הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

פרוקטר אנד גמבל מרחיבה יעדיי קיימות לשימור משאבים ושמירה על הסביבה

14/10/2014 01:50
סינסינטי—(BUSINESS WIRE)--חברת פרוקטר אנד גמבל (סימול: PG) מרחיבה את יעדיי הקיימות שלה על מנת להמשיך ביצירת ערך עם מותגים ומוצרים המועדפים על הצרכנים תוך שימור משאבים, שמירה על איכות הסביבה ושיפור תנאים סוציאליים לנזקקים להם ביותר.

"אנו ממשיכים לשפר את הקיימות הסביבתית של המוצרים שלנו בכל היבטי מחזור החיים שלהם - מייצור, אריזה ומשלוח ועד לשימוש על ידי הצרכן", אמר מרטין ריאנט, נשיא קבוצת אחריות סביבתית, מנהל מוצרי תינוקות, נשים ומשפחה. "אנו מצמצמים את טביעת הרגל הסביבתית של המוצרים שלנו לקונים, לקהילות שלנו ולחברה תוך המשך שמירה על איכות המוצר לה אנשים מצפים ממוצרי פרוקטר אנד גמבל".

חברת פרוקטור אנד גמבל מונחית על ידי 12 מטרות השימור הסביבתי לקראת מימוש חזונה בדבר 100% שימוש באנרגיה מתחדשת, 100% חומרים מתחדשים או ממוחזרים בכל המוצרים והאריזות, ואפס פסולת צרכנית או פסולת ייצור ההולכת להטמנה. מאז הגדרת מטרותיה בשנת 2010 עשתה פרוקטר אנד גמבל התקדמות ניכרת. ישנם כיום 70 אתרי ייצור בעלי אפס-פסולת; שימוש באנרגיה, שימוש במים, פליטות C02, ותעבורת משאיות - כולם צומצמו משמעותית; שימוש באנרגיה מתחדשת ובחומרי גלם בתוליים בעלי אישור עלו משמעותית. פרוקטר אנד גמבל גם הרחיבה את עבודת הקיימות החברתית שלה, נוגעת ומשפרת את חייהם של יותר מ-50 מיליון אנשים מדי שנה באמצעות סיוע חירום ותוכניות כגון Children’s Safe Drinking Water  וה-Pampers UNICEF partnership.

פרוקטר אנד גמבל הוסיפה היום יעדים חדשים לשנת 2020, עם דגש על חיסכון במים ועל אריזות מוצר.

חיסכון במים נמצא במעלה סדר העדיפות של פרוקטר אנד גמבל שנים רבות. בין השנים 2002-2012, הקטינה החברה את השימוש במים במפעלי הייצור שלה ביותר מ-70% ליחידת ייצור. כיום היא מרחיבה את התחייבויותיה וכוללת בהן:

• צמצום שימוש במים במתקני הייצור שלה ב-20% נוספים ליחידת ייצור, עם דגש מיוחד על מאמצי שימור במתקנים הממוקמים באזורי מצוקת מים,

• אספקת מוצרי חסכון במים למיליארד בני אדם.

אריזה ידידותית לסביבה נמצאת גם היא בראש סדר העדיפויות של פרוקטר אנד גמבל. החברה נמצאת בתהליך צמצום האריזה ב-20% ליחידת ייצור עד לשנת 2020. בהינתן תהליך זה, פרוקטר אנד גמבל מעלה את הרף ומתחייבת ל:

• הכפלת השימוש בשרף ממוחזר באריזות פלסטיק,

• הבטחה ש-90% מאריזות המוצרים שלה הם ברי מיחזור או שתוכניות יצאו לדרך על מנת ליצור את אפשרות מיחזורם.

בנוסף לשני יעדים מורחבים אלה, פרוקטר אנד גמבל עובדת לאורך שרשרת האספקה שלה כדי לפתח עד 2020 את היכולת להחליף חומרי גלם המופקים מנפט בחומרים מתחדשים, ככל שהעלות וקנה המידה יאפשרו.

"אנו מחויבים לפתח את עסקי פרוקטר אנד גמבל באופן אחראי," אומר ריאנט. "אנחנו מבקשים ליצור ערכים מובילים בתעשייה עבור צרכנים ובעלי מניות תוך שמירה על משאבים, שמירה על איכות הסביבה, ושיפור איכות החיים של נזקקים. יעדי הצמיחה של פרוקטר אנד גמבל ומטרות הקיימות הם הדדיים ותלויים זה בזה".

אודות פרוקטר אנד גמבל

חברת פרוקטר אנד גמבל ומותגיה משרתים קרוב לחמישה מיליארד איש ברחבי העולם. לחברה אחד מתיקי המוצרים החזקים ביותר ובו מותגים מובילים, איכותיים ואמינים בכללם  Ace®,  Always®, Ambipur ®, Ariel®, Bounty ®, Charmin ®, Crest ®, Dawn ®, Downy ®, Duracell ®, Fairy ®, Febreze ® , Fusion ®, Gain ®, Gillette ®, Head & Shoulders ®, Iams ®, Lenor ®, Mach3 ®, Olay ®, Oral-B ®, Pampers ®, Pantene ®, Prestobarba ® , SK -II ®, Tide ® , Vicks ®, Wella ®,ו-Whisper ®. קהילת פרוקטר אנד גמבל פעילה בכ-70 מדינות ברחבי העולם. להתעדכנות בחדשות החברה ולקבלת מידע נוסף על חברת פרוקטר אנד גמבל ומותגיה, ראו: http://www.pg.com

למידע נוסף על יעדיי קיימות של פרוקטור אנד גמבל היכנס ל:P&G Sustainability

המקור: Procter & Gamble

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141013005118/en

 



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
P&G Media Contact:
Lisa Popyk, 513-983-5058
popyk.la@pg.com