הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Click Baby

מנצחות את יוקר המחיה

לראשונה בישראל: אתר חדשני מציע מכירות פומביות משתלמות לקהל הנשי

2/11/2014 10:10
האתר הזה הוא בשבילכן

בזירת האינטרנט הישראלית מושק בימים אלה אתר חדש וחדשני, הפונה אל הקהל החזק באמת: אימהות בכל גיל – מ-20 עד 120. האתר, שזכה לשם הראוי Click Baby, מביא לאימא ולסבתא המעודכנות בישראל 2014 הזדמנויות שלא הכירו עד היום – אפשרויות שהיו שמורות עד היום לקהלים גבריים הרבה יותר, בעיקר באירופה ובארה"ב. 

Click Baby הוא אתר של מכירות פומביות באינטרנט, המתבסס על מודלים בינלאומיים מצליחים ביותר. סוד ההצלחה של הפורמט הייחודי, שמגיע כעת לישראל בפעם הראשונה, טמון בשילוב חכם בין שני יתרונות מרכזיים של המתחם האינטרנטי: רכישות משתלמות במחירים זולים במיוחד, בתהליך חווייתי שכולו כיף ומשחק.

כאן אצלנו עבר האתר 'גיור', והותאם לצרכים ולתשוקות של האימהות - בעלות הכוח האמיתי, המחזיקות בידיהן את כרטיס האשראי של משק הבית הישראלי. כעת הוא מוגש להן בשפה העברית, בפורמט ידידותי למשתמשת, ומזמין את כולן להשתתף, לקנות וליהנות.

איך זה עובד?

אתר המכירות הפומביות Click Baby,הפועל תחת הסיסמה ההולמת 'היוקרה מתחילה באגורה', מעמיד למכירה מגוון מוצרים יוקרתייםוממותגים למשפחה ולבית: עגלות לתינוק של יצרנים מובילים, שואב אבק רובוטי של iRobot, מיקסרים איכותיים, מכונות קפה של נספרסוועוד. המחיר לרכישה מתחיל ב-0.00 ₪, וכל לחיצה של משתתפת על כפתור ההצעות מעלה אותו ב-5 אגורות. במקביל, הלחיצה מפעילה שעון 'טיימר' של 30 עד 60 שניות: אם אף מתחרה אחרת לא תלחץ על הכפתור במהלך הזמן המוקצב, תזכה המציעה האחרונה במוצר, במחיר האחרון שהציעה.

התחרות בין המשתתפות  היא חוויה מרתקת, הדורשת ריכוז וזריזות, ומזכירה משחקים פופולריים במחשב ובאינטרנט – וגם בחיים האמיתיים. והכיף כמובן מגיע לשיאו עם הניצחון: רכישת מוצר איכותי, שעלותו בחנויות אלפי שקלים, במחיר 'מצחיק' – תכופות כמה עשרות שקלים, ולעתים אף שקלים בודדים! ובניגוד לרכישות מאתרים בחו"ל, ב-Click Baby, המחיר הזה הוא המחיר הסופי בהחלט. אין דמי משלוח, אין מכס,אין עיכובים בדואר, ואין הפתעות מרגיזות. המוצר מאוחסן כאן בישראל, ומגיע עד הבית, בכל מקום במדינה!

ולא פחות חשוב: ב-Click Baby אי אפשר להפסיד!  כל לחיצה על כפתור ההצעות עולה למשתתפת כ-2.50₪ בממוצע, אך גם מי שלא תזכה במוצר בסופו של דבר, תיהנה מהצעה משתלמת:  לרכוש את המוצר המוצע במחיר מוזל –עד 15% פחות ממחיר השוק, ולקזז ממנו את מלוא הסכום ששילמה במסגרת המכירה הפומבית.

"אנחנו מאמינים בכוח ובחוכמה של הציבור בכלל ושל הנשים והאימהות בפרט," אומר מנכ"ל Click Baby אליעזר ממן, שעלה מצרפת לישראל בשנת 2008. "מחקרים חדשים חושפים כי יותר ממחצית מתושבי ישראל כבר רוכשים מוצרים באינטרנט, עם יתרון ברור לקהל הנשי, והמספרים רק הולכים וגדלים. עם זאת, הנתונים מראים כי הרוכשים הישראלים מעדיפים בבירור אתרים ישראליים שמתנהלים בעברית. לאור הממצאים החלטנו להביא לכאן פורמט מוצלח ופופולרי מחו"ל,ולהתאים אותו לצרכים ולהעדפות של האימהות בישראל. אנו משוכנעים כי האתר החדש יוצר מצב ברור שלwin-win : הזדמנות עסקית מצוינת עבורנו, וחוויה חדשה ומשתלמת במיוחד עבור הציבור הנשי."

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מקסים סליגמן, Leadlike
maxime@leadlike.com, 055-6605100