הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Vention Medical

חברת וונשן מדיקל מתרחבת לישראל

וונשן מדיקל תציע עיצוב, פיתוח ותמיכת ייצור לשוק המכשור הרפואי הגדל במהירות

31/8/2015 03:40
סאות' פליינפילד, ניו ג'רסי—(BUSINESS WIRE)—וונשן מדיקל הודיעה היום על פתיחת מתקן בישראל שיתמוך בחדשנות בשוק המכשור הרפואי האזורי הגדל במהירות.  וונשן מדיקל ישראל תציע שירותי עיצוב ופיתוח מלאים, רכיבים וטכנולוגיות מן המלאי ועל פי הזמנה ושירותי ייצור לתמיכה בהשקות מוצר מואצות ובייצור מדרגי.

ישראל, עם כ-1000 חברות מכשור רפואי שאליהן מצטרפות כל העת חברות חדשות, היא שחקנית עולה בתעשייה. "יש הרבה חדשנות נהדרת שמגיעה מחברות ישראליות השואפות להאיץ את קצב הגעת המוצר לשוק," אמר מנכ"ל וונשן, דן קרוטו. "לוונשן יש את המידע, הידע והטכנולוגיות כדי לעזור לחברות אלה לתכנן תכנית ארוכת טווח למסחור יעיל מבחינת עלות תוך אופטימציה של האיכות."

"מומחיות וונשן ממלאת חלל באזור," אמר אייל סנדץ', מנכ"ל וונשן מדיקל ישראל ובעל וותק בתעשיית המכשור הרפואי בארצות הברית ובישראל. "המיומנויות המקומיות של וונשן והיכולות הבינלאומיות שלהם יאפשרו לנו לסייע ללקוחותינו באזור להביא את הטכנולוגיות החדשניות שלהם לשוק מהר יותר ובעלות יעילה יותר."

המתקן בקרבת תל אביב יציע:

• שירותי עיצוב ופיתוח החל משלב הרעיון וכלה במוצר המוגמר, לרבות:

o מומחיות הנדסה ומומחיות טכנית

o פיתוח אב טיפוס והרכבה (כולל תכן לייצוריות)

o מערכת בקרת איכות יציבה ותמיכה רגולטורית

o אריזה, עיקור וניהול שרשרת אספקה

o תיאום אסטרטגיות ייצור ארוכות טווח ובעלות עלות נמוכה

• רכיבי וטכנולוגיות צנתר, ביניהם:

o בלונים רפואיים

o פירים מזוינים

o צינורות רפואיים

 צינורות המתכווצים בחום

 צינורות פוליאמיד וחומר מורכב

 אקסטרוזיה מורכבת

אודות וונשן מדיקל

חברת וונשן מדיקל היא  שותפה גלובלית בעלת פתרונות משולבים ומעל ל-35 שנות ניסיון בתכנון, בהנדסת ובייצור מכשירים רפואיים מורכבים ורכיבים. וונשן מדיקל מתמחה ברכיבים ובשירותים המשמשים במוצרי התערבות רפואית, בניתוחים ומוצרי שימוש חד פעמיים לרבות צנתרים, בלונים, אקסטרוזיה, צינורות פוליאמיד וחומר מורכב, צינורות המתכווצים בחום, חללי צינור מחוזקים, הזרקות בסביבת 'חדר נקי', והרכבת ואריזת מכשירים. בקרו באתר החברה ventionmedical.com.

המקור: Vention Medical

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150831005005/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Vention Medical
Julie Schulte, 1-508-597-1397
VP Marketing
JSchulte@VentionMedical.com