הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hilton Worldwide

חברת Hilton Worldwide זכתה בהסמכות על עמידה בתקני ISO 9001 ו- ISO 14001לניהול איכות וסביבה

ההיקף של ההסמכות הוא מהגדולים שהוענקו אי פעם למבנים מסחריים

10/10/2011 02:00
מק'לין, וירג'יניה, 10 באוקטובר 2011 - הודות להתקדמות באבטחת איכות ותקני קיימות, זכו חברת Hilton Worldwide והמערך של 10 מותגי המלונות שלה בהסמכות לתקני ISO 9001 (מערכות לניהול איכות - Quality Management Systems) ו- ISO 14001 (מערכות לניהול סביבה - Environmental Management Systems). עם הסמכות אלה הפכה Hilton Worldwide לאחד מבין הארגונים הבינלאומיים הראשונים שמסמיכים את כל המערכת ברחבי העולם - יותר מ-3,750 נכסים ב-85 מדינות - ורשמה הסמכות שהיקפן הוא מהגדולים שהוענקו אי פעם למבנים מסחריים.
"חברת Hilton Worldwide הטמיעה את האיכות והקיימות בכלל תקני הביצועים ונוהלי הפעילות" אמר כריסטופר ג'יי. נסטה, הנשיא והמנכ"ל של חברת Hilton Worldwide. "למרות שהמחויבות שלנו זוכה כל העת להכרה מצד האורחים, העובדים והבעלים, הרי שההסמכות לתקני ISO 9001 ו- ISO 14001הן הוכחה נוספת למחויבות של החברה לעמוד בתקנים המוכרים בעולם".
ISO 9001 ו- ISO 14001הם תקנים בינלאומיים שמגדירים מערך של דרישות סטנדרטיות עבור מערכות לניהול איכות ולניהול סביבה, בהתאמה. חברות שמבקשות לזכות בהסמכה נדרשות ליישם מדיניות, נהלים ומערכות בהתאם לתקני ISO, ולעבור הערכה על ידי גוף הסמכה מצד שלישי. במסגרת תהליך ההסמכה של Hilton Worldwide ביצעה חברת DEKRA Certification סדרה של ביקורות, וביקורות שוטפות למעקב יבוצעו גם בהמשך כדי להבטיח עמידה מתמשכת בדרישות התקנים.
מאז הקמתה מקפידה חברת Hilton Worldwide על אבטחת איכות ושירות ללקוחות - נושאים שניצבים בליבת המודל העסקי שלה, ומעניקים לחברה יתרון תחרותי חשוב. מלבד ההסמכות מצד שלישי מיישמת החברה מגוון רחב של תהליכים לבקרת איכות, על מנת לשמור על 10 המותגים הנפרדים שלה ולהבטיח חוויה הולמת ועקבית בכל 3,750 הנכסים שלה ברחבי העולם.
כשותפה וספקית שירותים לחברות עולמיות רבות, תוכל לספק כעת Hilton Worldwide לגורמים אלה ערובה שהמערכות פועלות ומבטיחות שהנכסים יעמדו הרמה הגבוהה ביותר, כפי שהיא מוגדרת אך ורק בתקנים ISO 9001 ו-ISO 14001.
"אבטחת איכות היא נדבך חשוב בפעילותנו, ואנו מצפים שגם הגופים שאיתם אנו מבצעים עסקים יתייחסו אליה באותה צורה" אמר סטיב ספייסר, מנהל בכיר בחטיבת האירוח של חברת Procter & Gamble. "משום כך אנו שמחים לעבוד עם חברה כמו Hilton Worldwide, שהזכייה שלה בהסמכות לתקנים ISO 9001 ו-ISO 14001 מוכיחה פעם נוספת את מחויבותה לאיכות וקיימות - ובכך גם את מחויבותה ללקוחותיה".
מלבד התהליכים לבקרת איכות השיגה חברת Hilton Worldwide בשנים האחרונות התקדמות משמעותית גם במדדי הקיימות, שהובילה להסמכה בה זכתה כעת לתקן ISO 14001. גורם חשוב שתרם להצלחה הוא מערכת המדידהLightStay™ של Hilton Worldwide. מערכת LightStay™ הוצגה לציבור בשנת 2009 כתקן עולמי למותגים של כל נכסי Hilton Worldwide, אשר מסייעת לבתי המלון למדוד, לנטר ולשפר כל העת את הביצועים הכלכליים.
אודות חברת Hilton Worldwide
Hilton Worldwide היא חברת אירוח עולמית מובילה, שפועלת בענף המלונאות - מבתי מלון מפוארים שמעניקים שירותים עסקיים מלאים ועד אתרי נופש, סוויטות לשהייה ממושכת ומלונות ברמת מחיר בינונית. מזה 93 שנים מציעה חברת Hilton Worldwide לאנשי עסקים ולנופשים את סידורי הלינה, השירותים והמתקנים הטובים ביותר, והתמורה הגבוהה ביותר. החברה מחויבת להמשיך במסורת ולספק לאורחים חוויה יוצאת דופן בכל המותגים העולמיים. המותגים כוללים למעלה מ-3,750 בתי מלון ו-615,000 חדרים ב-85 מדינות, ובכלל זה Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton ו-Hilton Grand Vacations. כן מנהלת החברה את תוכנית ההטבות לאורחים ברמה עולמית, Hilton HHonors®. מידע נוסף על החברה מופיע בכתובת www.hiltonworldwide.com. ניתן ליצור קשר עם החברה בכתובת www.hiltonworldwide.com/media.
אודות ISO
ISO הוא הגוף הגדול בעולם לפיתוח ופרסום של תקנים בינלאומיים. ISO מפעיל רשת של מכוני תקנים ארציים בכ-163 מדינות. למעלה מ-100 חברי ISO הם ממדינות מתפתחות. ל-ISO למעלה מ-18,600 תקנים בינלאומיים במערך הנוכחי ותוכניות העבודה של ISO מכסות טווח רחב - מתקנים לתחומי פעילות מסורתיים, דוגמת חקלאות ובנייה, דרך הנדסת מכונות, ייצור והפצה, תחבורה, מיכשור רפואי, סביבה, בטיחות, טכנולוגיות מיחשוב ותקשורת, ועד תקנים לשיטות השירות הטובות ביותר.
המקור: חברת Hilton Worldwide
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hilton Worldwide
סקוט קרמן, +1 703-883-5803
scott.carman@hilton.com
www.hiltonworldwide.com/media