הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Actifio

חברת אנליסטים מובילה בחרה בחברת Actifio כ-‘Cool Vendor’ בקטגוריה של טכנולוגיות אחסון

חברת האנליסטים הדגישה את יכולות האחסון החדשניות של פלטפורמת Protection and Availability Storage (PAS) של Actifio

7/5/2012 01:50
וולטהאם, מסצ'וסטס --(BUSINESS WIRE)-- חברתActifio™ , שמציעה את פלטפורמת Protection and Availability Storage  (PAS), הודיעה היום כי נבחרה כאחת מבין חברות Cool Vendors של חברת Gartner בקטגוריה של טכנולוגיות אחסון1 לשנת 2012. פלטפורמת PAS של Actifio היא מערכת אחסון וירטואלית ובודדת לגיבוי, התאוששות מאסונות, המשכיות עסקית ובחינה/פיתוח, אשר מציעה גישה מיידית למידע בעלות נמוכה ב-90 אחוזים בהשוואה לכלים רגילים. פלטפורמת PAS של Actifio ממטבת את ניהול העותקים של הנתונים - לאחר שלוכדים את הנתונים פעם אחת אפשר לעשות בהם שימוש חוזר עבור יישומים רבים, וכך לחסוך את הצורך בתוכנות גיבוי (backup software) ובחלונות הגיבוי והשיחזור הרגילים, בכלי השעתוק הנקודתיים והנפרדים וכן בבחינה ובפיתוח. בחברת Gartner בחנו מספר חברות מתפתחות ובחרו בחמש אשר "מספקות יכולות אחסון חדשניות ו/או חוסכות בהוצאות הכרוכות באחסון ובניהול האחסון".

פלטפורמת PAS של Actifio היא פלטפורמת האחסון הראשונה בענף שמביאה את הווירטואליזציה לתחום של ניהול הנתונים כמענה לאתגרי המיחשוב המשמעותיים ביותר - גיבוי, התאוששות מאסונות (disaster recovery), המשכיות עסקית, בחינה ופיתוח, ניתוח ועמידה בתקנות. הודות לווירטואליזציה של ניהול הנתונים ושמירתם, מחוללת פלטפורמת PAS של Actifio מהפך בכאוס הנובע ממאגרי נתונים נפרדים, תשתיות שונות וכלים נקודתיים, ומציעה פיתרון בודד, פשוט ביותר ומוכוון רמת שירות, אשר מפחית את ההוצאות בשיעור של עד פי עשרה.

"אנו מאמינים שבחירתנו כ- Cool Vendorעל ידי Gartner מעניקה אישור נוסף למה שמשתמשי Actifio חווים כבר מספר שנים - גישה פשוטה ביותר לגיבוי, התאוששות מאסונות, המשכיות עסקית, בחינה ופיתוח" אמר אש אשוטוש, מייסד Actifio ומנכ"ל החברה. "וירטואליזציה כוללת של מערך המיחשוב, כפי שמעניקה פלטפורמת PAS של Actifio, היא המפתח להפיכת המיחשוב לשירות ענן, פרטי או ציבורי, שמסופק בעלות נמוכה ברמה חסרת תקדים. אנו שמחים שחברת Gartner בחרה לכלול אותנו השנה בדוחCool Vendors ".

הערה: חברת Gartner אינה ממליצה על ספק, מוצר או שירות כלשהם שמתוארים בפרסומי המחקר שלנו, ואינה מייעצת למשתמשים בטכנולוגיה לבחור בספקים שזוכים בציונים הגבוהים ביותר. בפרסומי המחקר של Gartner מופיעות הדעות של מחלקות המחקר של Gartner ואין לראות בהם הצהרות עובדתיות. חברת Gartner אינה מקבלת על עצמה שום חבות, מפורשת או משתמעת, לגבי מחקר זה, ובכלל זה אחריות למסחריות או התאמה למטרה כלשהי.

1. חברת Gartner, דוח “Cool Vendors in Storage Technologies, 2012”, אפריל 2012, מאת דייב ראסל.

אודות חברת  Actifio

חברת Actifio, שמציעה את Protection and Availability Storage (PAS) platform, היא חלוצה בתחומה. החברה מציעה מערכת אחסון ראשונה שהותאמה לניהול עותקים של נתוני ייצור, על מנת לחסוך את הצורך במאגרים מיותרים של תשתיות מיחשוב ויישומים לניהול נתונים. Actifio מביאה את הווירטואליזציה לתחום של ניהול הנתונים,  ומציעה פיתרון מוכוון יישומים שמבוסס על הסכמים לרמת שירות ומשמש גם לניהול הנתונים המאוחסנים, הרשת ותשתיות השרת, ומצמצם את העלויות בשיעור של עד פי עשרה. חברת Actifio סייעה לשחרר את מחלקות המיחשוב וספקיות השירות, בכל סדר גודל, מהכבילה לספקיות ומאתגרי הניהול הנובעים מהגידול העצום בהיקף הנתונים. המשרדים הראשיים של חברת Actifio שוכנים בוולטהאם, מסצ'וסטס ולחברה משרדים נוספים ברחבי העולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.actifio.com או לקבל בפנייה לכתובת הדואר האלקטרוני info@actifio.com.

כל הזכויות שמורות לחברת © 2012 Actifio. כל שאר שמות המותג או סימני המסחר שייכים לבעלים המתאימים.

המקור: חברת  Actifio
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
fama PR
ליז קמפבל, +1-617-986-5009
actifio@famapr.com