הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Heartbeat Experts

חברת Heartbeat Experts מרחיבה את מערך הלקוחות מתחום הפרמצבטיקה בשווקים מתפתחים

חברת Heartbeat Experts, המובילה העולמית בפתרונות לניהול של בעלי עניין בענף של מדעי החיים, דיווחה היום על גידול בהכנסות והרחבה של מערך הלקוחות בברזיל, רוסיה, סין, הודו וקוריאה

13/12/2012 12:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת Heartbeat Experts, המובילה העולמית בפתרונות לניהול של בעלי עניין בענף של מדעי החיים, דיווחה היום על גידול בהכנסות והרחבה של מערך הלקוחות בברזיל, רוסיה, סין, הודו וקוריאה. חברת Heartbeat Experts דיווחה כי ההכנסות המשולבות משווקים אלה עלו ב-50 אחוזים ברבעון השלישי של שנת 2012.

החברה דיווחה על רכש של 15 לקוחות חדשים בשווקים מתפתחים אלה. הפרויקטים החדשים מתמקדים בהשקות של מוצרי פרמצבטיקה במגוון תחומים רפואיים ובכלל זה אונקולוגיה, קרדיולוגיה, סוכרת, ראומטולוגיה, מחלות של דרכי הנשימה, מחלות זיהומיות, אימונולוגיה, נוירולוגיה וגסטרו-אנטרולוגיה. שבעה מבין הלקוחות החדשים רכשו פרויקטים של key opinion leader (KOL) identification (זיהוי של מובילי דעה עיקריים) ושישה רכשו פרויקטים שמתמקדים בהשגת market access and reimbursement (גישה לשוק ושיפוי). שמונה מבין 15 הלקוחות השיקו קהילות של בעלי עניין על מנת ליצור מעורבות של בעלי העניין ביחס למוצרים המושקים.

עוד דיווחה חברת Heartbeat Experts על הגדלה של מצבת העובדים במשרדי השטח בברזיל, רוסיה, הודו, סין וקוריאה. הגידול המשמעותי ביותר נרשם בסין, בה נוספו שבעה אנשי צוות שמטפלים בלקוחות, ובכלל זה שלושה מנהלים שאחראים על פיתוח עסקי.

לארי כהן, נשיא Heartbeat Experts, ציין כי "ההצלחה נובעת מכך שאנו משרתים את הלקוחות שלנו ברמה המקומית, בעזרת אנשי צוות שמופקדים על פיתוח עסקי, שיווק ושירות, בכל אחד משוקי BRICK (ברזיל, רוסיה, הודו, סין וקוריאה). הניהול של בעלי העניין (Stakeholder management) מתבצע ברמת המדינה והנוכחות המקומית שלנו מעניקה לנו יתרון תחרותי. מלבד הפעילות הממותגת שלנו בתחומי הפרמצבטיקה והציוד הרפואי, גייסנו כלקוחות חדשים גם חברות מענפי התרופות הגנריות והתרופות הביולוגיות הדומות (biosimilar). חברות אלה מתמקדות בבעלי דעה מובילים כדי להבטיח אישורים ולקדם את המוצרים המיוחדים שלהן".

"לקוחותינו משקיעים סכומים גבוהים בשיווק ובצוותים רפואיים בסין, ומשום כך אנו מרחיבים את מצבת העובדים המקומיים שלנו בהתאם" אמרה קרן פריאדרשיני, סגנית נשיא למזרח אסיה. "חברות ממזרח אסיה (APAC) משיקות מוצרים תחרותיים בעלי מחיר גבוה, מה שמחייב שימוש בבעלי דעה עיקריים ובעלי עניין חשובים כדי להדריך את הקהילה המקצועית, והמשימה שלנו היא לסייע ללקוחותינו להגביר את המעורבות של בעלי עניין אלה".

רוזאנג'לה דימו, סגנית נשיא לאמריקה הלטינית, הוסיפה כי "בברזיל אנו מתמודדים עם התפתחות של קהילות וארגונים שמעורבים בקביעת השיפוי ובגישה לשוק של חברות מהתחום של מדעי החיים. ההרחבה של הנוכחות המקומית שלנו והידע בברזיל מציבה אותנו במעמד מעולה לאיתור של בעלי עניין עיקריים בארגונים ובוועדות אלה, על מנת לסייע ללקוחותינו מתחום הפרמצבטיקה להשיג אישורים ולקדם את המוצרים שלהם".

חברת Heartbeat Experts היא הספקית המובילה של פיתרון לניהול של בעלי עניין (stakeholder management), אשר משרתת 20 מתוך 20 חברות הפרמצבטיקה (pharmaceutical) המובילות ו-18 מ-20 החברות המובילות לציוד רפואי (medical device). Heartbeat Experts מספקת תוכנה ונתונים לזיהוי של מובילי דעה עיקריים (KOL identification), ניהול של מובילי דעה עיקריים (KOL management), תמחור ושיפוי (pricing and reimbursement), גישה לנוסחאות, קשרי רגולציה וכן חבילת מוצרים להגברת מעורבות של בעלי עניין ובכלל זה לוחות הודעות וירטואליים (virtual advisory boards), קהילות HCP (HCP communities) וסקרי שוק. עם נוכחות מקומית נרחבת, מספקת Heartbeat Experts שירותים אלה מ-18 משרדים ברחבי העולם.

המקור: חברת Heartbeat Experts

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Heartbeat Experts
סוזי הואנג, +1-212-941-9041
מנהלת שיווק