הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ebay

איביי מבקשת ממשתמשי האתר לשנות את סיסמתם

22/5/2014 09:30
סן חוזה, קליפורניה—(BUSINESS WIRE)— חברת איביי (סימולNASDAQ:EBAY :) פרסמה היום הודעה בה מבקשת ממשתמשי האתר לשנות את סיסמאות המשתמש שלהם עקב מתקפת סייבר על מסדי נתונים של החברה בהם סיסמאות מוצפנות ומידע לא פיננסי אחר. לאחר בדיקות נרחבות ברשתות המחשבים שלה, הודיעה החברה כי לא נמצאו ראיות לפעילות לא מורשית של לקוחות איביי כתוצאה מן המתקפה, וכי אין עדות לגישה לא מורשית למידע פיננסי או לפרטי כרטיסי אשראי, המאוחסנים בנפרד ובאופן מוצפן. עם זאת, שינוי הסיסמה הוא הפעולה המומלצת שתתרום לשיפור אבטחת המידע של משתמשי אתר איביי.


אבטחת המידע ונתוני המשתמשים היא בעלת חשיבות ראשונה במעלה עבור חברת איביי והחברה מתנצלת על כל אי נוחות או דאגה שאיפוס הסיסמה עשוי לגרום למשתמשי האתר. אנו יודעים שלקוחותינו בוטחים בנו כאשר הם מפקידים בידנו את המידע האישי שלהם ואנו מחויבים לשמירה על שוק סחר מקוון עולמי שהוא בטוח לשימוש, מאובטח ואמין.


החברה מסרה כי תוקפי הסייבר פרצו לחשבונותיהם של מספר עובדי החברה ודרכם התאפשרה לפורצים גישה לא מורשית לרשת חברת איביי. בעזרת המשטרה ומומחי אבטחה מובילים חוקרת החברה נמרצות את הפריצה והיא נעזרת באמצעים ובשיטות הניתוח והזיהוי הטובות ביותר על מנת להגן על לקוחותיה.


מסד הנתונים, שנפרץ לקראת סוף פברואר ובתחילת חודש מרץ, הכיל את שמותיהם של משתמשי איביי, את סיסמאותיהם המוצפנות, כתובות דוא"ל, כתובות מגורים, מספרי טלפון ותאריכי לידה. עם זאת, מסד הנתונים לא הכיל מידע פיננסי או נתונים אישיים אחרים. החברה אמרה כי גילתה את דבר הפרצה לחשבונות העובדים לפני כשבועיים. ניתוח מקיף של התקיפה הביא לזיהוי מסד הנתונים שנפרץ ולפרסום הודעת החברה היום.


החברה מסרה כי אין בידיה נתונים המצביעים על עלייה בפעילות בלתי מורשית בחשבונות לקוחות איביי. החברה הוסיפה ואמרה כי אין עדות לגישה לא מורשית למידע אישי או פיננסי של משתמשי PayPal. נתוני PayPal מאוחסנים בנפרד על רשת מאובטחת והמידע הפיננסי של PayPal מוצפן.


חברת איביי מסרה כי תשלח הודעות מייל ללקוחותיה וכן שתיצור עימם קשר דרך הודעות באתר איביי או דרך ערוצים מסחריים אחרים, על מנת לעודד אותם לשנות את סיסמתם. בנוסף ממליצה החברה ללקוחותיה, המשתמשים באותה הסיסמה במספר אתרים, לשנות גם אותם. לעולם אין להשתמש באותה הסיסמה במספר אתרים או חשבונות משתמש.


אודות eBay

איביי (סימול: NASDAQ:EBAY) היא חברת מסחר וסליקה עולמית מובילה המספקת פלטפורמת מסחר תוססת לסוחרים קטנים כגדולים. החברה, אשר נוסדה בשנת 1995 בסן חוזה, קליפורניה, מחברת מיליוני קונים ומוכרים ואפשרה נפח מכירות של *205 מיליארד דולר בשנת 2013. נפח פעילות זה התאפשר הודות לאתר איביי עצמו, אחד מהשווקים המקוונים הגדולים בעולם המאפשר למשתמשים למכור ולקנות כמעט בכל מדינות העולם, הודות לאתר PayPal המאפשר לאנשים פרטיים ולעסקים לשלוח ולקבל תשלומים דיגיטליים בקלות, במהירות ובבטחה וכן הודות ל-eBay Enterprise המאפשר מסחר רב-ערוצי, קמעונות רב-ערוצית ושיווק דיגיטלי ליוזמות גלובליות בארה"ב ובעולם כולו. מיליוני לקוחות נוספים נעזרים באתרים יעודיים כגון StubHub, אתר קניית ומכירת הכרטיסים הגדול בעולם, וכן אתרי מודעות הדרושים של איביי, כאשר לכולם יחדיו נוכחות ביותר מ-1000 ערים ברחבי העולם. למידע נוסף על החברה ועל תיק המוצרים העולמי שלה של מותגים מקוונים, בקרו באתר www.ebayinc.com.


*  נתון מותאם זה משקף את ההחלטה להסיר את ערך הברוטו של כלי הרכב והנדל"ן ממדדי GMV  ו-ECV מתמשכים (ECV עבור 2013 הוערך ב-212 מיליארד דולר, בשילוב ערך הברוטו של כלי רכב ונדל"ן). 


המקור: eBay Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

eBay Inc.
Investor Relations Contact:
Tracey Ford
tford@ebay.com
Tom Hudson
thhudson@ebay.com
or
Media Relations Contact:
Amanda Miller
press@ebay.com
or
Investor Information Request:
408-376-7493
or
Company News:
http://www.ebayinc.com/news
or
Investor Relations website:
http://investor.ebayinc.com