הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברתBlackRock משיקה יוזמה עולמית חדשה; מציעה למשקיעים צעדים מעשיים שמתאימים למציאות של חוסר הוודאות השוררת כיום בשווקים

במסגרת היוזמה החדשה INVESTING FOR A NEW WORLD™ מסייעת החברה למשקיעים לנצל הזדמנויות בתיקי השקעות דינמיים ומגוונים יותר לדברי היו"ר והמנכ"ל לורנס די. פינק חייבים מנהלי הנכסים, החברות העסקיות וגורמי הממשל "להפוך חוסכים לטווח קצר למשקיעים לטווח ארוך"

29/2/2012 04:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברתBlackRock (NYSE: BLK)  השיקה היום יוזמה עולמית רבת פנים שבמסגרתה מוצעים למשקיעים צעדים מעשיים שיסייעו לבנות תיקי השקעות דינמיים ומגוונים יותר, כמתחייב מהמציאות הנוכחית. יוזמת Investing for a New World™ נועדה לסייע למשקיעים, גדולים וקטנים כאחד, להתמודד עם האתגרים שמציבות התשואות הנמוכות והנזילות של השווקים בסביבת ההשקעות המורכבת של ימינו.

יוזמת המולטימדיה - הראשונה מסוגה בחברתBlackRock  - כוללת שורה של מסרים שוטפים למשקיעים פרטיים ומוסדיים, שותפים ויועצים פיננסיים, וכן הדרכה של משקיעים ופרסום במגוון רחב של אמצעי תקשורת - דיגיטליים, מודפסים וחברתיים - ברחבי העולם.

"המשקיעים מחפשים תשובות שמתאימות למציאות החדשה בעולם, כאשר התמורה שפעם נחשבה למובנת מאליה מתכווצת, התשואות מגיעות לשיאים שליליים והנזילות בשווקים מחוללת שינויים בדפוסי ההשקעה. תוחלת החיים המתארכת וחוסר הוודאות השלטת, מעוררות חששות שהחסכונות לא יספיקו לתקופת הפרישה ולמימון הלימודים של הילדים. בכל מקום שאליו אני פונה, השאלה הנפוצה ביותר היא: 'מה לעשות עם הכסף?'. כעת אנו מציגים את התשובות" אמר לורנס די. פינק, היו"ר והמנכ"ל של חברת BlackRock.

"אנו חשים אחריות כלפי לקוחותינו - וכלפי העובדים והגמלאים שרבים מלקוחותינו משרתים - וכן כלפי בעלי המניות שלנו. משום כך אנו מציעים למשקיעים תשובות ישירות והדרכה מעשית. דברים אלה נכונים במיוחד כיום, לאחר שהתחלנו לשרת גם לקוחות פרטיים באמצעות יועצים פיננסיים. הקמנו את חברת BlackRock כדי לספק תשובות ואנו מאמינים שאנו נמצאים במעמד המתאים ביותר למתן תשובות אלה, נוכח היכולות הנרחבות שלנו במגוון רחב של סוגי נכסים, שווקים ומאפייני השקעה".

יוזמת מולטימדיה עולמית בהיקף נרחב עם פתרונות מעשיים למשקיעים

יוזמת Investing for a New World™ של חברת BlackRock יצאה לדרך עם עלון (אינסרט) בעל ארבעה עמודים שפורסם באתרי אינטרנט גדולים באינטרנט וכן בעיתונים מובילים בעולם. במקביל הקימה חברת BlackRock אתר אינטרנט מיוחד למשקיעים, בכתובת www.blackrock.com/newworld, שבו מוצעים כלים, מדריכים ומאמרים של גורמים מובילים, ובכלל זה BlackRock Investment Institute.

במסגרת היוזמה מוצעים חמישה צעדים שיסייעו למשקיעים לנצל מגוון רחב יותר של נכסים, אסטרטגיות ומאפייני השקעה. הצעדים הם:

- חשיבה מחודשת על עלות האחזקה של כסף מזומן, נוכח העובדה שאפילו אינפלציה בשיעור נמוך שוחקת את כוח הקנייה שלו לאורך זמן;

- חיפוש של מקורות הכנסה חדשים שיכולים לתת מענה לצרכים הכספיים הנוכחיים ולסייע בצבירה של הון בטווח הארוך;

- בחינה של השקעות חלופיות שיעניקו תמורה גבוהה מהממוצע ויסייעו לנהל סיכונים משום שבדרך כלל המגמות שלהן שונות מאלו של המניות ואגרות החוב;

- השקעה בפועל במוצרים שצמודים למדד, דוגמת קרנות נאמנות סחירות (ETF) שמעניקות גישה יעילה וחסכונית למגוון רחב של שווקים; וכן -

- ניצול של הגידול בתוחלת החיים לחשיבה מחודשת על מרווחי הסיכון והקצאת הנכסים נוכח אופק ההשקעה הארוך יותר.

"המציאות החדשה של עולם ההשקעות מביאה עמה הזדמנויות חדשות - וכדי לנצל אותן, חייבים תיקי ההשקעות להיות גמישים ומגוונים מאי פעם. אנו מבקשים שהמשקיעים ידעו שהכסף יכול לעבוד בשבילם בהשקעות לטווח ארוך ולסייע להם לעמוד ביעדים" הדגיש פינק. "באמצעות חידוש ההשקעות לטווח ארוך אנו מבקשים לתרום לצמיחה ולתת מענה לאתגרים של המדיניות הציבורית, דוגמת מימון הפרישה, תמיכה בחינוך או חידוש התשתיות".

להפוך חוסכים לטווח קצר למשקיעים לטווח ארוך

בנאום שנשא היום בפני המועצה לקשרי חוץ (Council on Foreign Relations) בניו יורק קרא פינק לגורמים נוספים שפועלים בענף של ניהול הנכסים, למנהלי עסקים ולראשי הממשל לפעול במשותף על מנת לחדש את ההשקעות ולהוביל צמיחה לטווח ארוך.

"במציאות העולמית החדשה אנו נדרשים להגביר את האמון, להניע את השווקים ולחדש את הצמיחה באמצעות הפיכה של חוסכים לטווח קצר למשקיעים לטווח ארוך" אמר פינק לקהל.

בנאומו קרא פינק לגורמים הפועלים בענף של ניהול הנכסים להצטרף לחברות שמסייעות להשקיע לטווח הארוך. "אנו חייבים להתקדם, לספק הנחיות ולתת תשובות" אמר פינק. "כדי לממן את תוחלת החיים הארוכה יותר, אנו חייבים לשכנע את המשקיעים הפרטיים להתחיל להשקיע כבר היום לטווח ארוך. תוחלת החיים הארוכה היא נכס שאפשר למנף, ולא בעיה שצריך לפתור".

פינק הוסיף כי "אנו צריכים להדריך את המשקיעים כיצד להתמודד עם הפער בין הגדל בין הצרכים לבין המשאבים בכל הקשור לפרישה. לשם כך עלינו לסייע למשקיעים להתקדם אל מעבר לתמהיל המקובל, ביחס של 60/40, בין מניות לאגרות חוב בתיקי ההשקעות. על החברות מוטלת אחריות מוסרית מיוחדת והן צריכות להדריך את העובדים. מעבר מתוכנית אחת לאחרת אינו פוטר אותן מאחריות זו".

פינק קרא ליישם שורה של אמצעים כדי להגביר את האמון בשוקי ההון, שלדבריו יכולים לשמש כמקור חיוני לגיוס הון בתקופה שבה הבנקים מגבילים את מתן ההלוואות. אמצעים אלה כוללים:

- חקיקה שתגן על המשקיעים;

- מס רווחי הון שיתגמל השקעות לשנים רבות. המס ייקבע בהתאם לתקופת ההשקעה, החל משלוש שנים, וירד ככל שתקופת ההשקעה תהיה ארוכה יותר;

- השקעות ממשלתיות לטווח ארוך בתשתיות, מחקר וחינוך, על מנת לשמור על התחרותיות של העובדים ולהבטיח צמיחה כלכלית.

"האתגרים שניצבים בפני החברה העולמית - ומשבר האמון הנובע מהם - אינם פשוטים, אבל אנו ערוכים טוב מאי פעם להתמודד עמם" ציין פינק.

אודות חברת BlackRock

בעולם שמשתנה בקצב מהיר מאי פעם, משקיעים שמחפשים תשובות ומבקשים לנצל הזדמנויות שמים את מבטחם בחברת BlackRock. כחברה עצמאית ועולמית לניהול השקעות, האחריות הגדולה ביותר של חברת BlackRock היא כלפי לקוחותיה. משום כך, רבות מקרנות הפנסיה וחברות הביטוח הגדולות בעולם סומכות על חברת BlackRock שמבינה את צרכיהן הייחודיים, ומשום כך פונים יועצים פיננסיים ומשקיעים פרטיים לחברת BlackRock שמסייעת להם לבנות תיקי השקעות דינמיים ומגוונים יותר.

חברת BlackRock מתאימה את ההיצע שלה לצרכי הלקוחות: החברה מספקת מגוון רחב של יכולות - וידע מעמיק - במסגרת אסטרטגיות אקטיביות ופסיביות, ובכלל זה מוצרים של iShares® ETFs, בצד יכולת ייחודית לבחון סוגי נכסים, אזורים גיאוגרפיים ואסטרגיות השקעה על מנת למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר. זאת מתוך אמונה עמוקה בניתוח קפדני של נתונים, על בסיס המומחיות בניהול סיכונים של BlackRock Solutions®. עם שורשים שנטועים בכל אזורי העולם, פועלים כ-100 צוותי השקעות ב-27 מדינות להציע את התובנות הטובות ביותר על מנת להעניק תמורה גבוהה ועקבית לאורך זמן.

BlackRock®. Investing for a New World™

www.blackrock.com/newworld

עקבו אחרי העדכונים שלנו בשירות Twitter: @BlackRockCo

כל הזכויות שמורות לחברת BlackRock © 2012. המונחים BLACKROCK, BLACKROCK SOLUTIONS, ALADDIN, iSHARES, LIFEPATH, SO WHAT DO I DO WITH MY MONEY, INVESTING FOR A NEW WORLD ו- BUILT FOR THESE TIMESהם סימנים מסחריים וסימנים מסחריים רשומים של חברת BlackRock או חברות בנות שלה בארצות הברית ובמדינות נוספות. כל שאר הסימנים המסחריים שייכים לבעלים המתאימים.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50186481&lang=en.

המקור: חברת BlackRock
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת BlackRock
בובי קולינס, 1-212-810-8155
bobbie.collins@blackrock.com
או
לוריין טרנגרוב, 1-212-810-3665
lauren.trengrove@blackrock.com