הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Wooga

חברת Wooga משיקה את המשחק החברתי הפופולאריDiamond Dash עבור מכשירים ניידים עם מערכות iOS

- המפתחת מברלין משיקה בחנות App Store את המשחק שהפך ללהיט ברחבי העולם - גרסאות חדשות של המשחק החברתי הקלאסי מוצגות היום בפאריז עבור מכשירי iPhone ומחשבי iPad

7/12/2011 04:50
ועידת LeWeb'11
פאריז --(BUSINESS WIRE)-- Diamond Dash, משחק arcade הפופולארי ביותר ב-Facebook, מוצע כעת להורדה חופשית מחנות App Store. החל מהיום מציעה חברת Wooga, המפתחת השלישית בגודלה של משחקים חברתיים בעולם, מציעה גרסאות חדשות של Diamond Dash עבור מכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad. המשחק המלהיב הושק לראשונה ברשת Facebook, בה הוא ריתק למעלה מ-10 מיליון בני אדם בחודש. היום משיקה החברה גרסאות חדשות למכשירים ניידים מעל במת Le Web בפאריז, ועידת האינטרנט הגדולה באירופה.
ב-Diamond Dash, משחק היהלומים המלהיב של Wooga שנמשך 60 שניות, נדרשים השחקנים לחדד את הרפלקסים שלהם ולנפץ כמה שיותר יהלומים מאותו צבע. בתחרויות השבועיות יכולים השחקנים להתחרות מול חבריהם על מספר הנקודות הגבוה ביותר, כאשר שלושה השחקנים בעלי התוצאות הגבוהות ביותר זוכים במדליות זהב, כסף או ארד. הודות לקישור של גרסאות iOS ל-Facebook התוצאות מסונכרנות באופן אוטומטי וניתן להשתתף בתחרויות בכל פלטפורמה רצויה.
מאז שהושק המשחק Diamond Dash בחודש מרס השנה, נהנו ממנו למעלה מ-25 מיליון בני אדם. המשחק אף זכה באירוע European Games Award, שנערך באוגוסט 2011, בפרס המשחק החברתי הטוב ביותר וכיום הוא מדורג בין 10 המשחקים החברתיים המובילים ברשת Facebook.
בגרסאות Diamond Dash המיועדות למכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad הותאמו הגרפיקה ואמצעי הבקרה לדרישות של המכשירים הניידים.
תמונות באבחנה גבוהה, טריילר של המשחק ועותק של המשחק עצמו להורדה אפשר למצוא בכתובת www.wooga.com/diamond-dash-mobile/
מאפיינים:
- השוואה אוטומטית של התוצאות ויצירת קשר עם חברים באמצעות שירות Facebook Connect
- מוצע ב-120 מדינות ובתשע שפות (איטלקית, אנגלית, גרמנית, הולנדית, טורקית, ספרדית, פולנית, פורטוגזית וצרפתית)
- עדכונים שוטפים של המשחק בתכנים חדשים
המשחק Diamond Dash מוצע כעת להורדה חינם עבור מכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad
אודות חברת Wooga:
חברת Wooga הוקמה בשנת 2009 בברלין שהיא המרכז טכנולוגי באירופה וכיום היא המפתחת השלישית בגודלה של משחקים חברתיים בעולם. ב-Wooga יוצרים משחקים חברתיים עבור רשת Facebook ומכשירי iOS תוך מתן דגש לפיתוח רגשי של דמויות, שימושיות והתאמה מקומית מעולה בשבע שפות.
בחברת Wooga מחויבים ליצור כותרי משחק חדשניים ומקוריים עבור שחקנים בני כל הגילאים, ולהפגיש באמצעות המשחקים בין מיליוני משתמשים ברחבי העולם. ממשחקי Facebook החופשיים של Wooga נהנים למעלה מ-34 מיליון שחקנים פעילים בחודש - ושיעור הנשים מבין השחקנים הפעילים עומד על 70 אחוזים. ההכנסות של Wooga מגיעות ממכירה של סחורות אינטראקטיביות בסביבת המשחק: השחקנים של Monster World, למשל, רכשו למעלה מעשרים ושמונה מיליון יחידות של מטה קסמים - ובכך הפכה Wooga לספקית הגדולה בעולם של ציוד קסמים אינטראקטיבי. Wooga מובילה גם בפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות, שמאפשרות למיליוני משתמשים להתחרות מול חבריהם.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50094138&lang=en
המקור: חברת Wooga
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מנהלת יחסי ציבור ושיתופי פעולה
חברת Wooga
זינה קאופמן, +49-30-521070550
press@wooga.com | www.wooga.com