הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AECOM

רובין שאם מחברת AECOM זכה במדליית הזהב של ICE לשנת 2013

11/11/2013 10:00
11/11/2013

סינגפור –Business Wireתאגיד AECOM Technology, ספק מוביל של שירותי תמיכה טכניים וניהוליים ללקוחות פרטיים וציבוריים ביותר מ 140 מדינות, הודיע שמנהל תחום הגשרים הארוכים והמיוחדים של החברה, רובין שאם, זכה במדליית הזהב של המכון להנדסה אזרחית בבריטניה (Institution of Civil Engineers – ICE). המדליה היא הפרס הגבוה ביותר המוענק על ידי ICE  למצוינות בתחום ההנדסה האזרחית למהנדס אשר תרומתו העקבית להנדסה האזרחית לאורך שנים רבות הינה בקנה מידה גדול וזוכה להכרה גורפת. במשך כ 200 השנים בהן ארגון ICE פעיל, הוענקו 20 מדליות זהב בלבד.

 

"ארוע מהותי זה מציין נקודת דרך בקריירה שלי, אבל לא קו סיום – יש לי באמת עוד הרבה מה ללמוד ולתרום," אמר שאם. "אחרי שלושה עשורים ועל פני מספר יבשות, אתגרים חדשים עדיין מעוררים בי השראה והנאה עצומה. אני בהחלט יכול להמליץ למהנדסים צעירים ושאפתנים על קריירה בהנדסה אזרחית."

 

שאם עבד על רבים מהגשרים שוברי השיאים ופורצי הדרך בעולם, כמו גשר טאיצ'ו בסין, אשר נבחר לאחרונה לאחד מחמשת הפינליסטים לפרס ההישג הבולט בהנדסה האזרחית ל 2014 (Outstanding Civil Engineering Achievement - OCEA) על ידי האגודה האמריקאית להנדסה אזרחית; גשר סוטונג בסין, שזכה בפרס OCEA לשנת 2010; גשר הסתתים בהונג קונג, שזכה במדליה על שם ג'ורג' ס. ריצ'רדסון בכנס הגשרים הבינלאומי ב 2011; וגשר טסינג לונג בהונג קונג – גשר תלוי דור-שלישי בעל טכנולוגיה מבנית ואווירודינמית עילית, בנוסף לעיצוב פורץ הדרך של  AECOM. 

 

עמית המכון להנדסה אזרחית (ICE), המכון לעיר ולגילדות של לונדון (City and Guilds of London Institute), והאגודה המלכותית לאמנות (Royal Society of Arts), שאם פעיל בקידום משלח ידו. הוא גם מפרסם מאמרים ומרצה רבות בנושא הנדסת גשרים מודרנית, והוזמן לאחרונה על ידי כנס הגשרים הבינלאומי הנערך על ידי אגודת המהנדסים של מערב פנסילבניה, כאחד מ 20 מובילי דעה בתחום האדריכלות והנדסת הגשרים בעולם, לתרום מאמר לספר אסופה המציין את חגיגות 30 השנה לקיום הכנס, שכותרתו " Reflections…of the greatest bridge engineers and architects of the 20th and 21st centuries".

 

אודות AECOM

 

AECOM היא ספקית בינלאומית של שירותי תמיכה טכניים וניהוליים לקשת רחבה של שווקים, ביניהם תחומי התחבורה, תשתיות, סביבה, אנרגיה, מים וממשל. AECOM  היא מובילה בכל השווקים העיקריים בהן היא מספקת שירות, ומעסיקה כ 45 אלף עובדים ברחבי העולם. AECOM  מספקת תמהיל של נוכחות בינלאומית, ידע מקומי, חדשנות ומצוינות טכנית הבאה לידי ביטוי במתן פתרונות היוצרים, משפרים ומקיימים את הסביבות הבנויות, הטבעיות והחברתיות של העולם. החברה הנמנית על רשימת הפורצ'ן 500, משרתת לקוחות ביותר מ 140 מדינות ודיווחה על הכנסה של 8.2 מיליארד דולר ב 12 החודשים שהסתיימו ב 30 ליוני. למידע נוסף אודות חברת AECOM והשירותים אותה היא מציעה בקרו באתר אשר בכתובת www.aecom.com.

 

ME 13-1101

 

 

המקור: AECOM Technology Corporation

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
AECOM Technology Corporation
Paul Dickard
VP, External Communications
646-432-8473
Paul.Dickard@aecom.com