הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
PerkinElmer

פרקיןאלמר יציגו בישראנליטיקה 2014

החברה תציג טכנולוגיות ושירותים חדשניים חצי שנה אחרי הקמת שלוחה בישראל, חברת בת העוסקת במכירות ישירות, שירות ותמיכה טכנית.

16/12/2013 10:00
וולטהאם, מסצ'וסטס --BUSINESS WIRE-- חברת פרקיןאלמר בע"מ, חברה מובילה המתמקדת בשיפור הבריאות והבטיחות בקרב בני אדם וסביבתם, הודיעה היום כי תציג את מוצריה ושירותיה, מהמובילים בתעשייה, בכנס ישראנליטיקה 2014, שיתקיים בתל אביב ב-8-9 בינואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, באולם פרקיןאלמר.

"הטכנולוגיות של פרקיןאלמר כבר הוצגו בישראנליטיקה בעבר, אבל אנחנו שמחים מאוד להשתתף בעצמנו בפעם הראשונה מאז שהקמנו את השלוחה הישראלית שלנו באוגוסט 2013", אמר אהרון גייסט, מנכ"ל פרקיןאלמר ישראל. "אנו מחויבים להשקעה בישראל, ביצירת קשרים אסטרטגיים ובהצעת הידע שלנו, המומחיות והיכולות המתקדמות ללקוחותינו, על מנת לסייע להם בפתרון הסוגיות הדחופות ביותר בבריאות האנושית ובבריאות הסביבה".

פרקיןאלמר ישראל תתמקד בחיזוק שיתופי הפעולה עם לקוחות בקרב הקהילה המדעית ההולכת ומתרחבת בארץ, במיוחד בתחומים הבאים: תרופות, מחקר במדעי החיים, אקדמיה, ממשל, כימיה, וכן איכות וביטחון בשוק המזון והמשקאות.

בקרו בישראנליטיקה 2014 כדי לדעת יותר על:

• ה- AxION® iQT GC/MS/MS החדש – טכנולוגיית ספקטרומטרייה ייחודית ומתקדמת זו משלבת יכולות כימות בעזרת גלאי טריפל-קואד (Triple-quadruple quantitation) וזיהוי בעזרת גלאי TOF-Q במכשיר אחד, כך שמעבדות המבצעות אנליזות לדגימות מורכבות יוכלו להשיג מידע מעמיק יותר, ובו זמנית לזהות טווח רחב של מרכיבים באופן סלקטיבי, ספציפי, מדויק יותר ומהר יותר ממה שמאפשרים מכשירי קואד אחרים הקיימים בשוק.

• ה-DairyGuard™ Milk Powder Analyzer מפעיל אלגוריתמים מתקדמים על מנת לסנן תמהילים ידועים ולא ידועים באבקת חלב. בנוסף, הוא מבצע את אותן המדידות המהירות הנעשות כיום באופן קבוע על חלבון, לחות ופיקוח על שומן. יכולת זו לבצע סינון לא ייעודי יכולה לצמצם באופן משמעותי סיכונים למותג ולסייע בשמירה על איכות אבקת החלב.

• ה-NexION® 300 ICP-MS נושא הפרסים, המתוכנן להביא יציבות, גמישות וביצועים משופרים, הוא מכשיר ה-ICP-MS הראשון המסוגל להציע את הפשטות והנוחות שבתא התנגשות עם גבולות האיתור הייחודיים של תא תגובה אמיתי. בעזרת טכנולוגיית התא האוניברסלית (UCT), הרשומה כפטנט, מנתחי המערכות יכולים כיום לבחור את הטכניקה המתאימה ביותר למוצרים סביבתיים, מוצרי צריכה, אבטחת מזון ויישומים נאנו-טכנולוגיים.

• ה-GC SNFR™ Olfactory Port הוא כלי עזר שמטרתו לספק איפיון ריח מושלם למזון, משקאות וניחוחות. באמצעות כלי זה, יחד עם ה-PerkinElmer Clarus® GC/MS יוכלו המעבדות לתת הערכה סנסורית ולהתאים אותה לתוצאות כרומטוגרפיות על מנת להשיג פרופיל דוגמה שלם וברור.

• ה-TMA 4000 הינו מנתח תרמומכני (TMA) ייחודי שנועד לביצוע אופטימלי במדידת מקדם ההתפשטות התרמית (CTE) בחומרים שבהם משתמשים בתעשיות האלקטרוניקה והפולימרים. מכשיר עמיד וקל לשימוש זה עושה שימוש באלקטרונים ובמערכת ציפה ארכימדית ייחודית על מנת להפעיל את החיישן. כך מתאפשרת הגדרה מדויקת של ה-CTE והשינויים, והפעלה מדויקת של כוח, והתוצאה היא עמעום ויברציות ורעש סביבתי וקבלת התוצאות הטובות ביותר.

• ה-The LabChip® GXII הינו פתרון מושלם לניתוח עקבי ומדויק של דגימות חלבון. בין אם מדובר בכימות של נוגדנים חד-שיבוטיים שטוטרו, ייעול תנאי ביטוי חלבוני או סריקה מהירה של פרופילי IgG N-glycan, המכשיר הזה הינו המכשיר המושלם להאצת המחקר החלבוני. עם יכולת נטילת דגימה בפחות מארבעים שניות, המכשיר מסוגל לנתח באופן יסודי 96 דגימות חלבון בפחות משעה, לסלק כמעט לחלוטין מכשולים בהספק ולשפר יעילות.

• ה-Alpha Technology מטפלת בצורך בבדיקות נרחבות, יעילות ורגישות על מנת להבחין ולאפיין חלבונים. כיום, אחת הטכנולוגיות השכיחות לביצוע בדיקות חומרים בתמיסות הינה ה-ELISA, המקושרת לאנזימים. זוהי שיטה טובה, אך היא דורשת שלבים מרובים הגוזלים זמן, ויכולה להסתיים בתוצאות מרובות. בשונה מכך, ה-AlphaLISA הינה טכנולוגיה הומוגנית שאיננה דורשת צעדי ציפוי, שטיפה או הפרדה ומציעה יתרונות רבים בהשוואה ל-ELISA.

מכירה ושירות

בנוסף למוצרים המדויקים שלנו, פרקיןאלמר מספקת ללקוחותיה גם שירות לקוחות מיטבי. הצוות העולמי שלנו, של מהנדסי תמיכה מנוסים ובעלי תעודה ביותר מ-150 ארצות, הופך את שירותי המעבדה של פרקיןאלמר (OneSource® Laboratory Services) למקור יחיד לכל צרכי התיקון והתחזוקה של מכשירים. התכניות הגמישות של OneSource, נוצרו למען הצרכים והמטרות של לקוחות. OneSource מציעה את המגוון הרחב ביותר של שירותי מעבדה בתעשייה, כולל תכניות תחזוקה מלאה עבור כמעט כל טכנולוגיה או יצרן.

אודות PerkinElmer

PerkinElmer היא מובילה עולמית המתמחה בשיפור איכות הסביבה, בריאות ובטיחות הציבור. החברה דיווחה ב 2012 על הכנסות בסך 2.1 מיליארד דולר, היא מעסיקה 7,500 עובדים המספקים שירות ללקוחות ביותר מ 150 מדינות, והיא חלק ממדד S&P 500. למידע נוסף ניתן לפנות למספר 1-877-PKI-NYSE, או בכתובת www.perkinelmer.com. השתתפו בדיון ועקבו אחרינו בטוויטר www.twitter.com/perkinelmernews

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
PerkinElmer Israel
972-3-6558777+
או
Media Contacts:
Edelman (On behalf of PerkinElmer, Inc.)
Paul Barren
paul.barren@edelman.com
או
PerkinElmer
Fara Goldberg, +1 781-663-5699
Senior Manager, Corporate Communications
fara.goldberg@perkinelmer.com
או
Customer Care
1700-500-512