הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nanum Nanotecnologia

חברת ננום מפתחת טכנולוגית דיו מגנטי לזיהוי תווים (MICR) עבור מדפסות הזרקת דיו

14/11/2013 10:00
14/11/2013

לגואה סנטה, מינאס ג'ראיס, ברזיל –Business Wireהחברה הברזילאיתNanum Nanotecnologia שמחה להודיע על התחלת אספקת דיו על בסיס מים בעל ריכוז גבוה של חלקיקים מגנטיים, עבור מדפסת הזרקת הדיו המגנטי המאובטחת  של HP MICR.

 

ננום נבחרה על ידי HP בשל יכולתה לפתח ולייצר בקנה מידה תעשייתי חומרי-ננו בעלי הסטנדרטים הגבוהים ביותר לבקרה. החברה הדגימה בהצלחה את יכולתה לעשות שימוש בננו טכנולוגיה ביישומים תעשייתיים קיימים, תוך כדי התגברות על מכשולי העלות הראשונית, ולספק מוצרים ופתרונות מותאמים ללקוחותיה.

 

המוצר הוא נוזל ברזלי (ferrofluid) בעל יציבות גבוהה, וגודל חלקיק ממוצע של כ 50 ננומטר. נוזל מתכתי-מגנטי זה משמש במערכות תרמיות להדפסת דיו עבור הדפסת מסמכים כספיים בטכנולוגיית  MICR(Magnetic Ink Character Recognition).

 

בגלל שהחלקיקים המגנטיים מוצקים ובלתי מסיסים במים, עליהם להיות קטנים מספיק כדי לא לסתום את פיות מחסנית הדיו, כאשר בנוסף יש צורך בריכוז גבוה של חלקיקים אלו על מנת להבטיח אותות מגנטיים חזקים. כאן נכנסת ננום לתמונה עם פתרונות חדשניים העושים שימוש בתהליכים ייחודיים הרשומים על שם החברה, המאפשרים קשרים כימיים בין חלקיקי הננו לחומרים כימיים ותוספים אחרים היוצרים נוזל יציב ביותר על בסיס מים עם ריכוז של יותר מ 50% חומרים מוצקים.

 

לינקדאין: http://lnkd.in/b5dQadX

 


 

 

המקור: Nanum Nanotecnologia S.A.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Nanum Nanotecnologia S.A.
Tarik Della Santina Mohallem, +55 (31) 3488 1595