הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
XLMedia

XLMedia plc (להלן "XLMedia ", "החברה" או "הקבוצה") משיקה מערכת ניהול תוכן קניינית בשם Palcon

Palcon תתמוך בצמיחת המובייל ותנטר ביצועים

5/11/2014 10:40
לונדון — (XLMedia (AIM: XL, ספקית מובילה של שירותי שיווק וביצועים דיגיטליים, שמחה להודיע על השקת ה-Palcon, מערכת ניהול תוכן קניינית המאפשרת תחזוקה יום יומית משופרת של רשת החברה ובה יותר מ-2,000 אתרי תוכן ייחודי.

הפיתוח של Palcon עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של XL Media להשקיע בטכנולוגיה כדי לשפר כל העת את חוויית הלקוח ואת היעילות התפעולית, תוך שמירה על עמדת הובלה במגזר העסקי.

Palcon תשפר את פריון העבודה ואת יעילות XLMedia בתחום התוכן, החיפוש וניהול מערך האתרים הנרחב, הודות ליכולות מתקדמות, ביניהן:

• מערכת מאוחדת לניהול כל האתרים, המאפשרת עדכונים ושדרוגים מהירים ודינמיים

• תמיכת מעקב מקיפה לאופטימיזציה של האתר על מנת לנתח ולהעריך שינויים בהתבסס על מטריצות ביצועים

• ניהול ריכוזי המאפשר לקבוצה למנף הן את יעילות המערכת והן את החיסכון בעלויות

בנוסף, Palcon תקדם בצורה משמעותית את שיעורי החדירה לתחום המובייל והרשתות החברתיות ברחבי 'אחוזת האתרים' של הקבוצה, עם חווית משתמש משופרת עבור צרכנים המשתמשים במכשירים ניידים. המרה למובייל הפכה לזרז צמיחה משמעותי בתעשיית ההימורים המקוונת, עם נתח משוער של 44% בשוק ההימורים האינטראקטיבי הגלובלי עד 2018 (מקור: H2GC נובמבר 2013).

בעוד תחום המשחקים למובייל, ולאחרונה גם לרשתות החברתיות, הופך לחלק משמעותי מתעבורת הרשת העולמית, XLMedia תמשיך להשקיע ביכולות נוספות ובייחוד בפיתוח טכנולוגיות לתמיכה במכשירים סלולריים ובטאבלטים. הפיתוח של Palcon מהווה צעד חשוב קדימה בשיפור יכולות הניטור והביצועים ב-XLMedia.

יחידת התוכן והחיפוש היא היחידה העסקית הגדולה ביותר ב-XLMedia, המגלמת 54% מהכנסותיה של החברה בששת החודשים הראשונים של 2014. בבעלותה של XLMedia יותר מ-2,000 אתרים המספקים תכנים הקשורים להימורים ב-18 שפות לשחקנים מקוונים פוטנציאליים. תוכן אתרים אלה, שנוצר על ידי כותבים מקצועיים, מושך מהמרים מקוונים פוטנציאליים בעלי ערך גבוה, אותם XLMedia מסוגלת לנתב הלאה לאתרי הימורים.

אורי וייס, מנכ"ל XLMedia אמר:

"אנו שמחים על השקת Palcon והטמעתו בעסק שלנו. יכולתנו לחדש ולפרוס טכנולוגיה חדשנית תהיה גורם מרכזי בהצלחה שלנו, במיוחד לאור העלייה המתמדת בשימוש במכשירים ניידים בשוק. היכולת שלנו ליצור תוכן באיכות גבוהה ולנהל תוכן זה ביעילות ובאופן מדרגי, תשחק תפקיד חשוב בעוד אנו מאיצים מספר יוזמות צמיחה בטווח הבינוני."

המקור: XLMedia

לצפייה בהודעה בשפת המקור




 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
XLMedia plc
Ory Weihs, 020 8817 5283
www.xlmedia.com
or
Buchanan
Jeremy Garcia / Sophie McNulty
020 7466 5000
www.buchanan.uk.com
or
Cenkos Securities plc
Ivonne Cantu/ Callum Davidson
020 7397 8900