הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת ICCES מרחיבה בעזרת SES את תחום הכיסוי של שירותי VSAT במזרח התיכון ובצפון אפריקה

ספקית השירותים המובילה באזור רכשה קיבולת של 116 מה"ץ בלוויין SES-4

28/2/2012 10:50
ועידת CABSAT

לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה כי חברת ICCES, ספקית מובילה של שירותי תקשורת ומטמיעת מערכות מערב הסעודית, חתמה על הסכם רחב-היקף לרכישת קיבולת על מנת לשרת שווקים חדשים במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

במסגרת ההסכם ארוך הטווח, תעשה ICCES שימוש בקיבולת של 116 מה"ץ בתחום התדרים Ku-band, בלוויין SES-4 ששוגר לא מכבר, על מנת לסייע ללקוחותיה להרחיב את שירותי התקשורת שהם מציעים, בטכנולוגיית VSAT, ברחבי ערב הסעודית, צפון אפריקה, לוב, תוניסיה ומדינות נוספות באזור.

בשיתוף עם SES, תספק ICCES מגוון רחב של פתרונות יעילים וחסכוניים, מגישה לאינטרנט בקצב תקשורת מהיר ועד רשתות VPN לארגונים ושירותי תקשורת נוספים לחברות, גורמי ממשל, אוניברסיטאות ובתי אב, במזרח התיכון ובאזורים נוספים. הלוויין ה-50 במספר של SES, שהוא גם הלוויין הגדול ביותר של החברה, יסייע לחברת ICCES וללקוחותיה לספק שירותי תקשורת למתקני קידוח בשדות נפט וגז ולאוניות בלב ים, הרחק מעבר לחוף הצפוני של ערב הסעודית.

"נוכח הביקוש הגובר לשירותי תקשורת מצד חברות עסקיות ובתי אב במזרח התיכון ובצפון אפריקה, אנו בחברת ICCES נערכים להסתייע בלוויין רב העוצמה SES-4 כדי לתת מענה למגוון האתגרים שעמם מתמודדים לקוחותינו" אמר מוחמד נפג'אן, מנכ"ל ICCES. "אנו נסמכים יותר ויותר על הצי של SES ועל המומחיות שלה כדי להרחיב את פעילות VSAT ואת הרשת שלנו, על מנת לספק שירות אמין ואיכותי לקהילות המשתמשים ולכלל לקוחותינו".

"ההסכם החדש לאספקת קיבולת מייצג אבן דרך חשובה בשיתוף הפעולה שנמשך כבר שנים רבות בין החברות ICCES ו-SES" אמר דיפק מתור, סגן נשיא בכיר למסחר במזרח אסיה ובמזרח התיכון בחברת SES. "אנו מחויבים להצלחה ארוכת הטווח של לקוחותינו באזור, ומסייעים ל- ICCES ולספקיות מתקדמות נוספות של שירותי טלקום לרשת את האזור ולהרחיב את הפרישה שלהן במזרח התיכון, באפריקה ובאזורים מתפתחים נוספים".

חברת SES תציג ב-CABSAT, הוועידה הגדולה ביותר במזרח התיכון למדיה דיגיטלית ותקשורת לוויין, מ-28 בפברואר ועד 1 במרס 2012, במרכז הבינלאומי לכנסים ותערוכות בדובאי (Dubai International Convention and Exhibition Centre). בקרו אותנו באולם שייך סעיד, דוכן S-H1. חברת ICCES תציג בדוכן S-K21.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תצלומים וסרטונים אפשר למצוא בכתובת: http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 50 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

אודות חברת ICCES

המשרדים הראשיים של חברת ICCES, ספקית של שירותי תקשורת מלאים ומטמיעת מערכות, שוכנים במזרח התיכון. חברת ICCES מפעילה מרכזי תקשורת משלה, מרכזי נתונים ומרכזים לתפעול רשתות ברחבי העולם. פרטים נוספים על חברת ICCES אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.icces.com.

אודות הלוויין SES-4

SES-4 שממוקם בעמדת המסלול 338 מעלות מזרח הוא הלוויין ה-50 במספר והגדול ביותר בצי של SES. הוא מספק כיסוי נרחב ביבשות אמריקה, אפריקה, אירופה והמזרח התיכון, ומציע יכולות אידיאליות לשידורי וידאו, גורמי ממשל, תקשורת VSAT ושירותים ימיים.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com