הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
מגלן

תחזית סייבר לשנת 2015

האקרים מתוחכמים - עננים דולפים - הפסדים כלכליים

4/1/2015 11:00
שנת 2014 תחשב לשנה בה התגלו מספר פרצות אבטחת מידע בעלות השפעה רוחבית ועולמית. ניתוח מומחי מגלן מלמד כי הסיבה לכך אינה נובעת בהכרח מתשתיות לקויות אלא שרמת התחכום של התוקפים ובעיקר המוטיבציה עולה ולארגון כמעט ואין יכולת אמת לזהות, לבודד ולתקן מראש את המפגע או לדעת מראש על איומי סייבר קונקרטיים.

ב 2015 מגמת השימוש בטכנולוגיה לבישה, "הכול במובייל ובענן" ואפליקציות מתקדמות לכל מטרה ובכל מקום צוברת תאוצה; במקביל עולה המוטיבציה לתקיפת סייבר הן על רקע לאומי או עסקי ואפילו כאתגר טכנולוגי מתגבר. מנכ"ל מגלן, שי בליצבלאו, צופה כי התחזית לשנת  2015 כוללת החדרת נוזקות ופריצות למאגרים ביומטריים, לתוכנת המחשב הלביש והן למדפסות תלת -ממד, זאת במקביל לתקיפה מתמשכת, נרחבת ובעיקר סמויה מן העין על סביבות מחשב-ענן. דלף המידע וניסיונות סחיטת כספים על רקע של איומי סייבר יגדל ויהפוך להיות כאב-ראש למנהלי אבטחת מידע ואף למנכ"לים של חברות מסחריות."

ההשקעה של החברות בשנת 2015 צריכה להיות בעיקר ביכולות מניעה מראש של תקיפות על ידי קבלת מודיעין סייבר קונקרטי. סיכום השנה החולפת הראה כי  נחסכו אלפי שעות אדם ועשרות מיליוני שקלים הודות להתראות מודיעין סייבר ממוקדות שהועברו ע"י מגלן ללקוחותיה בישראל ובאירופה. בשנת 2015 צפוי כי השקעה בתחזוקה שוטפת של מערכות ורכיבי אבטחת המידע תגדל וההוצאה על רכש מוצרי ההגנה יפחת. 

חברת מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, פועלת בישראל ובאירופה בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר ועוסקת בייעוץ טכני, ביקורת, מחקר, במודיעין רשת ולוחמת סייבר. מגלן הינה מרכז בדיקות אבטחת מידע וסימולציות הסייבר הגדול בישראל ובין המובילים באירופה ומבצעת מבצעי סייבר מיוחדים, חקירות מחשב אקטיביות ואיתור ומניעת ריגול תעשייתי.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מיקה וייס
טלפון 09-7498338
mikav@maglangroup.com