הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת The West Paces Hotel Group מחליפה את שמה ל- Capella Hotel Group

תוך התבססות על המותג המצליח של מלונות יוקרה שיצרה; חוברת לפירמת ההשקעות הפרטית Stoneleigh Capital כדי להרחיב במהירות את פעילותה ברחבי העולם. החברה החדשה שהוקמה תסייע לבעלים ומפתחים של מלונות יוקרה ואתרי נופש באמצעות השקעות בנכסים מובילים

15/12/2011 10:00
אטלנטה --(BUSINESS WIRE)-- The West Paces Hotel Group, החברה בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר לניהול של מלונות יוקרה, הודיעה היום כי היא מחליפה את שמה ל-Capella Hotel Group, בתוקף מיידי, תוך התבססות על המותג המצליח של מלונות היוקרה שיצרה - מלונות Capella - כדי להרחיב את פעילותה ברחבי העולם. עוד הכריזה Capella Hotel Group על שיתוף פעולה עם פירמת ההשקעות הפרטית Stoneleigh Capital, אשר מתמחה בהשקעות בתחום המלונאות, על מנת להציע מודל חדש לבעלים ומפתחים ולהאיץ את המימוש של אסטרטגיית הצמיחה.
הורסט שולצה, היו"ר והמנכ"ל של Capella Hotel Group, מסר כי "אנו מתגברים את פעילות התמיכה בבעלים של מלונות יוקרה, מפתחים ומשקיעים במסגרת שיתוף פעולה בין Capella Hotel Group לבין Stoneleigh Capital, תוך יצירת מודל חדש אשר משלב בין רמות גבוהות של מיומנות ומומחיות בניתוחים והשקעות אסטרטגיות בענף המלונאות, לבין סטנדרט עולמי בניהול ושיווק של מלונות יוקרה".
"חברת Capella Hotel Group נהנתה בתשע השנים האחרונות מצמיחה איתנה, והחלפת השם תסייע לנו ליהנות מהמותג רב העוצמה שפיתחנו" הוסיף שולצה. "ההשקעות על ידי Stoneleigh Capital יסייעו לנו להכפיל את קצב ההתרחבות פי שניים, להוסיף כבר ב-12 החודשים הקרובים עוד חמישה מלונות, ולהכפיל בשנתיים הקרובות את היקפה של החברה. עם מותגי המלון Capella ו-Solís, ומבחר של בתי מלון עצמאיים, נוסיף להקים ולנהל את מלונות היוקרה הטובים ביותר בערים מרכזיות ברחבי העולם".
" Capella Hotel Groupהיא מותג יוקרה מוביל שקובע את הסטנדרטים של איכות השירות ברחבי העולם" אמר גארי אנגל, היו"ר והמנכ"ל של Stoneleigh Capital. "החזון החדשני של החברה והשאיפה להציע את הרמה הגבוהה ביותר של שירות אישי, בשילוב עם עוצמת המותג של החברה, היו הסיבות העיקריות להחלטה שלנו להשקיע בשיתוף הפעולה. יחדיו נוכל ליהנות מההזדמנויות המעולות בשוק העולמי של מלונות היוקרה, ולהוסיף ולטפח את אחד ממותגי היוקרה הנחשקים ביותר".
כדי לבצע את ההשקעה בחברת Capella Hotel Group הקימה Stoneleigh Capital, שלא מכבר זכתה להשקעה מ-JP Morgan Private Equity Limited (LSE: JPEL), את חברת Stoneleigh WP Partners LLC. בחברת Stoneleigh WP Partners LLC מבקשים גם להשקיע במשותף עם הבעלים של בתי המלון ואתרי הנופש שיצטרפו למותגים Capella ו-Solís.
עוד הודיעה חברת Capella Hotel Group כי למועצת המנהלים שלה הצטרפו גארי אנגל, היו"ר והמנכ"ל של Stoneleigh Capital; ג'יימס איי. קוין, סגן הנשיא ומנהל הכספים הראשי של Stoneleigh Capital; ופרנק די. פאלמר, מנהל Stoneleigh Capital.
"הקשרים של עם הבנקים ברחבי העולם ויכולתה להשלים עסקאות מורכבות בזירה מקנים לחברת ההשקעות הפרטית יתרון על פני המתחרים והופכים אותה לשותפה אידיאלית" אמר רוברט וורמן, נשיא Capella Hotel Group ומנהל התפעול הראשי של החברה. "אנו מאמינים כי התנאים הנוכחיים בשוק יוצרים הזדמנות מצוינת להשקעות הון, כאשר המותג יוצא הדופן שלנו יוצר ערך מוסף ומחזק את תדמית הנכס. הבעלים והמשקיעים שיחברו ל- Capella Hotel Group ייהנו מתמורה נאה להשקעה. מהערך המוכח אפשר ליהנות לא רק בבתי מלון אלא גם בבנייני משרדים, בנייני דירות וקהילות נופש".
בחברת Capella Hotel Group צופים כי בשנים הקרובות ייהנה השוק של מלונות היוקרה משגשוג, הודות לנסיעות רבות של בעלי הון מאסיה שיניבו קצב צמיחה מהיר. "אנו נפנה לנוסעים אלה ונציע להם את בתי המלון הטובים בעולם. מאחר וההיצע שלנו פותח במיוחד עבור הנוסעים שמחפשים מלונות יוקרה, איננו נפגעים מהשינויים המחזוריים במצב הכלכלי" הוסיף וורמן.
אודות Capella Hotel Group
חברת Capella Hotel Group (CHG) הוקמה בשנת 2002 ומספקת רמות גבוהות יותר של שביעות רצון של האורחים, שימור של האורחים, שביעות רצון של העובדים, וכתוצאה מכך גם תמורה כספית לבעלים ולמשקיעים. החברה משיגה זאת באמצעות רמות גבוהות במיוחד של מצוינות בשירות בכל מלון יוקרה, אתר ספא ומלונות דירות שמנוהלים על ידיה. להצלחת השירות של החברה, ששמעו יצא ברחבי העולם, אחראים התהליכים הקפדניים שמיושמים בשיתוף עם העובדים ומונחים על ידי מדדי איכות בעלי תוקף סטטיסטי.
התפיסות הייחודיות שמיישמת החברה בבתי המלון ובאתרי הנופש פותחו על סמך רעיונות חדשניים ועוצבו בצורה מתוחכמת על סמך השאיפות של הנוסעים בני זמננו, המומחיות של החברה והחזון שלה.
חברת Capella Hotel Group מציעה שירותים לניהול של בתי מלון על סמך ארבעה פרופילים נפרדים:
- Capella Hotels, תפיסה יוקרתית במיוחד של בתי מלון, אתרי נופש ומלונות דירות שעוצבה עבור הנוסעים הקפדניים ביותר ומציעה יחס אישי.
- Solís Hotels, עבור נוסעים ומארגני ועידות שמחפשים מלון נוח שמציע שירות מעולה, סביבה איכותית ותשומת לב קפדנית לפרטים.
- בתי מלון עצמאיים (Independent Hotels), נכסים ייחודיים ברמה גבוהה שנהנים משירותי הניהול המקצועיים שאנו מספקים.
- אתרי ספא (Spas), ובכלל זה מותג הספא שלנו Auriga.
המשרדים הראשיים של Capella Hotel Group שוכנים באטלנטה, ג'ורג'יה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.capellahotelgroup.com.
המקור: חברת West Paces Hotel Group
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מדיה:
Makovsky + Co.
סקוט טנגני, 212-508-9661
stangney@makovsky.com