הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

הרוויחו 100 יורו מדי יום עם Easyprint

חנות הדפוס המקוונת משיקה תחרות עיצוב

5/10/2014 02:10
רדבויל, גרמניה—(BUSINESS WIRE)-- המשתתפים בתחרות העיצוב הגדולה של Easyprint, יוכלו לזכות מדי יום ב-100 יורו ולקבל עמלה עבור כל מוצר שיימכר הנושא את העיצוב הנבחר. בכל יום ייבחר העיצוב הטוב ביותר על ידי המשתתפים בדף הפייסבוק של החברה באמצעות מערכת הצבעה שהורכבה על ידי Easyprint בעזרת כלי העיצוב החינמי שלה.

בנוסף לכך, לכל מי שלהוט לקחת חלק תהיה ההזדמנות להרוויח פרס כספי על ידי הצטרפות לתוכניות השותפות 'קנה ומכור עיצובים ותמונות' ול- 'שתף עיצובים ותמונות ותרוויח כסף'. למידע נוסף על התוכניות השותפות בקרו באתרwww.easyprint.co.uk

Easyprint  ממש כמו print24, unitedprint, firstprint, getprint ו- printwhat הוא מותג של חברת unitedprint.com. הפורטל, שקהל היעד העיקרי שלו הוא עסקים קטנים, משפחות ויחידים, מציע כעת גם מגוון רחב של מוצרי טקסטיל באיכות גבוהה, החל בחולצות טריקו וכלה בסינרים, בנוסף למוצרי הדפוס הקלאסיים שלו כגון פליירים, כרטיסי ביקור וניירת משרדית.

היו יצירתיים בזמן שאתם מרוויחים! http://bit.ly/designcontestINT

unitedprint.comSE , לצד מותגיה print24, Easyprint, unitedprint, firstprint, getprint ו-printwhat, היא אחת מבין המובילות העולמיות בהדפסה מקוונת. unitedprint מספקת ללקוחותיה פליירים, פוסטרים, גלויות, חוברות, כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים ועוד באיכות הגבוהה ביותר, במחירים הנמוכים ביותר ובזמן המשלוח המהיר ביותר. מעל ל-700 עובדים עמלים מסביב לשעון באמצעות הטכנולוגיה העדכנית ביותר במתחם ייצור המתפרס על יותר מ-10,000 מ"ר. לחברה סניפים ב-26 מדינות ברחבי העולם - אוסטריה, בלגיה, ברזיל, קנדה, סין, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הולנד, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, נורווגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוודיה, שוויץ, בריטניה וארה"ב.

המקור: Easyprint

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141003005156/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Contact details unitedprint.com SE
Contact person:
Maria Lehmann, 0049 (0)351 / 27225388
presse@unitedprint.com