וספריית וידאו-לפי-דרישה גדולה, זמינה כעת במעל ל-175 מדינות. המטה הראשי של החברה הוא בסטמפורד, קונטיקט, ויש לה משרדים בניו יורק, לוס אנג'לס, לונדון, מקסיקו סיטי, מומבאי, שנחאי, סינגפור, דובאי, מינכן ובטוקיו.

מידע נוסף על WWE (NYSE: WWE)  אפשר למצוא ב- wwe.com וב- corporate.wwe.com. על הפעילות הגלובלית שלנו אפשר לקרוא ב- http://www.wwe.com/worldwide .

אודות Charitybuzz

Charitybuzz מגייסת כספים עבור עמותות ברחבי העולם באמצעות מכירות פומביות באינטרנט עם הסלבריטאים והמותגים המוכרים ביותר בעולם. באמצעות הצעת גישה לשחקנים ומוזיקאים מהוללים, עסקים ומנהיגים פוליטיים, כוכבי ספורט, נסיעות יוקרה, אופנת קוטור, מזכרות נדירות ועוד, Charitybuzz מזמנת לקהילה המקוונת שלה הזדמנויות בלעדיות להגשים את החלומות שלהם ולעשות מעשה טוב. מאז ההשקה, Charitybuzz גייסה יותר מ-130 מיליון דולר למטרות צדקה.

למידע נוסף, בקרו ב-www.Charitybuzz.com, עשו לנו לייק בפייסבוק ב -www.Facebook.com/Charitybuzz או עקבו אחרינו בטוויטר ב@Charitybuzz.

על הקרן למען אלמנות וילדי שוטרי ומכבי אש ניו יורק

הקרן למען אלמנות וילדי שוטרי ומכבי אש ניו יורק מספקת סיוע למשפחות של קציני משטרת ניו יורק, כבאים, שוטרי רשות הנמלים וכוח אדם של שירות החירום הרפואי שנהרגו בעת מילוי תפקידם. מאז הקמתה בשנת 1985 על ידי דניאל ג' "ראסטי" טאוב, קרן הצדקה חילקה יותר מ-130 מיליון דולר למאות משפחות. הקרן מספקת סיוע כספי מיידי ומתמשך בצורה של חלוקה שנתית למשפחות מתאבלות לאחר שאיבדו את יקירם. בנוסף, הקרן מספקת רשת תמיכה ומפגשים למשפחות אלה כדי להתמודד יחד ולהתחבר לאחר הטרגדיה. הקרן משרתת כ-600 משפחות והמטרה היא לספק סיוע משמעותי למוטבים לשארית חייהם.

אנא בקרו אותנו ב-http://www.answerthecall.org. עקבו אחרינו בטוויטר @AnswertheCall, פייסבוק www.facebook.com/AnswertheCallNYC, ואינסטגרם @AnswertheCallNYC.

מקור: WWE

גלריית מולטימדיה חכמה

צילום: Business Wire


לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150810000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
WWE
Matt Altman, 203-352-1177
Matthew.Altman@wwecorp.com
או
'היענו לקריאה'
Mike Loughran, 212-981-5258
answerthecall@dkcnews.com
או
Charitybuzz
Ben Erwin, 646-998-6170
Ben@Charitybuzz.com