הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

ארגון GSA של תעשיית המוליכים למחצה יערוך בתל אביב את הוועידה השלישית של Israel Execurive Forum

בוועידה יודגשו ההזדמנויות הפתוחות ברחבי העולם בפני התעשייה הישראלית של המוליכים למחצה

22/4/2010 03:00
ועידת ISRAEL Executive Forum של GSA לשנת 2010
סן חוזה, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)--ארגון Global Semiconductor Alliance (GSA), אשר משמיע את קולה של תעשיית המוליכים למחצה ברחבי העולם, הכריז על הוועידה השנתית השלישית Israel Executive Forum, אשר תיערך במקביל לאירוע ChipEx2010. הוועידה תיערך ב-4 במאי 2010, במלון הילטון בתל אביב.
ארגון GSA מסייע לתעשייה של המוליכים למחצה בישראל ומביא מנהלים מצפון אמריקה ואירופה כדי להדגיש את ההזדמנויות בתכנון של שבבי סיליקון ברחבי העולם. בוועידה של GSA יציגו מנהלים בכירים בשרשרת האספקה העולמית תובנות כדי לעודד את התעשייה של המוליכים למחצה בישראל להוסיף ולהתרחב, וכדי לקדם את העסקים ברחבי העולם. השנה יציג ארגון GSA קבוצה דינמית של מנהלים אשר יתמודדו עם אתגרים דוגמת הגדרה מחודשת של מודל המפעל, הקשיים הכרוכים בהשקה של תכנונים מורכבים, העתיד של תוכנות EDA (Electronic Design Automation) והתפקיד שממלאות תוכנות EDA בתכנון של מערכת בשבב בודד (System-on-chip).
בין הנואמים המרכזיים בוועידה:
- ד"ר מוג'י צ'יאן, סגן נשיא בכיר לשירותי תכנון וסיוע, GLOBALFOUNDRIES;
- ד"ר לוציו לנזה, שותף ומנהל, Lanza Tech Ventures;
- מריה מרסד, נשיאה, TSMC Europe.
בהנחייתו של ד"ר לנזה יערוך ארגון GSA דיון וסיעור מוחות בנושא העתיד של תוכנות EDA. בין המשתתפים בדיון:
- בהרוז עבדי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, חברת NetLogic Microsystems;
- צ'רלי צ'נג, מנכ"ל, חברתKilopass Technology ;
- ג'ק הרדינג, יו"ר, נשיא ומנכ"ל, eSilicon Corporation;
- פטריק הנרי, נשיא ומנכ"ל, חברתEntropic Communications ;
- גארי סמית, מנכ"ל, GarysmithEDA Research Firm.
הרשמה
עדיפות באישור ההרשמה תינתן למנהלים בכירים (C-level executives) וסגני נשיא לתפעול והנדסה מחברות מוליכים למחצה, וכן לשותפים ומנהלים בקהילה הישראלית של הון סיכון.
ההרשמה בכתובת http://www.chipex.co.il/eng/htmls/contact.aspx.
נותני חסות ותומכים
ארגון GSA מודה לנותני החסות לשנת 2010 על תמיכתם המתמשכת באירוע השנתי, ובכלל זה לחברות eSilicon Corporation שהעניקה חסות לארוחת הערב לאח"מים (VIP Dinner Sponsor), Mentor Graphics Corporation שהעניקה חסות לקבלת הפנים לאח"מים (VIP Reception Sponsor), GLOBALFOUNDRIES ו-TSMC שהעניקו חסות כללית ו-Business Wire שהעניקה חסות בתחום המדיה.
אודות ארגון GSA
המשימה של ארגון Global Semiconductor Alliance (GSA) היא להאיץ את הצמיחה ולהגדיל את התמורה להון המושקע בתעשייה של המוליכים למחצה ברחבי העולם באמצעות עידוד מערכת כלכלית יעילה יותר של חברות Fabless במתכונת של שיתוף, שילוב וחדשנות. הארגון מסייע להתמודד עם האתגרים בשרשרת האספקה דוגמת קניין רוחני, EDA/תכנון, ייצור לוחות, בחינה ואריזה באמצעות פתרונות לכלל הענף. כדי לספק פלטפורמה לשיתוף פעולה משמעותי ברחבי העולם מסייע הארגון בזיהוי והדגשה של הזדמנויות בשוק, עידוד יוזמות ותמיכה בהן, ומתן תובנות מקיפות וייחודיות לחברי הארגון. על חברי הארגון נמנות חברות לכל אורך שרשרת האספקה, מ-25 מדינות ברחבי העולם. www.gsaglobal.org
המקור: ארגון Global Semiconductor Alliance
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ארגון Global Semiconductor Alliance
ניקול באומן, 972-866-7579 שלוחה 129
מנהלת שיווק בכירה
nbowman@gsaglobal.org