הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
TERALINK

TERALINK: מיקאל וובר מונה לתפקיד מתאם מיוחד לפרויקט העסקי לוקסמבורג/ישראל

וובר יסייע לחברות ישראליות להשיק מלוקסמבורג פעילות באירופה

15/2/2011 05:00
לוקסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- יחידתTERALINK של חברת P&TLuxembourg (http://teralink.biz/) הודיעה היום כי מינתה את מיקאל וובר לתפקיד מתאם מיוחד לפרויקט העסקי לוקסמבורג/ישראל. הפרויקט נועד לתת מענה לשאיפה של לוקסמבורג לתגבר את היחסים הכלכליים עם ישראל. בתמיכת השר לכלכלה וסחר חוץ, ז'נו קריקה, פותחה חבילה מיוחדת של שירותים עולמיים, אשר מציעה יתרונות רבים לחברות ישראליות ששואפות להגביר את פעילותן העסקית בשוק האירופאי.
"מיקאל וובר שקד על פיתוח הפרויקט עם סוכנויות ממשל וחברות מקומיות בלוקסמבורג ובישראל" אמר מרק שמבורג, מנהל המחלקה ללקוחות ארגוניים ועסקיים בחברת P&TLuxembourg. "כעת, בתפקידו החדש כמתאם מיוחד, הוא יסייע לחברות ישראליות ליהנות מההזדמנויות המוצעות בחבילת השירותים העולמית".
לוקסמבורג, הידועה בחדשנותה, מציעה תשתיות מתקדמות של מיחשוב ותקשורת וגישה מהירה למרכזים גדולים אחרים באירופה. מאפיינים אלה הופכים אותה למקום אידיאלי עבור חברות שמבקשות להתמקד בסחר אלקטרוני ועסקים מקוונים - תחומים שבהם מצטיינת ישראל. עם מגזר איתן של בנקאות ופיננסים, וממשל ידידותי לעסקים, מציעה לוקסמבורג לחברות סטרט אפ ומיזמים פלטפורמה מתאימה במיוחד להשקת פעילות באירופה.
"הצגנו את הפרויקט ליותר מ-40 חברות ישראליות בוועידה שנערכה בתל אביב ב-12 בינואר 2011" אמר וובר. "התגובה החיובית במיוחד לה זכינו עודדה אותנו להוסיף ולקדם את הפרויקט" הוסיף וובר. כדי להגביר את המודעות של הקהילה העסקית בישראל לפרויקט יפעל וובר בעזרת שותפים מקומיים. לגבי חברות שכבר הביעו עניין הוא יפעל בשיתוף עם פירמת KPMG ומשרד הפרקליטים Lauer and Sartor, אשר יספקו מידע על המיסוי והחקיקה בלוקסמבורג. בנוסף לכך יפתח וובר פתרונות מחשוב ותקשורת בהתאם לצרכים הייחודיים של החברות, יספק שטחי משרד ובמידת הצורך יקשר חברות ישראליות למקורות הון.
פרטים נוספים על הפרויקט העסקי לוקסמבורג/ישראל אפשר למצוא בתיק העיתונות, אותו ניתן להוריד מהכתובת http://teralink.biz/News/Luxembourg-offers-european-business-advantages-to-Israel.
אודות חברת P&TLuxembourg ויחידתTERALINK
חברת P&TLuxembourg היא הספקית המובילה של שירותי דואר, טלקום, מרכזי נתונים ומיחשוב במיקור חוץ בלוקסמבורג. החברה נמצאת בבעלות מלאה (100 אחוזים) של מדינת לוקסמבורג. יחידת TERALINK היא ספקית פס רחב בינלאומי של P&TLuxembourg, עם רשת סיבים אופטיים של 4,000 ק"מ ברחבי אירופה.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6608117&lang=en

גלריית מולטימדיה חכמה
מיקאל וובר, מנהל מכירות בינלאומי של TERALINK (תצלום: Businesswire) (Photo)
לוגו (Logo)
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אוליביה מורס
Olivier.Mores@ept.lu
+ 352 4765-4765
המקור: יחידת TERALINK