הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TV Connect Mena

כנס TV Connect MENA מעריך את השפעת אספקת תוכן וידאו על תחום הטלקום ודן בהזדמנויות הרווח של תוכן רב-מסכי

TV Connect המזרח התיכון וצפון אפריקה (- Middle East and North Africa MENA) 2013

14/10/2013 10:00
14/10/2013

דובאי, איחוד האמירויות הערביות – (BUSINESS WIRE) – צמיחת שוק המכשירים החכמים, הפס הרחב במכשירים ניידים והטלוויזיה המקוונת באזור המזה"ת וצפון אפריקה פתחה שפע הזדמנויות למפעילים, שיוכלו לנצל היטב את הזדמנויות הרווח שמציעות רשתות העברת תוכן (Content Delivery Networks, CDN). האירוע המוביל באזור בתחום הבידור המקוון, TV Connect MENA, יספק בחודש הבא לראשי התעשייה פלטפורמה אידיאלית להתעמקות בנושא הפקת הכנסות מהרשת.

 

פיליפ נהס, ראש אסטרטגיית שיווק והשקעות בחברת-du, יבחן את עסקי ה-CDN ומרכזי הנתונים, יחקור אסטרטגיות להפקת הכנסות מ-CDN של חברות טלקום ואת היתרונות של יצירת שותפויות עם רשתות CDN עולמיות.

 

נושאים הבוחנים כיצד להגדיל את ערכו של תוכן דרך שירותים רב-מסכיים (Multiscreen) ידונו גם הם באירוע. בין מובילי החשיבה שינהלו שיג ושיח על חלק מההזדמנויות שיכול מרחב הטלוויזיה המקוונת להציע יהיו ג'אי מארו, מנכ"ל Shemaroo Entertainment, והבה אלסמט, מנהלת מדיה דיגיטלית ב-Dubai Media. אלסמט תבחן כיצד השקת שירותים לפי דרישה (VOD) באמצעות אפליקציות למכשירים חכמים תהיה דרך להרחיב את שירותי ה-VOD המקוונים של ספקי תוכן.

 

מנהלים בכירים מן החברות Dune HD, Irdeto, Pace יחלקו גם הם תובנות על פיתוח אסטרטגיות רווח מתוכן כחלק מסדר היום של הכנס ביום הראשון. בין הנושאים שידונו, טיעונים נגד היעלמו של הממיר (Set Top Box), סקירה של האופן שבו ניתן ליצור רווח מתוכן באמצעות נגני מדיה (Media Players), אסטרטגיות למיצוב רב-מסכיות, ומקרי מבחן לאופן שבו יכולים מפעילים להילחם באלמוניות בשוק מפוצל ואיך להפיק את המרב מהשקעה בטלוויזיה בתשלום (PayTV).

 

סמנכ"ל שיווק המוצר של Pace, פיטר סימפסון, ידבר על האופן שבו ניתן להפיק תועלת מפרישה ושיפור של שידורי טלוויזיה ואיך לעודד מנויים להישאר זמן רב יותר ולצפות יותר. המושב יכלול התעמקות בנושא ההרחבה של שירותי טלוויזיה ליניאריים בעזרת שירותי מקליטים אישיים (PVR) וממירים, רכיבי מפתח לשירותי טלוויזיה עתידיים בתשלום, והערך המוסף הקיים בשדרוגי שירות הדרגתיים.

 

קמליה סטפנובה, מנהלת הכנס TV Connect MENA, אומרת: "עם הגברת הנגישות באזור המזה"ת וצפון אפריקה לשירותים עתירי נתוני במכשירים ניידים על פי דרישה – כגון וידאו סטרימינג – במקביל לדרישה גוברת של צרכנים מחוברים, על המפעילים לבחון כיצד הם יכולים לשמור על מנויים באמצעות אספקת תוכן למשתמש הקצה באותה איכות שירות, תוך הפקת זרמי הכנסות חדשים מהרשת. חברות טלקום המפעילות רשתות CDN, לדוגמה, יכולות לנצל את בעלותן על קטע הדרך האחרון ויכולות לספק תוכן למשתמשי קצה בצורה מהירה ואמינה יותר מאשר רשתות CDN מסורתיות. כנסTV Connect MENA נמצא במיקום מושלם לבחינת נושא יצירת ההכנסות בפירוט רב יותר וטיפוח דיונים פתוחים בין ראשי התעשייה."

 

בשנת 2013 תמשיך התפתחות האירוע ממורשתו כ-IPTV, תוך התמקדות ב-IPTV, טלוויזיה דרך ממירים, שירותי טלוויזיה רב-מסכיים וענן לספקי שירותי טלוויזיה אזוריים.

הכנס והתערוכה השנה יתקיימו בפארק היאט, דובאי, ב-5-6 בנובמבר. כדי לראות את תוכניית האירוע המלאה ולהירשם ל- TV Connect MENA 2013, בקרו בבקשה ב:http://mena.tvconnectevent.com/ או צלצלו +44 (0) 20 7017 5506.

תוכלו להתעדכן בחדשות האירוע בטוויטר:  @tvconnectevent .

 

על  TV Connect MENA2013

 

כנס  TV Connect MENAהוא אירוע הטלוויזיה הגדול היחיד הכולל את כל ספקי הטלוויזיה הקשורים יחד במערכת האקולוגית של אספקת טלוויזיה מקוונת באזור. האירוע מספק הזדמנות שווה ליוצרים ומפתחי טכנולוגיה גם יחד, במטרה ליצור את חוויית הטלוויזיה של הדור הבא ולהציג פונקציות המוכרות מתחום הוידיאו הקלאסי (הרצה אחורה – קדימה, השהייה, וכדומה) לחבילת הטלוויזיה הליניארית. למידע נוסף: http://mena.tvconnectevent.com/ .

 

אודות Informa Telecoms & Media

 

חברת Informa Telecoms & Media (www.informatandm.com) מארגנת 125 אירועים עולמיים שנתיים, בהשתתפות למעלה מ-70,000 בעלי תפקידים בכירים ברחבי העולם. החברה מתמקדת בתוכן איכותי, ומספקת קהל מרכזי של מקבלי החלטות מקהילות השירותים במכשירים ניידים, קבועים, אלטרנטיביים, קמעונאים, וכן מפעילים וירטואליים, בפס רחב ובלוויין. חברת Informa Telecoms & Media היא גם הספק המוביל של מודיעין עסקי ושירותים אסטרטגיים לשווקי התקשורת והמדיה העולמיים. בגיבוי של קשר ישיר מתמיד אל התעשייה, 90 האנליסטים והחוקרים של החברה מפיקים טווח רחב של שירותי מודיעין, כולל חדשות ומוצרים אנליטיים, דוחות שוק מעמיקים ומערכי נתונים המתמקדים בטכנולוגיה, אסטרטגיה ותוכן.

 

 למידע לתקשורת נא ליצור קשר עם דנה קורסון, dana.corson@proactive-pr.com, או הולי טירל,  holly.tyrrell@proactive-pr.com, או בטלפון +44 1636 812152.

 

מקור: Informa Telecoms & Media
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Informa Telecoms & Media
Dana Corson or Holly Tyrrell, +44 1636 812152
dana.corson@proactive-pr.com
holly.tyrrell@proactive-pr.com