הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Spok

ספוק מציגה פתרונות לשיפור תקשורת קלינית בכנס Arab Health 2015

26/1/2015 09:00
דובאי, איחוד האמירויות הערביות—(BUSINESS WIRE)—חברת ספוק משתתפת ב-Arab Health 2015, כנס הבריאות הגדול במזרח התיכון, שנערך במרכז הכנסים והתערוכות שבדובאי. צוות חברת ספוק מציג בכנס את פתרונות התקשורת החיונית לאבטחת מסרונים בסמארטפונים, התרעות קליניות, אופטימיזציית מוקדי השירות וכן מדריך את משתתפי הכנס, העובדים בבתי חולים ובמסגרות אחרות בתחום הבריאות, איך תקשורת משופרת יכולה להגביר את היעילות, לצמצם עלויות ולשפר את הטיפול בחולה.

"זוהי שנתו ה-40 של כנסArab Health  והאירוע מפגיש מספר גדול של ארגוני בריאות מובילים המחפשים אחר דרכים לפתירת האתגרים היומיומיים בעזרת פתרונות אינטואיטיביים," אומר סטיבן ארמסטרונג, סגן נשיא לאזור ה-EMEA בספוק. "הפתרונות של  ספוק מסייעים לבתי החולים להתגבר מכשולי תקשורת עם המערכות הקיימות שלהם ומכשירי המובייל בהם משתמשים המטפלים כדי לשפר את היעילות ואת הטיפול בחולים."

ספוק ידגימו כיצד התרעות שיחת אחות, אזעקות ניטור חולים, ומגוון של הודעות חשובות אחרות יכולים להישלח במהירות לחבר הצוות הטיפולי הנכון במכשיר הנייד שלו או שלה, כגון טלפון חכם, מחשב לוח, זימונית, או טלפון Wi-Fi. היכולת ליצור קשר עם חברי צוות ניידים בתוך שניות מרגע ההתרעה הקריטית משפרת את תזרים העבודה הכללי ואת יעילות הצוות.

מעל ל-93,000 אנשי מקצועות הבריאות צפויים לבקר בכנס Arab Health השנה וללמוד על הטכנולוגיה ועל המגמות החדשות בתחום הבריאות. נציגי חברת ספוק יציגו בכנס את מוצרי החברה ביום חמישי ה-29 בינואר. ביתן ספוק נמצא בעמדה 1F53 באולם 1.

אודות חברת ספוק

ספוק, חברת בת בבעלות מלאה של ספוק אחזקות (סימול: SPOK), גאה להיות חברה מובילה בתחום התקשורת החיונית בתחומי הבריאות, הממשלה, ביטחון הציבור ותעשיות אחרות. אנו מספקים פתרונות חכמים ואמינים כדי לעזור ולהגן על הבריאות, הרווחה ועל ביטחונם של אנשים ברחבי העולם. יותר מ-125,000 ארגונים ברחבי העולם מסתמכים על ספוק לשיפור תזרים העבודה, שליחת מסרים מאובטחת, שירותי זימונית, אופטימיזציית מוקדי השירות ומתן מענה לבטיחות הציבור. עבור כל אתגר תקשורת, יש לחברת ספוק מענה. בקרו באתר החברה spok.com/emea או עקבו אחרינו בטוויטר @Spok_EMEA.

המקור: Spok, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Spok, Inc.
Jill Asby, +1-952-230-5363
jill.asby@spok.com