הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

Unitedprint: מעל רבע מיליון חברים בפייסבוק

בית הדפוס המקוון זוכה להצלחה מסחררת ברשתות החברתיות

29/7/2013 09:20
רדבויל, גרמניה –(BUSINESS WIRE)—Unitedprint.com SE, המפעילה חנויות דפוס מקוונות, הגיעה לנקודת ציון משמעותית של מעל רבע מיליון חברים בפייסבוק דרך שני מותגיה החזקים של החברה – print24.com ו – easyprint.de, ובכך חיזקה את מעמדה המוביל במדיה החברתית בקרב בתי דפוס בינלאומיים הפועלים ברשת.

חברי הפייסבוק של print24 ו- easyprint נהנים מתחרויות ומבצעים על מוצרים אטרקטיביים, עדכונים מעניינים, ועצות וטיפים ליצירת קבצים להדפסה. שילוב זה בין מידע שימושי, השראה וקשר עם הלקוחות מאפיין את הצלחת בית הדפוס ברשתות החברתיות.

easyprint היא בית דפוס מקוון חדשני המכוון בעיקר אל עסקים קטנים ומשתמשים פרטיים. אתר החברה מציע שירות אינטואיטיבי ונוח לשימוש לעיצוב והדפסה של גלויות, עלונים וכרטיסי ביקור בחינם. מאז השקתו המחודשת במאי השנה, אתר easyprint הצליח לצבור 50 אלף חברים חדשים ו 10 אלף תגובות בתוך שבועות בודדים. בימים אלו החברה מחלקת בחינם את ה iMac החדש של חברת אפל במסגרת תחרות "איזיפרינט או ויסטה-פרינט? אתה מחליטים!", שתמשך עד סוף יולי.

Unitedprint.com SE, על שלל מותגיה – print24, easyprint, unitedprint, firstprint, getprint, ו printwhat, היא בין המובילות העולמיות בתחום ההדפסה המקוונת. החברה מציעה ללקוחותיה עלונים באיכות גבוהה, פוסטרים, גלויות, חוברות, כרטיסי ביקור, נייר מכתבים ועוד, בזמן משלוח קצר ומחירים נמוכים. לחברה מעל 700 עובדים הפועלים מסביב לשעון באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר על שטח ייצור של מעל 10 אלף מ"ר, והיא פרושה ב 26 מדינות בכל רחבי העולם – אוסטריה, בלגיה, ברזיל, קנדה, סין, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שוויץ, בריטניה וארצות הברית.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
unitedprint.com SE
Maria Lehmann
טלפון 49-351-27225388
פקס 49-351-65633500
maria.lehmann@unitedprint.com
www.unitedprint.com