הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Intuit

Intuit רוכשת את Check

Check ישראל הופכת להיות חלק מ-Intuit

27/5/2014 04:00
מאונטן ויו, קליפורניה—(BUSINESS WIRE) חברת Intuit Inc (סימול:INTU) הודיעה היום על חתימת הסכם סופי לרכישת Check, חברה מובילה לניהול חשבונות אישיים בסלולר היושבת בפאלו אלטו, קליפורניה, ומשרתת 10 מיליון משתמשים רשומים. הרכישה תאפשר לחברת  Intuit להציע תשלומי חשבונות בין עסקים קטנים וכן מוצרי ניהול פיננסי אישי וכן תיצור הזדמנויות לשמירה, משיכה ושירות לקוחות נוספים.

 אפליקציית הסלולר המוערכת של Check ממחשבת ומרכזת את תשלומי החשבונות במקום אחד ובכך מפחיתה ממורכבות פעולת התשלום עבור הלקוחות. לקוחותCheck  יכולים לעקוב אחר תשלומים וחשבונות, לקבל התראות על מועדי תשלום או אם יש לצמצם בהוצאות וכן יכולים לשלם חשבונות באופן אוטומטי.

 Quicken ו-Mint, התוכנות הפיננסיות האישיות של חברת Intuit, מאפשרות ללקוחות לסקור את הוצאות העבר שלהם ולעזור להם לתכנן את ההוצאות העתידיות. ללקוחות עניין הולך וגובר באפליקציות מובייל שיאפשרו להם לנהל את כספם ולבצע פעולות פיננסיות יומיומיות כגון תשלומי חשבונות וניהול תקציב משק הבית. על פי דוח חברת Aite Group , המבוסס על הנתונים העדכניים ביותר, במהלך שנת 2013 שילמו הצרכנים בארה"ב חשבונות בסך 14.7 מיליארד דולר. הדוח צפה כי תשלומים מקוונים ותשלומי מובייל יהוו כמחצית מסך התשלומים לשנה זו.

 "Intuit הוקמה כאשר מייסד החברה, סקוט קוק, חיפש דרך טובה יותר לאזן את מאזן ההכנסות וההוצאות המשפחתיות", אמר ברי סעיק, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת Consumer Ecosystem בחברת Intuit. "המחויבות שלנו פתירת בעיות פיננסיות אישיות חשובות, בעינה עומדת. על ידי רכישת Check נמשיך לספק פתרונות לצרכי הלקוחות ונצעד קדימה צעד נוסף בפיתוח פתרונות ניהול פיננסי אישי".

 הרכישה מאפשרת ל-Intuit יכולות חשובות בתחום תשלומי החשבונות שיאפשרו לחברה לחבר חיבור שוטף בין פעילות צרכנית ללקוחות של עסקים קטנים, יכולת העולה בקנה אחד עם חזונה של חברת Intuit לאפשר למוצרי החברה לתפקד כמערכת אחת ומשולבת.

 לאחר השלמת הרכישה תצטרף Check לקבוצת Consumer Ecosystem של Intuit. האתר הישראלי יהפוך לאתר של  Intuit ובכך יצטרף לתיק המוצרים העולמי הגדל של החברה. גיא גולדשטיין, מייסד שותף ומנכ"לCheck , יכהן כסגן נשיא ויעבוד תחת סעיק.

 "השוק הסלולרי הוא רכיב עיקרי בין הרכיבים המאפשרים תשלום חשבונות", אמר גולדשטיין. "אנו שמחים על הרכישה ומביאים למיזוג עם Intuit את הכישרון, חשיבת המובייל המתקדמת שלנו ואת רוח החדשנות שלנו כדי לבנות יחדיו מוצרים שישמחו צרכנים ויהפכו לחלק מחיי היומיום הפיננסיים שלהם."

 תנאי הרכישה

העסקה, המוערכת בשווי של כ-360 מיליון דולר במזומן ותמורה אחרת, צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2014, בכפוף לפקיעת תקופות ההמתנה הרגולטוריות החלות ועמידה בתנאי סגירת עסקה מקובלים.

 אודות חברת Intuit

Intuit Inc יוצרת פתרונות ניהול פיננסי ועסקי המפשטים את עסקי הניהול של עסקי קטנים, צרכנים ורואי חשבון. בין מוצריה ושירותיה המובילים נכללים QuickBooks®, Quicken® ו -TurboTax®, המקלים על ניהול עסקים קטנים וחישוב וניהול תלושי שכר, ניהול פיננסי אישי וכן הכנת והגשת דוחות מס.  Mint.com מאפשרת לאנשים לנהל את כספם בצורה חכמה, קלה וחדשנית בעוד Demandforce® מציעה כלי שיווק ותקשורת לעסקים קטנים. ProSeries® ו- Lacerte® הן התוכנות המובילות של Intuit להכנת דוחות מס המיועדות לרואי חשבון מקצועיים.

 לחברת Intuit, שנוסדה בשנת 1983, היו בשנת הכספים 2013 הכנסות בסך 4.2 מיליארד דולר. לחברה כ-8000 עובדים והיא בעלת משרדים בארה"ב, קנדה, בריטניה, הודו, אוסטרליה ובמקומות נוספים. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.intuit.com.

 Intuit וכן הלוגו של Intuit, בין השאר, הם סימנים מסחריים ו/או סימני שירותים רשומים של חברת Intuit בארה"ב ובארצות נוספות.

 הצהרת הסרת חבות

 הודעה זו מכילה הצהרות הנוגעות לתחזיות עתידיות הכפופות לחוקי ניירות הערך הפדרליים בארה"ב. כל ההצהרות הכלולות בהודעה זו המתייחסות לפעילות, אירועים או התפתחויות אותם צופה חברת Intuit, מאמינה או חושבת כי יתרחשו או עשויים להתרחש בעתיד, הנם בגדר הצהרת תחזית עתידית, ובכלל זה, בפרט, הצהרות בדבר היתרונות האפשריים של העסקאות המדוברות לחברת Intuit, צפי, יכולות ואפשרויות הפעולה של החברה לאחר המיזוג, היכולת לספק ללקוחות שירותים ומוצרים חדשים, היכולת לשלב יכולות, היתרונות הצפויים ללקוחות קיימים ולקוחות עתידיים וצפי סגירת העסקה המוצעת. כל הצהרות התחזית מבוססות על דעות והערכות מנהלי Intuit בזמן פרסום ההצהרה והן חשופות לסיכונים וחוסר וודאות העלולים להשפיע מהותית על התוצאות הממשיות ולהביא לתוצאות שונות מאלה להן ציפו בהצהרת התחזית, ביניהם: הסיכון שהעסקה לא תושלם כלל או לא תושלם בתוך פרק הזמן הצפוי; הסיכון שאישורים ממשלתיים לרכישה בתנאיה המוצעים ולוח הזמנים שנקבע לה, לא יוענקו; הסיכון כי היתרונות הצפויים מהרכישה המוצעת לא יתממשו; והסיכון שהפרעה לעסקה עשויה להקשות על שמירת קשרים עם לקוחות, עובדים, שותפים או ספקים. לקבלת מידע בנוגע לסיכונים הקשורים לחברת Intuit, ראו דיון בסיכונים וגורמים אחרים במסמכים שהוגשו מעת לעת על ידי חברת Intuit לרשות לניירות ערך, ובכלל זה טופס K-10 של חברת Intuit לשנה שהסתיימה בתאריך ה-31 ביולי 2013, הזמינים באתר החברה www.intuit.com/about_intuit/investors. תחזיות עתידיות מייצגות את שיקול הדעת של הנהלת חברת Intuit נכון למועד פרסום זה, ו-Intuit מתנערת מכל כוונה או התחייבות לעדכן כל תחזית עתידית.

המקור: Intuit Inc.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Intuit Inc.
Investors
Matt Rhodes, 650-944-2536
matthew_rhodes@intuit.com
Media
Diane Carlini, 650-944-6251
diane_carlini@intuit.com
Holly Perez, 650-944-6482
holly_perez@intuit.com