הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Telefónica Digital

חברת Everything.me מודיעה על השקעה אסטרטגית של 25 מיליון דולרים מהחברות Telefónica, SingTel Innov8 ו-Mozilla, וכן ממשקיעים קיימים

ההשקעה תסייע לקדם את הפיתוח של השירות החדשני Everything.me

29/11/2012 12:00
מאונטיין ויו, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת Everything.me (לשעבר DoAT), מפתחת של פלטפורמה חדשנית ודינמית ליישומים ניידים על בסיס HTML5, הודיעה היום כי הבטיחה מימון מסדרה C בהיקף של 25 מיליון דולרים בסבב גיוס שהובילה החטיבה להון סיכון מעמק הסיליקון, Telefónica Digital. הסבב האחרון כלל גם השקעות של SingTel Innov8, ו-Mozilla וכן של משקיעים קודמים ובהם Draper Fisher Jurvetson (DFJ), DFJTF, BRM Group  ו-Horizons Ventures. החברה הישראלית תשתמש במימון כדי להרחיב את הצוות שלה ולקדם את הפיתוח המתמשך של Everything.me.

חברת Everything.me מקדמת פרדיגמה חדשה ביחס לטלפונים חכמים - הפיכתם מ-"חכמים" ל-"דינמיים". במקום החוויה הסטטית שמציעים כיום הטלפונים החכמים, יכול טלפון דינמי לשנות את היצע היישומים תוך כדי תנועה, ולהתאים את התכנים והשירותים לצורכי המשתמש באמצעות היישומים הרלוונטיים ביותר שבנמצא - במתכונת מקומית או בענן. השינוי מסייע לגשר על הפער בין האינטרנט לבין היישומים שבמכשיר הנייד. היישומים מופיעים על הצג בהתאם לכוונות המשתמש, וכולם זמינים מיד ומוכנים לשימוש - בין אם המשתמש הוריד אותם ובין אם לאו. הפלטפורמה הדינמית מרחיבה את מערכת ההפעלה של המכשירים הניידים ואת החוויה של חנות היישומים (app store), ומעניקה גישה קלה לאלפי יישומים, משחקים ושירותים שמוצעים ב-HTML5.

"חברת Everything.me הוקמה כדי לרתום את העוצמה של HTML5 והפתיחות של האינטרנט כדי לחולל מהפכה בתחום הניידות" אמר רמי קסטרשטיין, המנכ"ל והמייסד של Everything.me. "אנו רואים בהשקעה הנוכחית הוכחה נוספת ליכולות של יישומי האינטרנט הניידים באמת, אותם מספקת Everything.me למשתמשים בקצות האצבעות, לפי דרישה. אנו שמחים לעבוד עם השותפים החדשים שלנו - Telefónica, SingTel ו-Mozilla, אשר מקדמים את החדשנות למען הצרכנים".

"חברת Everything.me מייצגת פריצת דרך משמעותית ומביאה את העוצמה של האינטרנט למכשירים ניידים" אמר קרלוס דומינגו, מנהל לפיתוח מוצרים וחדשנות בחטיבת Telefónica Digital. "אנו מחויבים לספק פתיחות רבה יותר במערכות האקולוגיות של המכשירים הניידים, על מנת לקדם את החדשנות. משום כך אנו תומכים כה נלהבים ב-Firefox OS. השילוב של Everything.me ב- Firefox OSיאפשר ללקוחות ליהנות מחוויית תוכן עשירה ומרתקת".

"חברת Everything.me משתלבת היטב במטרה וביעדים של Mozilla" אמר ג'יי סליבן, סגן נשיא למוצרים בחברת Mozilla. "בדומה לנו, הם מחויבים להשתמש בעוצמה של האינטרנט כדי להביא לצרכנים את החוויה של היישומים הניידים, ללא תלות בשימוש בפלטפורמה מסוימת, מערכת הפעלה מסוימת או דפדפן מסוים. אנו שמחים לעבוד יחד, בשיתוף הדוק, כדי להוסיף ולקדם את היכולות של HTML5, וליצור חוויית תוכן יוצאת דופן ב-Firefox OS".

"אנו שמחים לחבור לצוות של Everything.me" אמר ג'ף קרס, מנהל SingTel Innov8. "חברת Everything.me מציעה שינוי יסודי בחוויית השימוש במכשירים ניידים ומעניקה גישה לעולם רחב של יישומים ניידים, תוך ניצול העוצמה של HTML5".

"חברת Everything.me תשנה את האופן שבו משתמשים במכשירים ניידים ניגשים ליישומים ניידים ויוצרים עמם אינטראקציה" אמר טים דרייפר, המייסד והמנהל של פירמת Draper Fisher Jurvetson וחבר במועצת המנהלים של Everything.me. "חברת  Everything.meפועלת בנקודת המפגש של היישומים, HTML5 והענן, על מנת לחבר אנשים למידע ולתפקודים הנחוצים להם בזריזות רבה יותר. למפתחים מוצע מגרש משחקים של אינטרנט פתוח וריבוי פלטפורמות (HTML5), על מנת שיוכלו לפתח חידושים ללא המגבלות שמציבות חנויות היישומים הקיימות. למשתמשים מוצעים השירותים הנכונים עבורם, במקום הנכון ובזמן הנכון. אנו מצפים להזדמנויות שיוליד בעתיד סבב הגיוס החדש של Everything.me".

אודות חברת Everything.me

חברת Everything.me מחוללת מהפכה בענף הניידות עם הפלטפורמה לטלפונים דינמיים. בעזרת הפלטפורמה של Everything.me, מתאים הטלפון הדינמי את עצמו לצורכי המשתמשים ומחליף את היישומים המופיעים בצג בהתאם לתוכן ולשירותים הנחוצים למשתמשים בכל נקודה בזמן. בכל יישום שמוצע על ידי Everything.me אפשר להשתמש ישירות מהענן (בטכנולוגיית HTML5) ללא צורך בהורדה והתקנה. פלטפורמת Everything.me מוצעת ב-HTML5, כיישום (אפליקציה) למכשירי iPhone ובהמשך תושק גם ל-Android. החברה הישראלית הוקמה בשנת 2010 (בשם DoAT) והיא מגובה במשקיעים מובילים בעולם, אסטרטגיים ופיננסיים, ובכלל זה Telefónica Digital, SingTel Innov8, Mozilla, Draper Fisher Jurvetson (DFJ), BRM Group, Horizon Ventures ו-DFJTF. פרטים נוספים על החברה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://everything.me או בעדכוני Twitter (@EverythingMe).

אודות חטיבת Telefónica Digital

Telefónica Digital היא חטיבה עסקית עולמית של חברת Telefónica. מטרתה היא למצות הזדמנויות בעולם הדיגיטלי ולספק נתיבי צמיחה חדשים לחברת Telefónica באמצעות מחקר ופיתוח, הון סיכון, שיתופי פעולה עולמיים ושירותים דיגיטליים דוגמת מיחשוב ענן, פרסום במכשירים ניידים, M2M ו-eHealth. היא מקדמת חדשנות גם באמצעי תקשורת מתקדמים תחת מותג מטרייה חדש המכונה TU, ובטכנולוגיות של Big Data באמצעות Telefónica Dynamic Insights. חטיבת Telefónica Digital תספק מוצרים ושירותים חדשים אלה ל-314 מיליון הלקוחות של חברת Telefónica וכן בחדירה לשווקים חדשים. המשרדים הראשיים של החטיבה שוכנים בלונדון והיא מפעילה משרדים אזוריים בעמק הסיליקון, סאן פאולו, ספרד ותל אביב. תחת המטרייה שלה מנהלת Telefónica Digital גם את Jajah, TokBox, Terra, Media Networks Latin America, 48 ו-giffgaff.

להרשמה לעדכוני חדשות ועיון במאמרים על Telefónica Digital אפשר לבקר באתר האינטרנט שבכתובת www.telefonica.com/digitalhub ולעקוב אחר עדכוני Twitter (@tefdigital). ליצירת קשר: pam.smith@telefonica.com

אודות פירמת DFJ

DFJ היא פירמת הון סיכון שמשתפת פעולה עם יזמים יוצאי דופן שמבקשים לשנות את העולם. מאז שנת 1985 ניהלו DFJ ו- DFJ Global Networkקרנות בהיקף כולל של 7 מיליארד דולרים ומערך של למעלה מ-400 השקעות, ובכלל זה AdMob, Baidu, Box, Skype, Hotmail, SpaceX, Tesla Motors, SolarCity, Twitter, Tumblr ו-Yammer. פירמת DFJ עובדת עם חברות משלב הסיד, בשלבים מוקדמים ובשלבי צמיחה, מתוך שאיפה ליצור חברות עסקיות ידועות ובנות קיימא. DFJ היא משקיעה חלוצית בשווקים מתפתחים ובכלל זה טכנולוגיות מיחשוב לצרכנים פרטיים וארגונים גדולים, מדיה דיגיטלית וטכנולוגיות מהפכניות. DFJ Global Network הוא איחוד של 16 קרנות הון סיכון עצמאיות שפועלות בארבע יבשות ומשתפות פעולה בהשקעות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת dfj.com ובעדכוני Twitter (@DFJvc).

ליצירת קשר: press@dfj.com או טלפון +1 650 233 9000

אודות חברת SingTel Innov8

SingTel Innov8 (Innov8), חברה בת בבעלות מלאה של SingTel Group, היא קרן הון סיכון תאגידית עם מערך עצמאי של קבלת החלטות, אישורים ותהליכי מימון. ההיקף הראשוני של הקרן הוא 200 מיליון דולרים. השקעותיה של חברת Innov8 מתמקדות בטכנולוגיות ופתרונות שמובילים לשינויים קוואנטיים ביכולות רשת, מכשירים מהדור הבא, שירותים של תוכן דיגיטלי ושיפור של חוויית לקוח. החברה פועלת בשיתוף הדוק עם המערכות האקולוגיות של ממציאים מובילים, מפתחים, סוכנויות ממשל, מכוני מחקר ופיתוח וספקי הון, על מנת להציע טכנולוגיות מתקדמות למגוון השווקים שבהם פועלת SingTel Group.

אודות חברת Mozilla

Mozilla היא חלוצה ומקדמת של רשת האינטרנט מזה למעלה מעשור שנים. אנו יוצרים ומקדמים תקנים פתוחים שתורמים לחדשנות ומקדמים את האינטרנט כפלטפורמה לכולם. מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים כיום בדפדפן Firefox של Mozilla כדי לגלות, לחוות וליצור קשר באינטרנט, במחשבים אישיים, מחשבי לוח וטלפונים ניידים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת https://www.mozilla.org/

ליצירת קשר - press@mozilla.com



המקור: חטיבת Telefónica Digital

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ארצות הברית
חטיבת Telefónica Digital
פאם סמית, +1 650-814-4419
pam.smith@telefonica.com
או
משרד Access PR
לינדזי קמפבל, +1 917-522-3537
lcampbell@accesspr.com
או
אירופה
ניק ווילקינס, +44 7712 020937
nick.wilkins@o2.com